@princi en jessica succes met jullie afspraken @ enise maak je er niet te druk om, iets wat bij jou hoort, een ander is misselijk weer een ander heeft buikpijn..niet leuk natuurlijk maar maak je niet gek (probeer t iid geval) @iedereen een heerlijke zonnige dag vandaag, geniet ervan!
goedemorgen allemaal. meiden met een echo succes en veel plezier. Enise ik had even ene vraag. Jij hebt toch een echo gehad voor het bloedverlies. En zagen z ehet hartje kloppen zo vroeg in je zwangerschap. ze zeiden tegen mij dat het nog niet kon pas met 6-7 weken. Of was het in het ziekenhuis. Sorry voor de brutale vraag, maar heb een echo gehad en zit helemaal in de stress omdat ze het hartje niet zagen kloppen Fijne dag
Hoi Hoi! Ik mag me ook aanlsluiten bij jullie! Beetje gezellig hier? Ik ga maar niet 200 bladzijdes terug lezen dus hoop jullie de komende tijd een beetje te leren kennen... Claire , ik zal jou even een pb sturen met gegevens voor de lijst liefs mik
Ik heb een inwendige echo gehad. Ik heb net de gyn gebeld voor de uitslag van het chromosomenonderzoek. Over twe weken bellen voor de uitslag. Ze gaan er even achteraan bellen. Helaas geen eerdere echo. Gr Gaby
Klopt, heb mijn echo met 5 weken en 5 dagen gehad. Ze had heel goed gekeken en liet het ook aan ons zien. Dat stukje ging ze inzoomen en je zag beweging op het scherm. Dus ik vertrouw erop dat dat het hartje is. En dat gaf ze zelf ook aan.. Maar heeft ze ook gericht gezocht naar het hartje?
@ nieuwe zwangeren gefeliciteerd! @ jessica geniet van je echo! @ meiden met bloedverlies dikke knuffel @ hier net de ha gebelt heb weer meds gekregen nu voor 10 dagen mag ze om 16:00 uur ophalen
Nou in mijn vruchtzakje zag ze niets om op te meten, pas met 6 weken konden ze iets meten zeiden ze. Ik las dus dat een paar met 5 weken een paar agen al iets konden zien dus mijn stress zit er behoorlijk in nu. welkom brenda! van harte gefeliciteerd Gr Gaby
Hallo, flexgirl. Is de med voor de misselijkheid. Ik kreeg u ciclide ofzo voorgeschrevn, maar dan slaap ik de hele dag en wordt suf. En med bevalt dat? Gr gaby
Gepke, hartstikke goed geregeld! Laat die rare vrouw maar lekker in haar sop gaar koken toch? Maareh ookal was ze raar...ze zou je toch niet naar huis gestuurd hebben als het niet goed was? In elk geval...hou je taai! Ik snap je zorgen wel hoor, ik zou zelf ook zo reageren... Heb je al met je huisarts overlegd? Of kan de andere verloskundige je misschien gewoon wat uitleg geven erover?
@ gepke fijn dat je een andere vk krijgt ga niet te veel stressen meid (weet dat dat heeeel moeilijk is) maar tis niet goed voor je kindje heb vaker gelezen van meiden die rond die periode nog niks zagen maar toch een gezonde beeb hebben
He meiden,.. Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en geniet ervan! Ik heb om 14:15 intake afspraak bij vk! Fijn weekend allemaal! xxx
Hallo ladies! Ben een dag niet geweest en had nu dus héél veel bij te lezen Leuk om te zien dat er weer zoveel nieuwen zijn. Welkom en gefeliciteerd! Puzz en Knarboor, natuurlijk mogen jullie blijven, graag zelfs... Bloedverlies blijft akelig, succes... Al die mooie echo's! Kei leuk! (stiekem wil ik ook, maar mijn tijd komt nog wel, op 10 april!) Was zelf erg missselijk (niet overgeven) eergister en gister, dus heb nu 12(!) uur geslapen en voel me prima! Er is zoveel gebeurd dat ik niet overal op kan reageren, maar ik blijf natuurlijk wel ales gewoon volgen x-je
Bedankt voor jullie felicitaties... Ik heb me nog niet aangemeld bij de verloskundige, beetje huiverig na mijn vorige miskraam. toen had ik net mijn miskraam gehad en kreeg ik een mailtje om een afspraak te maken Ik ga me binnenkort maar aanmelden want ik wil ook een afspraak voor een echo Brenda, inderdaad gelijk op dus je bent ook de 24e uitgerekend... Leuk, kunnen we kijken hoe de fases bij ons verlopen... Is het je 1e kindje of je 2e? Voor mij mijn 2e heb een zoontje van bijna 22 maanden... Moet nog wel wennen aan het idee dat ik zwanger ben... had het deze maand nl ook helemaal niet verwacht...mijn man moest 2dgn op cursus tijdens mijn vruchtbare dagen, dus onder dwang moest hij 'sochtends klussen en hij is echt geen ochtendmens... Maar nu vind hij het niet meer erg haha Succes allemaal met de afspraken van vandaag...
Moggul... Jessica.. meid heel veel succes en geniet er lekker van..en Gefeli met je hubbie... @Nieuwe zwangeren.. WELKOM en GEFELICITEERD! @Hier.. goede nacht gehad.. lekker geslapen na 2 paracetamolletjes..en vanmorgen nog 1 genomen.. maar nu geen pijn meer.. pilletjes is onderhand wel weer uitgewerkt.. kan nog niet eten.. dat doet wel pijn dus ik sabbel wat op een in de thee gedoopt biscuitje.. ook lekker.. en waterijsjes.. stilt mijn honger niet, maar goed.. ooowh. ik wil zooo graag een frikadel of patat eten.. YAMMIE! dat is het eerste wat ik ga eten als t weer goed kan..whahaha.. T gaat dus de goede kant op...THNX FOR ASKING @Gepke.. goed zo meid dat je dat geregeld hebt.. en dat ze nog niets hebben gezien is misschien wel raar, maar ook mijn vk zei de vorige keer (toen ik twijfelde of ik wel een mk had gehad omdat de testen posi bleven) dat ze pas rond 7 wk een echo wilde maken.. eerder zou ze wel een zw.schap kunnen ontdekken, maar als ik iets minder ver was dan zou t kunnen zijn dat ik geen kloppend hartje zou zien en dan zou ik nog niets weten.. .. dus wat dat betreft komt jouw verhaal wel overeen.. maar ik hoor ook veel vaker dat er met 5,5 wk best hartactiviteit te zien moet zijn.. Ik begrijp uit je verhaal dat ze ook geen vruchtje hebben gezien? omdat ze niets kon opmeten? misschien lag ie lekker weg geduikeld.. er zijn ook meiden die op jouw termijn nog niets kunenn zien en later wel.. dus de andere kant op kan ook meid.. snap zooo je bezorgdheid wel, maar probeer je er niet te druk om te maken.. tis allemaal nog heel pril... wanneer mag je weer? volgende week toch.. dan zie je vast een mooi hartje.. dikke knuf meis.. @Enise.. nog steeds bloedverlies.. bah bah bah.. ik lees zorg, maar ook optimisme.. goed zo meis.. ik duim voor je.. knuffff