Hoi meiden, Er wordt hier zoveel te geschreven dat het wat onoverzichtelijk wordt vind ik. Ik ga een nieuw topic openen: Late november mama's (vanaf 15 nov) Misschien een idee? gr Lot
Ja idd, one tijd komt nog O ja mijn borsten gisteren ook een beetje, maar dat heb ik normaal ook wel es.. Wat ik ook heb is soms oorpijn... Geen idee waar dat vandaan komt En soms voel ik de emoties wel opkomen, maar die komen nog niet door.. Dus wel het gevoel te moeten huilen, maar de tranen komen dan nog niet.. Dat vind ik ook wel een raar gevoel
Het is op zich wel een idee, alleen is dit een aantal dagen geleden ook voorgesteld en is het toen niet doorgegaan.. Op zich maakt het mij niet zoveel uit om in 2 topics te kijken (want ik wil wel weten hoe het alle november mama's vergaat!)
gepke: fijn dat je een andere VK krijgt @ enise (schrijf ik het goed? ): bloedverlies wil idd niet altijd zeggen dat het mis gaat! ken genoeg verhalen van vrouwen die toch gezonde kinderen op de wereld hebben gezet ondanks bloedverlies.... @ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd geniet ervan! @ misselijke / zieke dames: sterkte! Hier ook een iets wat misselijk gevoel maar het is wel te houden.... Verder ook weinig nieuws, over 2 weken eerste echo pfff duurt nog zoooo lang
@Kleintje, je schrijft het goed Ik krijg sinds een uurtje bruinige afscheiding en iets minder als voorheen.. denk dat het de goeie kant op gaat.. Hoop dat het bloedverlies voor mij ook niks uitmaakt en gewoon lekker zwanger mag blijven @Lotje, ben bang dat hij wordt afgesloten. Anders gaat iedereen dat soort topic's openen.. afwachten wat de mods daarvan gaan vinden.
Ohh zie dat er nog een andere topic is geopend en al lang open staat " De vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)" dan mag die van ons ook wel
@nieuwe topic.. ik vind t niet noodzakelijk, maar vindt ook geen probleem.. als er animo voor is.. prima toch...ik ga alleen niet allebei volgen hoor..dat lukt me echt niet.. @Hier weer misselijk en toch voel ik niets meer sinds gister in mijn onderbuik.. dat baart me toch wat zorgen.. hmmm... ik ga zo kiddies ophalen van school... tot laterrrr
@brenda en amore, mijn laatste ongesteldheid begon op 11 februari nog eerder dan jullie dus. maa mijn cyclus ligt rond de 34 dagen vandaar dat ik later ben uitgerekend. Had mijn ei rond 1 maart... Dus het zal idd wel aan de cyclussen liggen... Heb ook een afspraak nu Bij de vk een intake op wo 8 april en een 1e echo op vr 10 april... Ben benieuwd! Ik kom ook wel spieken bij het nieuwe onderwerp na 15 november, daar hoor ik tenslotte ook bij
@Trieske: Thanks he meid! Nou haha mijn zwangerschapstestjes mogen er ook wel op, ik pb je a.s. week een keertje met de links van de fotows goed? Ik had het zelf zowel thuis als op t werk al een x geprobeerd.. maar t lukt niet dus ben blij met je hulp! 8) @Gepke: vervelend van de echo en wat een vervelende VK dan! Ik zou overstappen! Ik had ook inwendige echo, een week later dan jou, bij 6 weken en 5 dagen en toen was er een hartje te zien, maar ik weet ook niet of dat ook zo was geweest bij 5 weken en 5 dagen..? Weet alleen dat je beebje volgens mij 1mm per dag groeit ofzo. Ik hoop dat de volgende echo je uit je zorgen haalt @Suusje: Ik had t bericht van die vrouw in dat vliegtuig ook gelezen.. niet normaal gewoon.. ik bedoel kijk (Ik snap t niet hoor maar goed) als je nou je kind niet wilt.. geef het dan op voor adoptie.. dan zijn er andere mensen heeeel gelukkig mee. Maar dump het niet in een prullenbak zoals je dat doet met je vuilnis totaal geen respect.. @Mamsie85: gefeliciteerd! @okki: Gefeliciteerd! @Bruisje: echt sh*t zoveel kiezen trekken! Nou hopelijk voorspoedig herstel en snel aan de frikandellen en frietjes! @Hanneke88: gefeliciteerd! @september: fijn is dat he als je het hartje gezien hebt! Vond ik wel teminste! @mik: gefeliciteerd! Haha ik was alles aan het lezen vanaf waar ik gister gebleven was en elke keer als ik dan op volgende pagina drukte zag ik weer dat er weer een nieuwe pagina was bijgekomen haha, zo schiet het niet op natuurlijk Maar goed ben helemaal bij! Dames met bloedverlies, sterkte en laat je niet gek maken, komt vast allemaal goed! Hier vandaag een beetje misselijk, zo'n raar gevoel in je buik en verder gaat het wel goed! Ben vandaag een dagje aan het plannen voor mij en mn sgatje. 2 mei gaan we lkkr weekendje Den Haag doen met dan hotelletje en 's avonds naar de musical Ciske de Rat. En lekker overdag dan een beetje shoppen.. heb en nu al zin in Wel een verrassing natuurlijk dusss ehhm sssssssssssssssssssssst niet verde vertellen haha Groetjes Mo
Meiden ik heb vanmorgen van mijn beste vriendin (toekomstige peettante ) een heel mooi cadeau gekregen...
Hoi meiden, Schrijf eigenlijk niet mee, maar lees wel af en toe mee! Maar wil nu toch even wat kwijt tegen Gepke! Meid lees dat je je zorgen maakt! Nou ik heb gisteren precies hetzelfde meegemaakt! Dacht 6 weken zwanger te zijn maar werd zomaar een halve week tot een week terug gezet! Mijn arts zegt dat dit echt normaal is ondanks dat ik weet wanneer mijn eisprong is geweest. Ze zei dat het kan dat de bevruchting net iets later heeft plaatsgevonden en het innestelen iets later heeft plaatsgevonden. Ik ben er ook niet helemaal gerust over maar vertrouw maar op haar woorden, bij mij was een vruchtzak tezien met daarin een stipje die je bijna niet kon zien! Dit was volgens haar het embryo, maar dus ook niet met hartactiviteit! Volgens haar is en blijft het een gepuzzel hoe ver je bent totdat je je termijnecho hebt gehad! Ik werd hier wel wat geruster van, misschien jij ook! Groetjes Mara
Hallo, Weer veel bladzijdes erbij. Ik ga het niet redden om met twee topics mee te schrijven. Ik kan nauwelijks een bijhouden. We schrijven ook zoveel. Hier buikpijn vandaag en de misselijkheid houdt ook. Mijn urine wordt al oranje das denk ik niet zo'n goed teken. Ik merk hoe drukker ik doe hoe meer misselijk ik ben. Gr Gaby
He balen gepke dat je zo misselijk bent Ik heb af en toe ook misselijkheids vlagen maar niet zoveel gelukkig... Ik heb ontzettende zin in HARING! ik denk dat ik die dadelijk maar is een ga halen mmmmmmm Die mag je toch als je zwanger bent?
ola ladies, hoe gaat het met alle zwangeren? Nog nieuwe echo's? Vinnut zo naar om te lezen dat sommige te kampen hebben met bloedverlies en al die onzekerheden, @ allen dikke knuf en succes... *ego, elke dag misselijker, moet echt om de 2 uur eten ofzo, hahaa, dan wil die buik wel he Normaal ben ik ook mega huishouidelijk, maar kan het nu echt niet opbrenge...Ik slaap elke avond om half 9! haha...* end
hallo, ja die misselijkheid is balen, maar voorspelt na de eerste zwangerschap. haring, ik heb geen idee of je die mag tijdens de zwangerschap. Ik dacht een bepaalde hoeveelheid vis. Groetjes Gaby
Ja, dan wel de verse. Niet die vacuumverpakte. Je hebt me op een idee gebracht. Ik ga ook ff langs de visboer....