Jullie hebben het trouwens over haring en chips enz. Mijn craving is: Aardappelpuree.... Echt waar. Ik vind het heeeeeerlijk. Ik zou het zo ieder moment van de dag willen eten!
Lees hier maar staat dat het pas bij 6 wkn klopt Meten en wegen Je baby, of liever gezegd embryo zoals hij nu heet, is 5 mm lang. Met een supervergrootglas is al een begin van ledematen te zien. Ook de basis voor maag, darmen, nieren en longen wordt al aangelegd. Wist je dat het hartje al begint te kloppen!? dus we blijven positief en laat de verjaardag van me hubbie niet verpesten.....
ik probeer nu een boterham te eten.. heb gewoon teveel trek....gaat redelijk.. @Jessica..dan verschillen de sites.. hier staat bij week tot week.. bij wk 5 dt t hartje al gaat kloppen.. maar maakt denk ik niet zoveel uit...
ja maakt ook niet zoveel uit het ligt er namelijk ook aan hoe het kindje ligt ik maak me niet druk hoor blijven positief....
@Jessica, gefeliciteerd met je mannetje! @Mik, gefeliciteerd en welkom bij de novembermama's! @Gepke, ik ben ook nog aan t wachten op de uitslag van het chromosomenonderzoek, duurt minimaal 8 weken... @fl3x... succes met je pillen! @Amore, meisjes naam hebben wij al een tijdje, maar een jongensnaam is echt een ramp... @Lautjuh, een ramp is t nu... echt een uitbraak! Dinsdag moet ik naar de dermatoloog, dus dan weet je meer! @Naatje, wat een lief cadeautje! @Yihaaa, inderdaad de hydrocortison zalf ja... mag ik niet meer smeren! @Jessica... jeetje zeg wat een vervelend mens! Hoop dat je volgende week wel een hartje ziet kloppen! @ en chips... daar heb ik ook zin in!
haaiii meiden, helaas toch weer vriendjes met de wc geworden.. en dat gepraat over lekker eten helpt niet erg haha Morgen is mijn schoonmoeder jarig dus ik hoop dat ik me een beetje beter voel! Sorry heb de rest niet bijgelezen.. Duik mijn bed weer in met dit mooie weer.. Liefs, Bloempjuh
Yihaa; ik gebruik dermovate zalf. Die zit in klasse 4 en is een hele zware zalf. Iets lichters werkt bij mij niet. Ik heb het heel hardnekkig. Maar nu gebruik ik het niet omdat het niet mag tijdens de zwangerschap. Ik heb toen wel andere zalf van de ha gebruikt. Ook een hormoonzalf maar dan een hele lichte en die hielp niet. Jessica; wat een vreselijke gynaecoloog. Waar haalt iemand het recht vandaan om je zo onzeker te maken. Kan je geen klacht indienen? Hier vandaag heerlijk van de zon genoten.
Hier hebben we dus trouwens gister in een snelle wip mijn schoonouders maar ff het nieuws verteld.. Ik zou dus eerst onder narcose worden geholpen, maar omdat ik gister dus naar de tandarts moest en manlief moest werken moest er oppas komen.. manlief zijn ouders gebeld..zijn woorden: Hoi.. we wilden t eigenlijk wat later vertellen, maar in november verwachten wij onze vierde en daarom mag lief nu niet onder narcose, ze heeft nu pijn dus kan straks bij de tandarts terrecht.. kunnen jullie dan oppassen? schoonpa's reacte..euh.. Gefeliciteerd en ja hoor dat kan wel....whahahahahahaha toen mijn schoonmama kwam zei ze meteeen.. moet ik nog dropjes halen tegen de misselijkheid? geen felicitatie ofzo.. hihihihi.. ach zo is ze nu eenmaal.. hart van goud maar communicatief niet heel sterk..weet dat ze t geweldig vind, maar ze is nogal conservatief en een vrouw baart nu eenmaal kinderen..anticonceptie is volgens haar onzin als je getrouwd bent en daarvoor ook trouwens want dan heb je natuurlijk geen seks maar dit was wel even anders dan we gepland hadden..whahahaha..
@Bloempjuh,... bah zeg.. nou ik hoop dat t niet weer zo erg wordt... @Miracles.. meisjes naam wordt hier ook niet zo moeilijk.. jongens naam is altijd een drama.. en met al twee boys zijn we helemaal al uitgezocht.. pfff.... @over exceem: ik heb ook iets.. geen idee wat precies.. tzijn meer vochtbultjes op mijn handen.. die heeeeeel erg jeuken.. dan knappen en dan verspreid de boel...wordt soms gek van de jeuk.. ik gebruik er sudocreme tegen.. staat bij de babyprodukten.. grijze pot met rood..dit droogt de huid juist.. (kan dus niet altijd.. als t juist vet moet blijven dan is t niet handig..) is voor rode, kapotte en geirriteerde huid..misschien hebben jullie er iets aan..
Hoi meiden, Daar ben ik even. Vandaag had ik een adv dag, maar moest met collega rapporten schrijven. Gelukkig heb ik maandag ook nog een adv. Straks naar de kapper en lekker een heel stuk van mijn haar af. Heb er helemaal zin in. Hoe is het hier? Jessica, hoe was de echo?
@annie.. lekker van je weekend genieten..over de echo van jessica.. staat 2 pagina's terug.. was ietwat teleurstellend.. maar dat had meer met de gyn te maken... ik ga zoonlief ophalen bij vriendje en dan eten..s kijken of ik zelf ook wat kan eten.. tot vanvond ladies..
Oh Jessica, ik lees nu net pas je verhaal. Wat een rotstreek van de gynaecoloog zeg. Je stond zeker met een mond vol tanden? Heb je nog gevraagd waarom ze dit zei? Inderdaad moet het rond week 6 gaan kloppen. Daarom krijg ik ook pas met 7 weken een echo, want dan zou het echt moeten kloppen. Meid, laat je niet gek maken en kleintje, hou je vast!
Hey Annie, IK heb laatst ook een heel stuk van mijn haar laten knippen. Van best wel lang naar een bob-line... Moet je doen joh, hihi
Ik lees net in het miskramentopic dat Loezzz waarschijnlijk een mk heeft gehad. Tenminste dat denkt ze. Ik vind het zo sneu voor haar.
Huh? Hoe kan dat nou? Alles zat toch nog goed gisteren? Ik ga ff bij dat topic kijken... Maar uuhh, wat deed jij daar trouwens?