Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.. ik voel sinds donderdag eigenlijk niets meer.. ik bedoel nog wel gevoelige borsten en ook wel een misselijk/flauw gevoel, maar dat laatste kan ook komen omdat ik sinds donderdag bijna niks gegeten heb..daarvoor voelde ik wel steeds steekjes/krampjes (dat er wat gebeurd zeg maar) onder in mijn buik..maar nu niet meer... ben zoo bang dat t mis is...bah......
Good morning ladies! Nou ik denk dat ook hier zo langzamerhand de kwaaltjes beginnen toe te slaan.. Gister overdag ging alles nog een soort van goed..maar onderweg naarhuis al weeïg...thuis aangekomen als een dweil op de bank gaan liggen..beetje gegeten maar echt niet meer vd bank afgekomen... Toen ik maar besloot mn bedje in te duiken..haast van mn stokje gegaan. Hebben jullie dat ook...zo'n zwaar en moe gevoel..alsof er iemand aan je staat te hangen?..hihi Fijn weekend meiden! Gr mop
Bruisje..wat rot dat je je zo shit voelt...kan je anders je gyn of dokter niet bellen?..tja..het is zaterdag..maar ik weet dat sommige wel werken in het weekend.. Kunnen wij wat voor je betekenen?..je afleiden? meid..wellicht is er niets aan de hand...en laat je je gek maken...of voel je je echt niet goed? Hug van mij..
Als ik eerlijk ben is het bij mij ook wisselend hoor Bruisje.. Gister had ik ook gewoon koffie op..en het andere moment moet ik er niet aan denken. het ene moment voel ik gerommel in mn buik..en andere moment schijnen het weer mn darmen te zijn. Volgens mij zegt het allemaal geen drol joh... Ik word er ook erg onzeker van hoor..trust me..ben al jaren bezig en hang erg aan elk symptoom vast..maar ik probeer echt te chillen.. heb disndag mn 1e echo..en ik zie het wel..ik moet er "gewoon"vanuit gaan dat het dit keer goedkomt. Maar ik ben wel blij dat ik fulltime werk..afleidingtechnisch gezien..snap je?..anders kan je jezelf he-le-maal gek maken. Gr mop
@moppie.. dank je wel meid.. zit meteen weer te janken.. (das dan weer wel een goed teken).. ben zooo bang straks geen kloppend hartje te zien.. in nov voelde ik ook ineens niets meer.. toen dacht ik nog.. als het mis zou zijn zou t mij niet verbazen.. daarna heb ik er niet meer aangedacht en 5 dgn later ging ik vloeien.. pfff. moet er niet aan denken....ik wil gewoon weer wat steekjes in mijn lies ofzo.. dan ben ik weer gerustgesteld.. hoe stom dat ook klinkt... en je hebt wel gelijk hoor.. t kan heel wisselend zijn en bij de andere drie voelde ik op 1 wk misselijk zijn ook helemaal niets.. dus waarom zou ik nu wel constant iets voelen.. *Zucht*.. in november had ik ook al een week bruinverlies en dat heb ik nu niet.. maar gruwel wat kan een mens zich zorgen maken...
nu voel ik me ook niet toppie ivm mijn mond enzo en ben een beetje bang dat de stress van donderdag een boosdoener zal zijn..maar een npaar uurtjes stress zal toch niet zoveel invloed hebben? ik zou moeten werken dit weekend, maar door mijn mond blijf ik thuis.. echt poetsen ofzo lukt ook niet... ben ik simpel te slap voor en dat doet teveel pijn.. (teveel bewegen).. dus ik heb ook alle tijd om me zorgen te maken..
Bruisje; wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Kan je niet even met een vk praten via de telefoon? Al is het alleen maar even voor je eigen gemoedsrust.
Ja bruis...ik denk dat je gewoon moe bent, van de pijn en het weinige eten en dan lijkt alles altijd erger, toch? Bovendien je hebt gevoelige borsten en bent nog weeig....dan voel je wel iets toch? En dan weer nog...het is toch vaak zo dat als je lijf weer aan de situatie gewend is dat de klachtjes dan weer even minder word en dan daarna weer meer als er verder gegroeid wordt? Niet dat ik je niet snap hoor...ik kan ook heel goed panieken. Haha ik ging juist panieken toen ik maar een trekkerig gevoel in mijn rechterlies had...tja vrouwen. In elk geval dikke knuff voor jou en hou je taai. Klinkt overigens alsof jij een iets leuks voor jezelf moet kopen. Een leuk tijdschrift, lekkere chocolademelk, een leuk cdtje of zo. Heb je ook wel verdiend na je stoere avontuur van donderdag vind ik!
Goedemorgen allemaal, @kwaaltjes: Pff, gek wordt je ervan he?! Ik heb ook bijna een week plat gelegen. Maar ja, het is voor een goed doel he?! @Gepke: Nog 2 weken wachten joh? Dat is wel lang? Ga je dat wel trekken? @Jessica: Ik heb nog niet veel op je gerageerd maar je wel gevolgd hoor. Wat een gedoe allemaal zeg. Alleen zwanger zijn doet al zoveel met je, en jij krijgt er dit ook nog eens allemaal bij. Petje af hoor... @Hier: Wauw weer een nacht zonder spugen, joehoe. Mijn ouders hebben gisteren drinkontbijt voor me meegenomen en dat bevalt me erg goed moet ik zeggen. Vanavond gaan we naar de show van Peter van de Hurk (6e zintuig) Ben benieuwd! Ladys: Fijne dag, geniet van het weer en van jullie ukkies... Veel liefs...
ach bruisje.. Ik denk dat je je helemaal gek laat maken door je onzekerheid..en trust me mopske..dat heb ik ook. Ik moet wel zeggen dat ik nu redelijk kalm ben omdat zo weinig mogelijk mensen het weten. dat scheelt bij mij een heleboel. ik vind het mega lief dat anderen met je meeleven hoor..maar als je elk moment word gebeld en ge-smst( op momenten wanneer jij er net even niet mee bezig bent..)wodr je er helemaal continue aan herinnerd. daarom..afleiding..afleiding en nog eens afleiding. trouwens..hihi..ik zit net te denken..ik heb ook mega veel tekenen gehad wanneer ik dacht dat ik zwanger was en dit niet zo was...hihi.. Daarom meid..je kan je zelf echt letterlijk ziek maken... Wanneer mag je voor je 1e echo komen?
O en Bruis...afgelopen week was ik zo verkouden he, toen voelde ook nauwelijks klachtjes...nu ik weer beter ben zijn ze echt weer terug....dus misschien is jouw lijf bezig met beter worden en heeft geen ruimte om de andere klachtjes te voelen....
@Bruisje: Nou meid ook voor jou petje af hoor. Soms zit ik al te zeuren en als ik dan zo eens lees waar jullie allemaal mee moeten handelen. Net wat de anderen hier zeggen: Als je de kracht hebt zou ik mezelf lekker gaan verwennen met nieuwe kleren of wat dan ook. Heb je inderdaad verdiend!
*inbraak* @Bruisje meid ik voelde rond de 7e week ook amper wat. Ik was ervan overtuigd dat ik een teleurstelling te zien kreeg op de echo. Gelukkig was het niet zo en waren mijn zorgen slechts angst. Meid na een miskraam zit de angst er goed in maar laat je angst niet alles verpesten. Al ben ik net zo onzeker als jou hoor. *uitbraak*
Ben trouwens ook ineens strontverkouden..en ben ik echt nooit..heeft zeker met je weerstand te maken? Iemand terk in een verse jus d'orange?..of liever een bakkie thee?
goeiemorgen allemaal @ bruisje... ik voelde ook niets tussen de 5 en 6e week je lichaam neemt af en toe pauze kop op! knuffs! voel me hier net een bodemloze put honger honger honger vanacht om 3 uur kiwi gegeten en om 8 uur knorrrrrrrrr
je slijmvliezen worden dikker door de zwangerschap als de verkoudheid voorbij is zal je alle vieze luchtjes ruiken
nou moppie, bakkie jus zou er wel ingaan @ bruisje.. ik weet (gelukkig) niet wat het is een miskraam te hebben gehad, maar kan me onwijs goed voorstellen dat je je zorgen maakt...Misschien kan het goed zijn je te bedenken dat echt elke zwangerschap anders is en je niet kan/mag vasthouden aan wat je weet van je vorige keer...De eerste keer was ik al ziek voor mijn NOD en nu had ik niet verwacht dat het deze week raak zou zijn..Heb met mijn zus gepraat en die heeft 2 zwangerschappen helemaal nergens last van gehad! Niks, nada... Ik vind het zelf ook allemaal erg spannend, nog geen echo gehad, dus afwachten. Maar wat er ook ebeurt, jij hebt het niet in de hand, jij kan alleen voor het beste zorgen door je proberen te ontspannen en positief te blijven denken... Een heel verhaal, en ik wil absoluut niet betweterig zijn ofzo, echt niet. Probeer gewoon alles wat ik aan positieve dingen heb aan je door te geven. Ik hoop echt gemeend dat alles in orde is, help je hopen en duimen... succes en dikke kus