donderdag had hij laatste keer school nu nog 1x op stage en dan issie hopelijk klaar als hij overal voor geslaagt is
ok das fijn! ga jij dan ook weer af en toe werken eigenlijk of hou je het lekker zo? is ook wel fijn natuurlijk, lekker thuis...
ja zolang je zo ziek bent, lukt het zowiezo niet natuurlijk! maarre ik ben weg! gaan er zo vandoor! fijn weekend!
Ik heb zelf nog weinig gekocht maar al wel een super cadeau van mijn ouders gehad. Ik moest laatst met spoed voor een echo en daar waren ze bij. Echo was helemaal goed, hartje klopte. Daarna zijn we even naar een super babystore geweest en kwam ik echt een hele mooie combiwagen tegen. Net toen ik die terug wilde zetten zeiden mijn ouders, die krijgen jullie van ons. Wauw, dus die staat nu in de huiskamer te pronken.
@Lynnes, jammer maar ik snap je wel. Er is overigens wel al een tweede topic geopend! Mopie....ja ik durf ook niet echt iets tekopen al. Durf wel al een beetje te kijken, hihi! En toch staat het huis al vol met wiegje en kleertjes van zusje. Die heeft een klein huisje en wilde het dus kwijt. Een aantal dingen staan er al voordat we zwanger waren zelfs. Dat was dan best weer raar! Zo en dan nu lekker de zon in!
zoof ben ik even manlief heeft de katten gedoucht nou zijn we t huis een grote beurt aan t geven alle gordijne in de was meubles in de oli bank gesopt ruikt zo lekker nou, effe pauze en dan weer verder @ alle nieuw mama's Welkom en proficiat! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb me je gegevens en ik zet je erop!
@ lima.... wij hebben echt alles al aangeschaft kamertje is ook helemaal klaar 8) alleen de wagen en box en kinderstoel
@ allemaal... ik werk de lijst zo snel mogelijk bij, moet echt effe huisie doen nu ik een beetje energie heb
DAMES super bedankt voor alle geruststellende woorden.. het heeft echt geholpen.. @Aylin.. meid thnx voor je inbraak.. geeft echt rust je woorden.. Het zal idd wel terugkomen..de kwaaltjes... ik ga weer positief zijn.. @Lima. Gefeliciteerd en welkom @Flex.. fijn dat de meds helpen..maar balen dat je nuniet mag fietsen zeg.. juist nu met t mooie weer.. @Claire.. honger hier ook heeeel erg.. @Lautjuh.. meid wat vervelend die jeuk.. vind mijn jeukhanden al erg.. laat staan dat t overal zou zitten... Kopen: hier is alles er al.. dus kopen hoeft niet.. ik ga me maar richten op dingen die ik anders altijd wilde hebben maar te duur waren die kan ik me nu wel veroorloven.. misschien nog een nieuwe 2e handse wagen ofzo... Oh weet niet meer wie t vroeg, maar ik mag volgende week vrijdag voor een echo.. heb er zin in.. hubbie is dan jarig hoop niet dat t dan een rot dag wordt.... @Lynnes.. ik vind t jammer, maar je moet doen waar je je goed bij voelt meid.. daar is t forum voor om je goed te voelen toch? dus volg je hart..en kom af en toe maar ff spieken... Ik ga ff eten met de kids... tot later weer...
zo zo claire, dat doe je goed! Af en toe heb ik ook van die aanvallen, maar verder als flink opruimen kom ik niet. Voel me dan meteen weer zo'n vaatdoek! En bruis, vreselijk he? Het liefst wil je elke dag even een teken van, het zit goed... Ik moet ook weer drie weken wachten tot er weer wat zekerheid is. Mijn ouders zus en broers weten het en vanavond mijn schoonouders en zussen. Verder wil ik het nog niet kwijt, ben nog niet overtuigt dat het 100% goed zit. Komt na de 12 weken pas denk ik...
En spullen kopen? Ik kijk wel heel veel, maar durf niets te kopen. Wel een heel leuk meisjes kleidng setje, omdat ik niet wist wat mijn beste vriendin kreeg en wel meteen iets in huis wilde hebben als ik bericht kreeg..
@september helemaal waar... die eerste 12 weken zijn een heftige tijd.. Wij hebben t officieel aan ouders en schoonouders en mijn broer verteld.. broers en zussen van manlief weten t nog niet.. wil hij nog ff mee wachten.. prima..en een paar vriendinnen weten t..en veel zullen t vermoeden omdat t best zichtbaar is.. maar goed.. men durft t toch niet te vraen..awhhahaha..
haha, nee idd. Kijken ze af en toe scheef naar je buik, maar zwijgen dan, hihi... Ik ben vanmezelf vrij dun, dus wij zien zelf al duidelijk een boebel(vd darmen). Maar niemand die iets vroeg. Ik kijk natuurlijk ook wel wat ik aantrek... stel je voor dat iemand wel iets vraagt.. Door die overval, ga ik natuurlijk stammelen en dan weten ze wel genoeg... Achja, als je het straks toch eerder kan zien, ga ik ook weer niet op mijn kop staan om het te verbergen.
Wat lief dat je hebt gegoogled. Ik weet niet of ik die middelen mag gebruiken. Ik ga straks even kijken bij de drogist.
Ik snap je angst, maar de HCg in je lichaam gaat niet continu met htzelfde percentage omhoog, dus even niets voelen hoeft echt niets te betekenen. Gr Gaby
Hier op het moment weer vreselijke steken boven mijn lies. Hebben jullie er ook weer last van gekregen naar een rustperiode. Hier nog steeds vreselijk misselijk en maandag naar de huisarts om mijn urine te laten testen. Gr Gaby
Nog ff snel voordat ik ga werken Wij hebben alleen een commode en een ledikantje, verder moeten we alles nog nieuw kopen...maar voorlopig nog even niet, ben veelste bang dat het weer mis gaat Wij hebben het van de week aan onze omgeving verteld. Wij zijn meteen na het mislukken van onze 4e IVF/ICSI zwanger geworden en mensen vroegen me steeds hoe het nu met ons ging...ik zat na het mislukken van de ICSI in een diep dal, maar door dit wonder zit ik weer helemaal op de top....we wilde ook deze vreugde met onze omgeving kunnen delen
Is er nog plek voor een nieuwe november mama? Ben 28, moeder van een zoon van 6 en een dochter van 2. Nu uitgerekend van de 3e op 6 november! Ik zat op een ander forum maar vind het een onoverzichtelijke site dus hoop dat ik me hier mag aansluiten. xxx