my omy ---------------ego berichtje------------- manlief heeft oorlog met de receptioniste van de gyn ik daar operatie besproken en al alles was nu goed littekens bekeken en hop ik gooi de testen op tafel zegt ie daar werken wij niet mee hier heb je formulier om urine test te doen ik huh wij bij de receptioniste ik zeg moet je luisteren ik ben een kwartier geleden nog goed na de wc geweest + thee op zegt ze maak niet uit joh als je niet kan moet je effe flink water drinken ik ik zeg zo dan krijg je geen goeie uitslag maar goed ik drinken en potje gevult een half uur later terug komen uitslag negatief kom over een week maar terug ik kreeg niet eens de kans voor bloedtest te vragen mn man plofte hij zegt tegen de gyn en de receptioniste elke deboel weet dat je niet moet drinken voor zon test en al kan niet zijn dat we 2 positieve duidelijk! hebben en dan nu negatief dus wij zijn net de stad in geweest en geinformeerd bij apotheker en die zegt t zelfde niet drinken en niet vlak nadat je al na de wc bent geweets We hebben van de kruidvat na aanleiding hiervan 2 verschillende nieuwe testen gratis meegekregen en bij de etos hebben we verschillende gekocht
Kijk hier maar eens: http://www.babypret.net/zwangersechozien.htm Dit vind ik een hele leuke site Heeft veel info
@Claire85 Wat een sukkels! Dat zon persoon niet eens weet hoe het werkt! Die mogen ze van mij ontslaan!
@ Claire, wat vervelend zeg Echt belachelijk dat je verplicht een nieuwe test moest doen Het is niet raar als hij negatief is als je net gedronken en geplast hebt. Dus nu moet je nog een week afwachten?! Echt raar hoor! Goed dat je mannetje voor jullie opkomt!
@claire.. nou jaaaah zeg.. .. schandalig.. en die testen in zh zijn natuurlijk niet gevoelig.. je bent nog heel pril en had net geplast en veel gedronken dus.. logisch dat ie negatief is.. pfff heb je inmiddels die van kruidvat al gedaan?
@ Puzz.. na 7 wk ga je vast een mooi hartje zien.. wellicht wel een inwendig echo, maar dan zien ze t wel hoor.. geen zorgen maken meid.. gaat helemaal goed komen...
nee ik ben heeel veel sterke urine aan t uitbroede ik zal en moet ze bewijzen net effe flink zitten janken snap het niet en waarom geen bloedtest
ik voel toch wat ik voel en dan 2 duidelijke testen heb die testen meegenomen na apotheker en na kruidvat en die ook bij de apotheker van de etos laten checken allemaal zeggen ze positief geen valse uitslag
@ claire wat een domme doos! echt begin zo langzamerhand te twijvelen over die dokters en zwangerschapstesten pffff maar je bent gewoon zwanger meid want je hebt een hele mooie positieve test!
voelde me al zo onzeker had gehoopt met heel goed gevoel terug te komen nu weet ik t effe helemaal niet meer
nou meid.. snap je heel goed hoor.. en kijk s naar je termijn meid.. dat die in het zh in die omstandigheden nega was is heel logisch bijna.. teveel gedronken, net geplast en geen gevoelige test.. vind t ongehoord dat een gyn met jouw situatie zo laconiek omgaat.. daar werken wij niet mee...pffffff.. heel nederland werkt daar mee... sukkel En jank maar ff lekker hoor.. tis toch raar dat ie geen bloedtest doet.. kost geen drol en geen tijd... kleine moeite.. misschien kan je ha een een verwijzing geven voor bloedprikken.. en idd.. laat ma maar s een knaltest zien meid.. je weet zelf wel wat je voelt.. laat m lekker.. je bent mooi zwanger en dat zal ie merken ook...
ow meid laat je niet gek maken voor hun! je zit nog voor je nod komt echt wel goed meid! je bent gewoon zwanger!
whahaha.. ik heb geen testen meer...de digi was voor mij DE bevestiging.. die staat in mijn album... ik ga me wel op die van jou blindstaren..whahahaha
@Fl3xie ik ga niet meer testen Die van kv is mij al goed genoeg haha Zolang ik geen pijn krijg of bloed verlies is er niks aan het handje toch? @claire Meid! Dokters zijn zo vaag in dat hele bloedonderzoek gebeuren,ze doen onderzoeken voor 1000den euro's per keer maar een bloedonderzoek die maar 100 euro kost willen ze niet!
Hoihoi, ik mocht eigenlijk 10 maart al voor een echo, op 5 weken 5 dagen, maar heb dat zelf verplaatst, omdat je dan nog zo weinig ziet, en wil niet onnodig in de stress zitten omdat t te vroeg is om iets te zien, dus dan 23 maart de eerste. ben zelf ook twee dagen later jarig dus ook een leuk vroeg verjaardagskadootje! Ja leuk he op dezelfde dag! en als je eerder een echt wilt kun je t iig vragen toch?