November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ow loez,

Dat was wel ff schrikken dan...Pff, hoop dat alles goed is met jullie ukkie. Gaan ze weer een echo maken? We denken aan je hoor..

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ja, ik denk wel dat ze weer een echo gaat maken. nou kan mn vriend ook nog niet met me mee, hij is aan het werk en kan niet weg :( gelukkig gaat mn papa dan even mee.
    pff ben zooo zenuwachtig voor straks...

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Loezz, meid hoop echt dat alles goed zit!

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    -dubbel-

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Kan ik me goed voorstellen hoor. Was het maar al vanavond he? Dan zat je weer lekker gerust op de bank. :D

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

he meiden

@ gepke he wat jammer dat je het hartje nog niet zag!
    @ loez dat is even schrikken hoop dat je strax een mooie echo krijgt

7. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @loezz sterkte straks! hoop dat alles goed is!

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Loezzzz.....succes vanmiddag...en 50% van de gevallen is het iets anders hè!

9. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ik heb dat ook hoor achter elkaar dit heeft te maken als je in medische molen zit..... ik moet morgen naar gyno en april naar VK en krijge alle 2de keren echo

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    *breek in*

hoe gaat het met je Fl3x? heb je nog veel moeten overgeven nu je zonder meds zit? anders moet je morgen nog even nieuwe halen voor het weekend, anders zit je het hele weekend boven de wc...
    hopelijk gaat het weer een beetje met je...

*breek uit*

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

he surf

heb me beter gevoeld tot nu toe 2x moete spugen denk morgen de ha maar weer ga bellen. en hoest met jou?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja gaat goed hoor!
    gisteren slecht nacht gehad, maar 3 uurtjes gslapen, thijmen had erg veel last van de jeuk... vannacht gelukkig stukke beter gegaan! hij heeft van 8 tot 8 geslapen! en nu ligt ie er ook al vanaf kwart voor 10 in... denk dat ie een beetje moe is van het ziekzijn...

straks weer werken.. :(

13. Niet meer actief

loez, wat schrikken zeg, ik hoop dat alles goed gata met jullie beebje!

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden allemaal..@Eerlijkbeertje erg voor je meis,vreselijk.Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe..@Loezz pff dan schrik je wel zeg,hopelijk is alles gewoon nog goed..Duim voor je.@Claire zie je meis zenuwen voor niks,je kleintje doet het prima.En het is er toch maar 1..ik heb ook al zo`n buik en manlief zegt ook steeds volgens mij zijn het er 2.Ik pas mijn kleren niet meer..loop nu in een jurkje en een legging..die rekt nog een beetje mee.Heb al zwangerschapsbroeken gekregen maar als ik die nu aan doet ziet iedereen het.Blijft een hele kunst,dat verbloemen.Verder hier erge pijn in mijn zij..net alsof ik uitgerekt wordt!Iemand die dat herkent?

15. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    hey meiden,

Claire -> Wat een prachtige echo! Gelukkig dat alles goed is! Super van die korting! Ik zal je ook ff pb-en voor die korting.

Princi -> Ik hoef pas maandag weer te werken. Heb nu nog lekker even vrij.. Leuk is dat boek hé! Alhoewel ik het boekje van kluun leuker vind. Zal eens kijken voor dat boekje van Saskia Noort.

Beertje -> Wat treurig! Heel veel sterkte!

Loesszz -> Ik zal aan je denken om 14 uur! Succes!

@ de nieuwe zwangere -> Van harte gefeliciteerd! Spannend hé!

Hier gaat het op zich wel redelijk. Ben alleen erg 'energieloos' maar daar hebben er wel meer last van zag ik. Heb ook nog niks uitgevoerd en zit nog lekker in mijn pyama op de bank. Aankomende maandag hebben we weer een echo. Als het goed is kunnen wij dan ook het hartje zien kloppen. Daarna ga ik weer aan het werk :)

Liefs, Bloempjuh

16. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hi Claire,

Wat leuk zeg, 10% korting! Zal je straks ook even een PB sturen (lees eerst nog even alle andere pagina's door....wordt veel geschreven!)
    X

17. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    Ha dames,

toch nog even een vraagje. Hoop dat jullie mijn ongerustheid een beetje weg kunnen nemen.
    Gisteren dus tijdens het afvegen een paar vegen rood bloed. Daarna niks meer.
    Van binnen zit er nu nog wel wat rotzooi. Bruin slijmerig iets.
    Mijn borsten doen nog wel steeds 'zeer'.
    Had gisteren al de VK gebeld, maar die heeft niet echt een duidelijk antwoord gegeven.

@ Beertje, jeetje wat erg. Leef met je mee!
    @ Loeszz. Ik duim voor je meid!

18. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

HEt kunnen 2 dingen zijn

Of oud innestelingsbloed of het kan zijn dat je beeb je bloedadertjes heeft geraakt in je baarmoeder niks oms je zorgen over te maken ;)

19. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hey meiden,

voel me eindelijk weer wat beter, ben al een week super misselijk (gelukkig nog niet tot overgeven aan toe).
    @ Eerlijkbeertje; wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte!
    @ Gepke; balen dat je het hartje niet hebt kunnen horen, maar probeer positief te blijven...volgende keer hoor je t wel!
    @ Claire: wat een mooie echo! Gefeliciteerd.
    @ Loezz: hoop dat alles goed is, zal voor je duimen!

Voor alle andere meiden, hoop dat alles goed met jullie gaat! Tis lekker weer vandaag, bern wel aan het werk, maar geniet toch van de blauwe lucht :p

Tot later!

Charlie

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    *ego berichtje*

Na een nacht niet te hebben geslapen van de pijn aan mijn kiezen was de enige optie vanmorgen om de tandarts te bellen..

Conclusie.. ik lig nu op bed.. 6 normale en 1 verstandskies getrokken.. 14 hechtingen en een prothese over de wond... PIJN.. ja.. maar nu weet ik wel dat de pijn minder gaat worden en de pijn van gister en vannacht zou alleen maar erger gaan worden.. en dit met plaatselijke verdoving.. iets dat ik nooit van mezelf had gedacht dat ik dit zou kunnen...klinkt misschien stom, maar ben zooo trots op mezelf..schoonmama.. past nu op de kinderen.. en ik lig met een laptop boven in bed.. ook geen straf moet ik eerlijk zeggen.. hoop dat wanneer de verdoving is uitgewerkt dat de pijn zal meevallen...

Ik maak me wel enorme zorgen over ons beebje... twas behoorlijk stressvol en dat is niet goed.. maar het was kiezen..en dit was de meest veilige oplossing.. anders was het uitstel geweest van hooguit een paar weken.. dus iets anders had ok niet gekund.. nou ja.. ik kan er nu niets meer aan veranderen en ga nu de stress omzetten in relaxen.. dat heeft ook ons beebje wel verdiend...

*einde egobericht*

en nu ga ik de mooie echo's bekijkenen even teruglezen...tot zo...

Deel Deze Pagina