Hey meiden @bruisje Meid ik voel ook helemaal niks meer! soms mijn boobs en een "normale" moeheid Ik heb laatst mijn gyn gebeld en die zei dat je lijf soms een pauze inlast om bij te komen maar dat alles met 3voud terug kan komen haha Dus wees voorbereid hihi
Jeetje..wat irritant zeg! Bestaat er geen oplossing voor..want dit hou je toch niet vol? heb zojuist ff ge-googled voor je...ik las dat ze ook wel amandel olie gebruiken, Ook zag ik Betnelan en Locoïd voorbijkomen. wellicht zou je deze spullen mogen gebruiken?
Ten eerste gefeli! Ten 2de had anderhalf jaar geleden al wat gekocht ik heb een kinderwagen van xadventure een pikzwarte en badje set limegroen Ik had een commode en een ledikant maar heb ik weer verkocht omdat de kleur toch niet iets voor mij was... WIT jaren 80 namelijk...
ik heb nog wel spulletje liggen vd afgelopen 2 keer..die toen mis zijn gegaan..maar om heel eerlijk te zijn..durf ik niet meer. Ik heb nu zoiets van...ik pak het anders aan..is puur gevoelsmatig..uit angst dat het dan juist fout gaat.. ja zo stom misschien..maar ik kak in m'n broekske zeg maar. Soms denk ik aan dingen..maar dan 'hoppa..probeer ik aan iets anders te denken...kortom..ik durf ( nog) niet zo goed..
Ik durf nog niks te kopen. Vind het allemaal nog zo vroeg. Denk dat ik eerst wat wil zien op een echo ofzo.
ja dat heb ik ook..hopelijk komt er dan langzamerhand wat meer rust en zal dat gevoel ook meer komen. Ik heb nu zoiets van..als ik wat zou kopen of het tegen vrienden ga zeggen..het juist fout zal gaan..een soort van Murphey's law..snap je?
We hebben het eigenlijk nog tegen niemand verteld. Ja alleen tegen onze ouders dan. We willen wachten met vertellen tot dat de 1ste afspraak bij de vk is geweest. dat is 14 april dus dat duurt nog wel ff. Maar ja ik wil mee doen aan moeders voor moeders (Die vrouw komt maandag.), tja in de straat herkennen ze die flessen wel.... 1 plus 1 is 2..
hahaha..ach meid..wat kan jou het schelen!..hihi He ik wil niet ongezellie doen maar het is prachtig weer en ik ga eerst ff snel mn huis opfrissen en poetsen.. Fijne dag iig! Gr mop
Lima welkom, moeders voor moeders heeft daar vast wel een oplossing voor. wij moeten elke donderdag de tuindeur open zetten en dan zetten we de kratten in de achtertuin.
inbraak Fl3x, hoe voel je je? helpen je meds? Ik hoop het en inderdaad, veel blijven drinken hè! Vruchtensap is ook goed om te drinken, krijg je meteen een beetje koolhydraten binnen, anders word je zo slap... Sterkte in ieder geval! oja, heeft Esmay nog geen waterpokken? uitbraak
voel me nu goed! gelukkig! ik ga zo ff wat drinken die meds moeten nu wel ingewerkt zijn (duurt 1 a 2 uur) esmay heeft nog geen waterpokken al hou ik het wle in de gaten. Hoest met thijmen? fijn weekeind he strax in duitsland
Hallo november mama's Sorry dat ik nu zo weinig ben geweest is zoveel door me heen gegaan de afgelopen dagen gister hebben we het mijn ouders verteld en straks gaan we naar de ouders van knipman heb nu een heel druk weekend en kan niet zoveel online komen vanaf volgende week kom ik lekker mee kletsen zoveel als lukt Hoop dat het met iedereen verder goed gaat dikke knuffel ps claire je hebt pb voor op de lijst
@fl3x, ja goed om even in de gaten te houden. Als ze het heeft moet je bij de apotheek lotio alba halen, werkt echt als een tiet! hij voelt zich goed, slaapt alleen meer dan normaal, maar das niet erg... dus ben blij. ze zijn al vanaf vanochtend 8 uur de vrachtwagen aan het inladen! wacht nog steeds tot we gaan vertrekken... naja, tv ligt lekker in zn bedje, dus we zien wel! jullie nog plannen van het weekend?
leuk hoor heb je er zin in? wij hebben geen plannen lekker relaxen helaas mag ik nie meer fietsen door die medicijnen (heb ook fietsstoeltje gekocht)
huh, hoezo niet? is zo lekker met dit weer! trouwens zullen we dinsdag zwemmen ipv maandag, collegaatje vroeg of ik wilde oppassen 2 uurtjes, precies tijdens zwemtijd... jij heb vk maandag toch? leukleukleuk wel aandringen op een eerdere echo hoor! dan heb je weer een beetje extra zekerheid!
deze meds hebben een gele sticker je mag geen voertuigen besturen bjorn zei de fiets dus ook nie snap het ook wel want ik ben helemaal nie bij (ben er wel maar ook weer niet) en dat is veel te gevaarlijk helemaal met esmay natuurlijk ohja dinsdag zwemme is goed heb half 11 afspraak bij de vk dat redt ik dus anders nie
ow vandaar! nee je kan beter dan het zekere voor het onzekere nemen en nog maar even niet fietsen! ook al was het wel lekker geweest... dinsdag zwemmen, gezellie! gaat bjorn mee maandag?
meiden ik heb t meerdere keren geprobeerd maar er is geen beginnen aan om jullie een beetje te leren kennen en alles uit elkaar te houden. vind t jammer maar t is mij hier veeel te druk. blijf gewoon in mijn eigen flubber topic doorkletsen maar ben hier dus niet veel meer te vinden. een idee van een tweede topic zou misschien toch zo slecht niet zijn Allemaal een hele voorspoedige zwangerschap gewenst!