@ all. Heb gisteren na dat bloedverlies ook gelijk de verloskundige gebeld. Zij zei dat het bloedverlies van een innesteling kan zijn. Dat snap ik nu alleen even niet helemaal. De innesteling is toch altijd voordat je positief test? Heb wel ook gelijk een afspraak gemaakt met de VK op 2 april. Ik krijg dan een eerste inwendige echo. Maar volgende week vrijdag heb ik ook nog een afspraak in het ziekenhuis staan ( ben zwanger geworden met Clomid), dus misschien krijg ik dan ook al een inwendige echo.. Heerlijk om al die dingen van jullie te lezen. Voor iedereen die vandaag een echo krijgt, genieten!
goedemorgen! Suf dat ik me nu pas hier meld, maar ik bleef een beetje hangen rond de NOD forums... Gezellie om ook met toekomstige mama's te kletsen en natuurlijk ook de rest! Welke mama's zijn op weg voor een tweede beebje? Bepaald gevoel bij? ik bedoel, hoe zie je het voor je, wat zal anders zijn? x
@Thasmo: Ik heb 'm ff naar mijn album geupload. Misschien lukt het om 'm eerst vanaf mijn album op te slaan en dan te uploaden in jouw album. Denk dat het dan wel moet lukken. Hopelijk vind je het niet erg dat ik zo vrij ben geweest om met je echo aan de haal te gaan. Als het is gelukt moet je het maar zeggen dan haal ik 'm er wel weer af.
Thasmo, ze hangen gewoon bij de bh's en volgens mij staat er zwangerschapsbh op, weet ik niet meer helemaal zeker ik heb die van mij mijn vorige zwangerschap anderhalf jaar geleden gekocht, maar heb toen helaas een miskraam gehad.
goedemorgen meiden ik ga jullie verlaten ik heb gistermiddag/avond een miskraam gehad..... ik hoop voor jullie dat alles goed mag blijven gaan!
@naatje: oke, dan ga ik even kijken vanmiddag @Trieske: nou normaal ben ik echt supersnel met de computer.. maar zelfs nu lukt het uploaden niet, bestandstype onjuist. Ik heb in jouw album het plaatje aangeklikt, toen opgeslagen op mijn computer, daarna naar mijn album gegaan en toen uploaden gekozen, tekst ingevuld en toen uploaden en dan geeftie weer bestandstype onjuist. Tips? Groetjes Mo
beertje wat erg zeg! sterkte! welkom lilage! zo was het maar half 4 vind zo spannend! gelukkig nog een hoop te doen, meiden hoop en duim dat jullie ook allemaal een goede echo hebben! fijne dag allemaal
@Thasmo: Hmm, dan zou ik het ook niet weten. Als je 'm echt heel graag op je profiel wil kun je ook even tijdelijk een ander ww nemen dan zet ik 'm er vanaf mijn pc op. Maar kijk maar of je dat wil. @Knarboor: Voor je het weet plaats ook jij hier een geweldige echo. Ondanks dat je het niet nodig zal hebben zal ik toch maar even voor je duimen, hih. XXX
Weetjewel en knippy: gefeliciteerd meiden Geniet ervan! @ andere nieuwe zwangeren: ook gefeliciteerd! Ik ga er zo gauw vandoor want ga dadelijk shoppen met mijn moeder Ben benieuwd of ik nog iets krijg hahahahaha Mensen die vandaag een echo hebben: good luck!
meiden bedankt voor alle felicitaties. ga nu eerst even werken en zo bellen voor een afspraak fijne dag allemaal
ik ben er ik ben er! helemaal overdonderd! de kleine was direct te zien! het is er 1 en ben precies 6 wk en 5 dg dus echt made on valentine en hartje klopte stevig en ook al gehoord! echo volgt!