November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Gepke, oh meis, sorry dat ik je in verwarring heb gebracht. Maar lees ook dat je nu iemand anders krijgt? Misschien zal diegene meer moeite doen met opmeten enzo. Maak je geen zorgen, als het er niet goed uitzag had ze het vast wel gezegd..

@Bruisje, ja nog steeds last van bloedverlies, probeer idd positief te blijven. Al dat neg. gedoe kan ook weer effect hebben op mijn klein wondertje..

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ enise bij de juni mama's 2008 zat ook een meisje die heeft 16 tot 20 weken lang bloedverlies gehad en heeft nu een hele mooie gezonde meid :D en jij hebt strax ook een mooi kindje in je armen let maar op! :D

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat geweldig! Dat soort positieve berichten doen mij goed!

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Mik, ik heb de uitgerekende datum op de 20ste staan, op de ene website kom ik uit de 19e, andere 21e en hier 24e, dus het kan alle kanten op haha.. heb de 20e maar aangehouden want dan zijn mijn man en ik allebei ook jarig, vond ik wel grappig :)
    Het is mijn 1e kindje, dus erg spannend allemaal. Heb jij al last van kwaaltjes? Bij mij valt het wel mee, maar dat komt vast nog wel.

liefs

5. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ha lieverds,

Goedemorgen! Ik heb vandaag eerlijk gezegd niet zo'n zin om van alles terug te lezen, dus doe het maar even zo:
    @alle nieuwkomers, welkom & gefeliciteerd
    @alle echo's, veel plezier vandaag!
    @enise, begrijp dat je een knuffel nodig hebt *knuf*

ego: Hier gisteren voor het eerst een beetje misselijk. Merk ook dat ik sneller wakker ben 's-ochtends, en heb nog steeds af en toe buikpijn. Verder gisteren naar de Prenatal geweest, hebben we een namenboekje gekocht. Meisjesnamen hebben we zat, maar een jongensnaam!? Verschrikkelijk! Was btw lachen, manlief was bang betrapt te worden in de Prenatal. :) Terwijl ik gewoon had gezegd dat we een cadeautje kochten voor een vriendin :p Hij kan alleen niet zo goed liegen.. We waren er dus snel weer weg, haha.

6. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @brenda, als je uitgerekend bent op de 20e klopt je banner toch niet? Ik ben ook de 20e!?

7. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ja het is ook heel vreemd dat op evrschillende websites, verschillende uitgerekende data worden gegeven. In een tijdschrift bij de gyn kwam namelijk weer 21e uit.
    Wanneer was jouw eerste dag van je menstruatie dan? de mijne 14 feb.

liefs

8. Niet meer actief

Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!

Enise, ik heb ook 2 gezonde meiden ondanks bloedverlies, dus hoeft echt niets te betekenen...

9. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @brenda, ik de 13e!
    Ik heb hier dat zwangerschapsboek waar ik het eerder over heb gehad, en daarin klopt de mijne ook. Jij zou volgens dat boek dan de 21e uitgerekend zijn..

10. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    huh, maar dan klopt de banner nog niet of wel? hmm raar hoor...
    zal de banner van hier dan eens proberen.

11. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Nee, dan zou je één dag minder zijn dan ik, dus 4 weken en 6 dagen! (wel leuk, krijg je er wat dagen bij ;))

12. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik weet het al, ligt er ook aan hoe lang je cyclus was. Ik had 32 dagen ingevuld omdat mijn cyclus iets langer was omdat ik zwanger ben geworden dmv puregon. Mijn ei was dus wat later.

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen deze mooie morgen!

Meiden die een echo hebben vandaag. Heel veel plezier en ik hoop op mooie echo's straks.

Alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Miracles; heb jij ook last van eczeem? Ik ook heel erg. Ik heb daar ook hormoonzalf voor die ik niet mag gebruiken. Daar kon ik ook aan merken dat ik weer zwanger was want ik had het ineens heel erg. Ben wel benieuwd wat jij van de dermatoloog krijgt, dan kan ik dat misschien ook wel aanvragen haha.

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden allemaal..@Enise meid wat vervelend voor je..blijf positief in de helft van de gevallen hoeft het niks te betekenen.@Jessica meid..ben benieuwd spannend voor je,veel plezier.@Amore hihih die mannen toch,ze vinden het maar heel apart.Blijft schattig.Ik denk dat die van mij de uk eerst op beeld moet zien want nu kan hij er nog niet veel van voorstellen.meiden ga ervan door,eerst werken en dan heerlijk in de zon.Heb al aardig wat uurtjes in de tuin doorgebracht,lekker al die boeken lezen...pfffffff.Nu die van moeders v.moeders er ook nog bij.Meiden fijne dag en dikke knuffel voor degene die zich beroerd voelen.en met bloedverlies

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Oja, die optie waren we vergeten ;)

16. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Gepke: Mijn echo was met 7 weken, inwendig, en ze kon het hartje al heel goed horen. Het lijkt mij dat een week niet zoveel verschil maakt. Is er echt geen mogelijkheid om toch een inwendige echo te krijgen? Deze stress lijkt me echt slopend voor je. Ik kon dezelfde dag nog terecht dus mogelijk is alles natuurlijk...

17. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    haha ja, nou het duurt even, maar we zijn er uit haha..
    ach, ik wacht de eerste echo wel even af, dan pas ik daarna de banner wel weer aan, anders blijven we bezig ;)

heb jij ook al last van kwaaltjes trouwens?

18. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @brenda, Niet zo heel veel eigenlijk, gisteren voor het eerst een beetje misselijk. Merk wel dat ik sneller wakker ben 's-ochtends, en heb nog af en toe buikpijn.
    Jij?

19. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Hallo allemaal,

Allee nieuwe zwangere welkom en gefeliciteerd...

20. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik ook nog niet zo heel veel, gisteren had ik wel hele dag steken links en rechts en 's avonds ben ik vlak voor het eten beetje misselijk. En gisteren voor het eerst misselijk wakker geworden, maar vanochtend weer niet.
    Mijn borsten doen de ene dag heel zeer en de andere weer veel minder. En af en toe duizelig. Maar als ik de rest lees, krijgen de meesten er last van vanaf de 6e/7e week.

Deel Deze Pagina