November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    afspraak voor gesprek en nacontrole van mn operatie

30 dec bleken er verklevingen in r.eileider te zijn die zijn 16 jan verwijdert

dit veroorzaakte dat in juli/aug het derde vruchtje buitenbaarmoederlijk zat en in okt/nov weer.

heb ergens gelezen een vraag :
    Maar ja, de zwangerschap van de 3ling was ook door clomid

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    zo das heftig zeg! zou hij nu ook al kunnen zien dat je zwanger bent?

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hij zou het aan t bloed kkunnen zien
    hij kan een echo maken en kijken naar de baarmoederwand ect

heb een beetje de hoop of ie al kan zien dat het daadwerkelijk in mn baarmoeder zit
    maar aan de andere kant de operatie was goed geslaagd
    dus eigenlijk moet ik er gewoon op vertrouwen

moeilijk, schaaam me dood dat ik nog niet echt blij kan zijn :oops:

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ga me klaar maken

tot strakjes!

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Doeiiiiiiiii tot zo :D

6. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hallo toekomstige mama's,

Als het mag kom ik me ook aansluiten bij de november mama's. Wij weten sinds dinsdag dat we zwanger zijn, Joehoe! Ik kan het nog steeds niet geloven.

Vinden jullie het stiekem ook een beetje eng? :oops:

Gr
    Patricia.

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    gefeliciteerd patricia!

ja hier ook beetje bang hor omdat ik maandag oud-bloed(innesteling) verloor blijf nu maar naar wc gaan om te kijken of er niks is maar zal er allemaal wel bij horen zeker bij een 1e je weet niks

geniet ervan!

8. Happymommy84

Ik loop ook iedere keer met de zenuwen in mijn buik naar de wc. Soms lijkt het alsof er iest uitdrupt ofzo (sorry voor de details) dan weet ik niet hoe snel ik naar de wc moet lopen.

Wanneer heb jij de eerste controles?

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Gefeliciteerd Trieske.. en ook hier genoeg onzekerheden hoor..

en euh.. WELKOM.. welkom...

Hoest met de rest?

10. Happymommy84

Dankjewel!

En even aan iedereen: GEFELICITEERD!

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Trieske, van harte gefeliciteerd! en ook welkom. De onzekerheid wordt hier iets minder, ook omdat ik de testen steeds donkerder krijg. maak me meer zorgen over hoe ik de tijd voor de 1e echo een beetje goed doorkom :( duurt nog zo lang en wil gewoon de bevestiging dat alles goed is! hebben jullie dat ook?

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ trieske, we zijn dezelfde dag uitgerekend :D leuk!

13. Happymommy84

@Lynnes: wauw, wat leuk! Kunnen we samen aftellen..

Jij mag dus al met 8 weken voor je echo? Ik heb 24 maart pas een intakegesprek bij de vk. En bij 12 weken eerste echo. Ik snap dus heel goed dat je erg tegen de komende weken op ziet. Ik denk dat als alles goed gaat ik ook ga vragen of ik eerder mag, stress is niet goed toch, hihi.

XX

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Wat vervelend dat sommigen van jullie zo misselijk zijn! Ik heb er gelukkig geen last, maar ik merk wel sneller dat ik honger heb. Dan knort mijn maag ook echt!

@ September, kwam jij weleens bij de tempkaartjes? Kan ik je daarvan kennen? Gefeliciteerd in ieder geval :D
    Wat eng dat je bruinverlies hebt (gehad), volgens mij hoef je je er geen zorgen over te maken als het maar daarbij blijft!

@ Bruisje, heerlijk toch dat jullie door jouw baan extra dingen kunnen doen!

Wat een leuk idee, om in de zomer een meeting te doen! Ik ben van de partij!

@ Puzzcat, wat rot dat je zoveel fistels hebt, die zullen zeer doen! 'Gelukkig' dan maar dat je een keizersnee krijgt!

Hebben jullie allemaal al de vk gebeld? Ik dacht, dat komt over twee weken wel ofzo :( Kan ik beter al wat sneller bellen of maakt dat niet uit?

@ Claire, je bent vast al weg, maar succes in het ziekenhuis! Hopelijk ziet alles er goed uit!

@ Trieske, gefeliciteerd :D
    Ik vind het ook nog eng hoor, en heel onwerkelijk. Het zit ook constant in mijn hoofd!

Zo, helemaal bijgelezen! Nu weer snel verder werken :)

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik mag ook met 8 wk een echo en intake.. door eerdere mks wil ze me niet zo lang laten wachten.. ik twijfelde eerst of ik dat wel wilde, maar ben er nu toch wel blij mee..27 mrt is het zover.. dan is mijn man jarig dus is extra bijzonder toch..een dag na mijn eigen verjaardag..

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mosa.. je hoeft niet speciaal zo vroeg te bellen hoor.. over 2 wk is ook goed.. mag je zelf bepalen..

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Bruisje, ik kan me inderdaad ook voorstellen dat als je een mk hebt gehad, dat de echo eerder is. Maar in mijn geval wacht ik dan nog wel even.

Nog een andere vraag trouwens, de afgelopen twee nachten slaap ik heel onrustig (vaak wakker) en dan word ik 's ochtends helemaal bezweet wakker. Herkent iemand dit? Zou dat met de zwangerschap te maken kunnen hebben, of zal ik het zomaar hebben?

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ben ook constant wakker,kan niet inslapen of heel moeilijk...
    Ik ben zooo moe,maar kan niet slapen ARRGGHH

Ben je niet nieuwsgierig naar je beeb?hihi
    Ik wil perse met 7 weken 4 dagen mijn bolletje happy zien hihi
    Dan zie je het hartje toch ook kloppen als alles goed is? [-o<

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben heel nieuwsgierig natuurlijk! Maar met een vroege echo zou ik heel bang zijn dat het nog moeilijk te zien is of alles goed is.
    Dus ik zou hem niet te vroeg willen. Maar ik denk dat ik volgende week bel, een afspraak waar je naartoe kunt leven is natuurlijk ook leuk :)

Volgens mij moet je met 7,4 weken wel een hartje kunnen zien kloppen, maar volgens mij niet altijd. Misschien kun je dat vragen aan de vk?

Ik heb ook moeite met inslapen, maar dat komt vast doordat ik me zo opgewonden voel hierdoor :)

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik slaap ook slecht, steeds wakker en dan koud dan warm mmaar die opvliegers heb ik ook overdag

Deel Deze Pagina