November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh solly....
    Ik snappie nu...

2. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Twijfelaar en Okki jullie ook welkom en gefeliciteerd...

@ Bruisje sterkte hoop dat je snel opknapt...

3. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Zo ik was weer terug van de vk,ze heeft alleen de gebruikelijke controles gedaan:bloed afnemen,bloeddruk meten,gewicht en hb...tuurlijk was m n hb weer aan de lage kant (5.4)had ik al wel verwacht,was in mijn vorige zwangerschap ook zo dus gelijk 3 keer per dag aan de ijzertabletten...Verder is mijn volgende afspraak op 20 april en dan krijg ik een echo...

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow meiden loop echt helemaal hyper te doen!

ik vanmiddag op me fietsie helemaal naar de stad fietsen (25 minuten) on een fietstoeltje te kopen me vriend was met de auto en me kleine meid was met hem mee.
    terugweg zat mijn meissie bij mijm op de fiets ze vond het geweldig! alleen maar kletsen oooooow wat had ik hier naar verlangt zeg! :D ben spontaan nie misselijk meer haha :) *klop*

5. puzzcat24

Wauw meid ben zooooooo blij voor je echt superrrrrrrrrrrrrrr!
    En ze word al lekker sterk!
    Ze word een sterke grote meid al ;)

6. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hey lieverds,

jullie geduim heeft geholpen, want mijn humpie zit er nog :whistle: Kan het zelf bijna nog niet geloven omdat ik zoveel bloed heb verloren gisteravond, maar het is toch echt zo.
    de gyn vond het wel vreemd en kon geen oorzaak vinden voor het bloed, het kwam in ieder geval niet van het vruchtje gelukkig, maar hij zei er wel bij dat het vruchtje nog wel erg klein was 3mm voor 6 weken :( helemaal gerustgesteld ben ik dus niet, maar goed; ik ga er gewoon van uit dat het allemaal goed is en kga niet meer nadenken over wat er allemaal mis kan gaan!

Liefs Loez

7. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Fijn Loezz!
    Gelukkig, kan je weer lekker gaan genieten! :)

8. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

O Loezz, ben zo blij voor je! Heb aan je gedacht hoor.
    Ach die ukkies groeien zo snel, dat haalt ie wel weer in.
    De voor alle andere meiden die zich zorgen maken over wat bloed/bruin verlies ben jij een mooi voorbeeld.

Helemaal top joh!

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Loezzz; gelukkig is alles goed meis. Heb je nog steeds bloedverlies?

10. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    @ Loezz. Wat ongelooflijk fijn voor je meid!
    En inderdaad, die kleine gaat straks echt wel hard genoeg groeien!

11. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    nou nu heb ik alleen nog bruinverlies. Toen ik gisteren ging slapen bloedde ik nog, toen ik vanochtend wakker werd had ik alleen nog oud bloed.
    en tjah de gyn zei normaal met 6 weken hoort het vruchtje 5mm te zijn, maar 5 of 3 mm dat maakt toch niet zo veel uit neem ik aan?

liefs loez

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja Bloempjuh, leuk he, allebei de negende. En we hebben in maart teglijk getest zo ongeveer...daarom volg ik je meer of onthoud ik je makkelijk. (no offence to ohters....).
    Met mij wel oke hoor. Ik was echt super verkouden maar dat is nu gelukkig weer veel minder en ook ik ga maandag weer werken. Verder ben ik met vlagen wat weeig in de maag. Gisteren wat meer, vandaag weer wat minder. Het is maar goed dat ik volgende week weer moet werken wat dan ik tenminste niet de hele tijd met zwanger bezig zijn. Ik word er soms zo onzeker van dat ik niet weet of het goed aan het gaan is...maar dan denk ik maar weer: Je kunt er niets aan doen als het een miskraam wordt of zoiets. Dan was er blijkbaar iets niet goed en het geeft geen zin om erover te gaan zitten piekeren. dat helpt dan wel.

Oh worden jullie verder ook zo blij van de zon. Ik heb net tulpjes en narcissen gekocht. Zo blij word ik daar van!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heel veel sterkte eerlijk beertje !
    xx

14. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Loezz helemaal goed joh hoop dat je een beetje gerust bent gesteld nu...

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @loezz..wat fijn dat alles goed is...en of die paar mm uitmaken weet ik niet....lekker genieten nu.. veranderen kun je het niet.. en rust nemen.. daar groeien beebjes goed van...!

16. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Goeiemiddag leedies, donderdag 19-03-2009:
    Moppie: Gefeliciteerd en welkom!

@ Knippy: Ook gefeliciteerd en welkom!

@ Rel84: Jij ook gefeliciteerd en welkom! Ik had ook vlak na de positieve test wat bloed, maar dat was ook niks gelukkig. Schijnt erbij te horen...

@ Trieske: jeetje, wat vervelend dat je je zo misselijk voelt dan steeds. Hopelijk knapt het wat op in de loop van de weken... Wat heeft je schoonzus dat trouwens mooi gemaakt zeg!

@ Lilage: gefeliciteerd en ook welkom!

(Wat veel nieuwe momma's to be... Leuk!)

@ Eerlijkbeertje: Jee wat erg voor jullie zeg, heel veel sterkte toegewenst de komende tijd, knuf!

@ Knarboor: Las je berichtje; Was het maar half 4, nou... Het is op mijn klok bijna zover, spannend! Succes meid ;)

@ Claire: Wat romantisch, een valentijn baby'tje... En wat fijn dat de echo helemaal goed was, gefeliciteerd!

@ Thasmo: Wat een mooie echo, super!

@ Flex: Wat vervelend, dat overgeven, sterkte verder. Haha, een aantal pagina's verder; Wat leuk, zo'n fietsstoeltje. Het is nu super weer ervoor natuurlijk, lekker van genieten hoor! Lijkt mij ook echt heerlijk, zo samen fietsen.

@ Miss Moneypenny: Nog 3,5 week wachten... Klinkt lang, maar voordat je het weet zie jij je kleine spruit in beeld!

@ September08: Jij ook heeeeel veel succes met de echo, leuk! Hopelijk zien we van jou straks ook een prachtige baby.

@ Gepke: Wat jammer dat er geen hartje te zien was. Het komt vast omdat het nog maar zo pril is. waarschijnlijk heb je over 2 weken een hele mooie echo en is je baby druk bezig met groeien!

@ Mamsie: Gefeliciteerd en welkom! Ik zou nu gewoon bellen, ik heb mijn intake al als ik 7 weken en 3 dagen ben, dus dan kan jij ook wel een afspraak maken denk ik zo...

@ Loezzz: Jeetje, wat schrikken zeg! Hopelijk is het niets, succes! Fijn dat je vader meegaat in ieder geval dan. Paar pagina's verder; Jeeeee! Wat ontzettend fijn dat de kleine er nog zit, echt! Komt allemaal goed, heb vertrouwen ;)

@ Bloempjuh: Lekker hè, zo'n hangdag op de bank. mag best hoor, je baby heeft al jouw energie nodig om te groeien, dus laat maar lekker gaan!

@ Bruisje: Wat goed dat je dat hebt gedaan! Het is nu ff afzien, maar dan ben je er over een tijdje mooi vanaf. Sterkte met je bekkie ;)

@ Okki: Gefeliciteerd en welkom!

Nou, nu heb ik alles wel zo'n beetje gehad denk ik.
    Vanmiddag had ik MvM, een hele leuke vrouw! Mijn test was positief zat (Voor bijna 6 weken) - Zie album -
    Ik ga maandag beginnen. heb leuk boek uitgezocht en een fotolijstje voor m'n eerste echo gekregen, vet schattig! Verder heb ik geen last van kwaaltjes.
    vanochtend lekker gesport en nu wel wat moe, maar das niet erg!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Loezzz, fieuw meid, ik ben heel blij voor je en dat de kleine nu nog aan de kleine kant is komt wel goed...die van mij is 4x zo groot geworden in 8 dagen...Met 5.5 weken was ie 0.16cm en gister net 6.6 weken al 0.82cm.

@Trieske, zag heel toevallig dat jij ook een echo hebt gehad i.v.m de buikpijn. Ik dus ook gister. Heb er al ruim 2 weken last van en hield mezelf iedere keer voor dat het erbij hoort e.d maar was het gisterochtend helemaal zat en heb de gyn gebeld. Heb weer een echo gekregen en het was allemaal goed, heb het hartje gezien en zelfs gehoord! Dat is echt onwerkelijk!

@Eerlijkbeertje: Sterkte meid :(

Liefs!

18. Niet meer actief

Loezzz, wat fijn dat alles goed was met de kleine uk...en wat betreft de meting, probeer je niet te veel zorgen te maken...

19. puzzcat24

@loezzz meid superrrrrrrrr
    Wat een geruststelling zeg!
    Ik heb geen flauw idee hoe dat zit met de groote van beeb's op dit moment...
    5 mm zeiden jullie?
    Hmm die vrouw waar ik was zei dat mijn beeb 1,6 nog wat was...
    Ik hoop cm's...

Echt goed nieuws hier zeg

Ik heb gisteren een zak chips (croky) in 2x opgegeten...
    Ik merkte het die avond al mijn hart ging zooo snel...
    En had van die bliksums schichten in mijn ogen als ik te snel ging staan...
    Dus NO CHIPS for me!
    een dikke vette X erdoorheen!

Pfftt en een dikke vingers...die ochtend....

Morgen sporten voor de 2de keer hihi
    Ben benieuwd had de vorige keer geen spierpijn in mijn benen dus even een paar extra been oefeningen doen morgen!

20. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Erg hè, dat je zo ineens chips enzo moet hebben, heb ik ook! Vreselijk! En als ik het niet eet dan, dan moet ik het toch alsnog! Pffffff.....

Vind jij sporten ook eng? Ik mag alles gewoon doen zeggen ze, behalve buikspieroefeningen, maar vind het toch wel een beetje eng, vooral cardio...

Deel Deze Pagina