November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    sporten: hier niet.. gewoon veel te druk voor.. en fiets en loop zat met 3 kiddies..maar super goed dat jullie het wel doen hoor. is goed voor je.. een bevalling (en ook zwangerschap) vraagt veel van je.. dus een goede conditie is wel belangrijk..

@Hier.. ik probeer wat hapjes vla te eten.. gaat moeilijk.. doet pijn, maar als ik mijn mond stil hou dan valt de pijn wel mee..

2. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    He meiden wie van jullie heft al kraamzorg geregeld?Hier net gedaan,vk zei dat ik deze week nog moest bellen omdat het heel snel vol zat...maar goed dat ik het gedaan heb want het kraambureau wat ik wilde zat al tot oktober vol :confused:

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Zo robijntje dat is mooi op tijd. Ik ga pas kraamzorg regelen als ik de intake bij de vk heb gehad. Aangezien ik 2x een mk heb gehad ben ik wat voorzichtiger met zulke dingen.

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    zo weer thuis meiden!

het is er 1 ! en het hartje klopt! zijn zo blij!
    we zijn verder dan we dachten we zijn nu 7w en 5 dagen dus ben een 31 oktober mamma, maar blijft als jullie het niet erg vinden hier kletsen=

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    knarboor; wat een geweldig nieuws! Niet erg hoor als je hier blijft kletsen. De kans dat het ook daadwerkelijk de 31e wordt geboren is heel klein.

6. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @ Lautjuh:ja indd had ook liever nog evn gewacht omdat het nog zo pril is en stel dat er nog wat misgaat dan kan je allles weer afzeggen...

@Knarboor gefeliciteerd met je goede echo en tuurlijk blijf je hier meekletsen...wel mooi meegenomen dat je 5 dagen verder bent als gedacht...

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    zo gelijk de verloskundige gebeld en moet 14 april, ik ken haar goed dus is wel erg leuk!

8. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

Ik heb even afleiding gezocht. Niet echt geholpen. Ik denk dat ik zo zwangerschapspagina nog maar eens ga afneuzen. Ik hoop dat het zo is dat ik minder ver ben dan ik dacht. Ik vind 10 dagen wel ene groot verschil.
    Misschien ene goed idee om de gyn even te bellen voor d euitslag en meld gewoon even tussen neus en lippen door dat ik nu zwanger ben. En hoe nu verder. Misschien maken ze wel een afspraak voor een echo over een week, dan kunnen ze het hartje toch wel zien kloppen. En ja de afspraak bij de vk ga ik verzetten na ene andere. ze kon mij niet eens gerust stellen. Ze legde niet eens uit hoe het normaal eruit moest zien of het er normaal eruit zag. Misschien is hetw el buitenbaarmoderlijk. Of zie je dan geen vruchtzakje. Ik ben volledig in de stress door haar. kan je voor die tijd er ook niets in zien of is ie dan leef
    Ze zei dat het dan te klein was om te zien, misschien wel om een echoapparaat in het ziekenhuis. Is vast beter van kwaliteit.

Sorry voor mijn ego bericht
    '
    Wat fantastisch nieuws dat de andere echo's wel zo goed zijn gegaan. Super meiden en nu genieten he.

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh wat leuk ik ben ook 31 okt uitgerekend!
    Een halloween baby!

Maar we moeten zoiezo in week 38 een keizersnee doen...
    De andere leuke iets is dat het kindje dan misschien 19 okt geboren word
    Mijn hubbie's verjaardag!
    ;)

10. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Sterre: Vervelend al die kwaaltjes?! We hebben er iig allbei een mooie echo aan overgehouden...Ik lig alweer de hele dag voor pampus, kan nog steeds niets binnen houden. Hoe gaat het met jouw buikpijn?

@Lydia: Thanx dat je aan me dacht. Ik heb dat boek van mvm net een dag binnen, is echt leuk... O ja, sporten juist cardio is erg goed nu. Ik ben ook sportinstructrice, aleen jammer dat ik daar nu zo weinig mee kan

@Knarboor: Geweldig he?! Wel gewoon hier blijven hoor, jij was immers de eerste.

@Gepke: Ik zou echt helemaal gefrustreerd worden van zo'n vk. Bel gewoon een andere vk en leg het verhaal uit. Zeg dat je juist door de vk mega onzeker bent geworden en heeeel graag nog een echo wil. Zoveel stress is ook niet goed. Enne, je betaalt niet voor niets zoveel ziekenfonds iedere maand. Ik zou het gewoon doen hoor. Je bent toch zeker niet van steen.

XXX

11. Happymommy84

O ja met een inwendige echo in het zhuis kunnen ze veel meer zien. Ik ben maar een dikke week verder dan jij en moet je mijn echo zien... Die was ook inwendig in het ziekenhuis. Nou dan moeten ze jouw beebje ook echt wel zien hoor en er iig meer over kunnen vertellen.

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Loezz, meid echt super dat alles goed was! Vast een grote opluchting :D

13. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey ik heb ook dat boek hihih heb hem al helemaal uit en ook die fotolijstje kreeg ik....

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :whistle: wohoo proficiat!

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ gepke... ik zou ook helemaal in de stress zitten
    Als ik jou was morgen de gyn meteen stalken en kijken of je zo snel mogelijk terecht kan

16. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Gepke, wat vervelend dat je nog geen hartje hebt kunnen zien op de echo, weer 2 spannende weken wachten! Wat een vervelende vk... ik zou me echt een andere vragen hoor, als ik t niet met dr kan vinden!

@Enise, hoop dat je bloedverlies inmiddels wat minder is!

@Bruisje, wat vervelend zoveel tanden moeten laten trekken... rust maar goed uit!

@Knarboor, een vruchtbare maand bij t Clomid topic he!

@Robijntje, ijzertabletten... das minder! nu maar hopen dat t snel 20 april is!

@fl3x, wat leuk dat je kleine meisje er zo van genoten heeft!

@Loezzz, fijn dat je kleintje zich goed aan je heeft vastgehouden!

@Knarboor, tuurlijk mag je hier blijven! Fijn dat je echo goed was!

Ik ben vandaag gelukkig niet zo misselijk als gisteren, wel ontzettend moe!

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb een vraagje voor alle dames:
    Wie heeft er probs mee dat knarboor en ik hier blijven bij de nov mama's?
    In theorie horen we bij okt mama's namelijk

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik totaal niet... jullie wisten niet beter of jullie zouden november uitgerekend zijn dus jullie blijven gewoon

iemand die er problemen heeft moet langs mij RAWRRRRRR

19. Happymommy84

Ik vind het belachelijk dat jullie hier nog zijn.....
    Wahaaa, geintje natuurlijk.... Jullie moetenjuist hier blijven...
    Als jullie dat zelf willen natuurlijk, het is juist zo gezellig...

20. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ik in ieder geval niet hoor... jullie zitten hier toch al vanaf het begin dus blijven zou ik zeggen...

Deel Deze Pagina