November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaar1985

22 dec 2008
    29
    0
    0
    Als het goed is ben ik ongeveer 11 november uitgerekend. Had verschillende cyclussen, dus hoor het wel precies van de verloskundige.
    Wie nog meer rond deze tijd? :D :D

2. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Jeetje Bruisje,

6 normale en 1 verstandskies..... das heftig! Vind je wel stoer dat je je toch over je angst heen hebt gezet! :thumup:
    Hoop dat de pijn straks meevalt.....

X Charlie

3. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Loezzz ik denk aan je, als het goed is zit je er nu.

Wat schrijven jullie allemaal veel :p

Ik heb 2 april mijn eerste echo, dan ben ik 7 weken. Maar omdat ik Clomid heb geslikt en dus in de MMM zat.

Voor de rest een beetje zeurderig gevoel in mijn buik, echt dat er wat gaande is.

Liefs!

4. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Bruisje: Jeetje zeg, dat moet vast heftig zijn geweest. Hoop dat de pijn straks meevalt. Nu maar lekker relaxen dan. Beterschap...

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    bruisje! meer niet? sterkte hor!

wat zitten hier veel meiden deze maand door middel van clomid zwanger geworden zijn! fijn, ik ook enhoop dat ik zo de laatste x bij de gyn was voor deze zwangerschap!

nog 1,5uur

6. okki

okki Lid

15 nov 2008
    72
    0
    0
    hallo
    Ik zal me hier maar eens aansluiten....
    als alles goed gaat ben ik ook een november mamma...

hebben er al meiden een echo gehad?

Ik ga volgende week kijken hoe dat hier allemaal in z'n werk gaat..vorige x was ik in Rotterdam bevallen nu woon ik in zeeland!

groetjes

7. Eef123

Eef123 Lid

16 mrt 2009
    37
    0
    0
    Venlo
    Loez,beetje laat,maar ik hoop dat het goed zit met de kleine.

8. Niet meer actief

Bruisje, jeej wat goed dat je je over je angst hebt heen gezet...sterkte!

Nieuwe meiden welkom! :)

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Bruisje....7 KIEZEN :confused: . Ja nou ik ben ook trots op je!

Bloempjuh....Ik heb Kluun nog iet gelezen maar man had het in twee dagen uit. Mooi dan lees ik dat na Claudia enneh fijn dat je nog even verder bij kunt komen. Hoe gaat het nu met de misselijkheid?

Enneh dames, we reached 200!

10. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    @ Jessica. Super bedankt voor je snelle reactie!
    Ik hoop echt dat er niks aan de hand is!
    Gaan maar gewoon uit van het goede...
    Vind het wel vervelend hoor die onzekerheid. Kan er nu nog niet lekker van genieten.

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @de nieuwe zwangeren.. GEFELICITEERD en WELKOM natuurlijk...

@Rel.. bloedverlies is altijd enorm schrikken.. zolang je geen krampen/pijn hebt en het niet veel is hoef je je geen zorgen te maken zegt mijn vk.. makkelijk zeggen, maar misschien neemt t wat zorg weg..

@BH.. die van de Miss Etam vind ik heel prettig.. en die van de HEMA idd ook..

@Eerlijkbeertje.. wat een vreselijk nieuws zeg.. heel veel sterkte meid.. en neem je tijd.. Hele dikkek knuffel

@Claire.. wat een mooie echo.. meid.. super.. eindelijk waar jullie zo lang naar verlangt hebben.. Geniet ervan meis...

@Flex..meis wat balen dat je niet oznder medicijnen kunt zeg.. goed dat ze er zijn hoor, maar toch.. hooop dat t snel beter wordt..

@Amore.. nou ik blijf erbij.. zker na vanmorgen (hoewel het me over het algemeen is meegevallen..) ik beval liever dan dat ik de tandarts bezoek..

@Miracles.. zie nu dat je een echo hebt op mijn verjaardag.. ik een dag later op hubbies verjaardag..;)

@Suusje.. hoop dat t bruinverlies nu wegblijft meid.. fijn dat je wat gerustgesteld bent...

@Gepke.. he bah zeg.. kan me zo goed voorstellen dat dit een domper is.. maar kun je niet naar een andere vk praktijd? heb niet het idee dat je je hier prettig bij voelt.. das toch wel belangrijk.. dikek knuf meis..

*edit*.. niet op de spelfouten letten aub...*thnx*

@Suusje.. dat vliegtuigverhaal.. NOU JAAAAAH zeg.. ik heb er geen woorden voor.. ongelofelijk....

@Mamsie.. gewoon bellen hoor.. kan allang.. ik heb met 4,5 wk al gebeld.. geen probleem..en ik ben 8,4 wk als ik volgende week vrijdag mag.. ivm eerdere mk krijg ik een iets vroegere echo.. standaard is rond de 10 weken..

@Puzz. je hebt zo gelijk.. ik voel me nu ik toch gegaan ben zo opgelucht...de verdoving is nu bijna uitgewerkt en de pijn valt reuze mee.. ja wondpijn, mara dat kan ik hebben.. ben ook wel wat gewend inmiddels....en het drinkontbijt staat nu naast me...
    thnx voor de tip!

@Loezz.. jemig.. lees nu pas je berichtje.. t klinkt alsof er een adertje isgesprongen omdat het zo ineens was.. hoop t maar.. je zult t nu wel weten onderhand.. dikke knuf meis...

volgens mij ben ik zo ongeveer weer bij..

THnx voor jullie trotsberichtjes.. doet me erg goed.. hoe sneu het ook is..hihihihi....

12. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Bruisje, 7 KIEZEN? Pff, dan zou ik misschien toch ook liever bevallen :p

Ik ga lekker in de zon zitten dames! Tot later!

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    sorry heb even geen puff om terug te lezen :oops:

-------------------------------------------------------------------------------------
    @ alle nieuwe zwangeren Welkom en Proficiat!!

Zie de link bij mijn banner Voor de november mama lijst!
    Pb mij je gegevens en ik zet je erop!

-------------------------------------------------------------------------------------
    Paar punten voor de lijst

* Ik mis nog steeds mamas voor op de lijst die hier al een tijdje zijn

* Kijk even bij de echo's!
    Wil je de jouwe erbij hebben stuur de foto even via pb !

* De actie speciaal voor de november mamas!
    op de site onder links, staat het hoe en wat over deze actie speciaal voor de november mamas die op de lijst staan!

14. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Lief dat je naar me vraagt. Gaat op zich wel met de misselijkheid. Heb wel de hele tijd zo'n weeïg gevoel maar heb nog niet moeten overgeven gelukkig! :)

Hoe is het met jou voor de rest? Wanneer heb jij je echo? Vind het echt grappig dat wij op dezelfde dag zijn uitgerekend! :)

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ga even liggen. Ik ben erg moe. Vanavond weer werken van 18.00-23.00 pff geen zin in.

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

ligt het aan mij of is je zinsbouw verkeerd?
    MEER NIET?Das wel heel erg om te zeggen...

17. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ze bedoelt er mee niet meer als 7 kiezen.... en ze bedoelt ook heb je niet meer.....

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ puzz cat het is sarcastisch bedoel ;) zo van zo meer konden ze er niet trekken?

19. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Knarboor: Bijna, bijna, bijna.....

20. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Llage,rel mamsie welkom en gefeliciteerd...

@ Eeerlijkbeertje heel veel sterkte met het verlies van jullie wondertje...

@ Claire jij gefekiciteerd met je goede echo en nu genieten...

@ Gepke misschien is het nog te vroeg in de zwangerschap geweest en zie je volgende keer wel een hartje...

Deel Deze Pagina