Enise en Lotje.. veel sterkte.. bruin verlies en zelfs roze/rood hoeft niet altijd negatief te zijn meiden... vk zei dat bruinverlies normaal was en dat t veel voorkomt.. maar dat je je zorgen maakt vind ik niet meer dan logisch.. dat je nog niet veel kon zien zegt niets hoor.. misschien ben je een paar dagen minder ver.. kan heel goed.. en dan is t gewoon nog te vroeg.. @Afscheiding.. hier ook veel.. kan er goed van schrikken soms...en tis vooral YAK @Flex.. ik vind de test ook niet lichter hoor..en de testen hoeven ook niet perse donkerder te worden hoor..maar snap je onzekerheid wel... HIER: even de stad ingeweest en jullie advies opgevolgd.. heb 3 zwangertijdschriften gekocht die ik vanavond lekker relaxed op de bank ga zitten lezen..Met de kids een ijsje gehaald.. en lekker rustig gewandeld.. heel gezellig met dit weer zo... heb manlief gevraagd of ie lasagne mee wil nemen.. dat kan ik in kleine hapjes met veel mayo YAM wel eten denk ik.. ik moet gewoon eten.. heb zo'n trek in vastvoedsel.. De kiddies gaan zo eieren schilderen.. zo leuk als ze dat doen..kan ik ff eten klaar maken voor ze...(manlief is altijd later thuis) en dan kunnen ze in bad.. is ook wel nodig na het gestoepkrijt en zandbakgehannes... hier beneden is alles weer schoon dus kan er weer ff tegen.. Zo ik ga wat doen.. want mijn jongste manneke wil eten volgens mij (lees: ligt te krijsen in bed..) tot vanavond meiden... KUZZ
Ha Bruis, dat laatste bericht klinkt al een heel stuk positiever en daar ben ik BLIJ om! Lekker rustig aan.
Thnx meiden net weer testje gedaan die was alweer wat donkerder verschilt per test denk ik wat ik wel heb is enorme donkere urine mssn komt het ddoor het vele spugen van gisteren dat ik te weinig vocht binnen kreeg begin nu iig wat vaker naar de wc te moeten (denk ik) mssn beginnende blaasontsteking want heb ook pijn in me buik maandag naar de vk als nog nie over is vraag ik het haar wel even
Ik wil me ook graag bij november 2009 voegen, als dat mag. Vrijdagochtend getest en een duidelijke streep. Ben zwanger van m'n eerste kindje. Heb september vorig jaar een mk gehad met 7 weken. Ben heel erg onzeker of alles wel goed gaat dit keer Heb sinds vanmorgen licht bloedverlies bij het afvegen. Dus de onzekerheid zit er weer goed in.
welkom en proficiat! Zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb me je gegevens en ik zet je erop! kan goed begrijpen dat de schrik er inzit *knuffs*
@bruisje Hey meid! Wat lief eitjes verven Heb met mijn kleine zusje ook geverft een kleine kleien konijntje hihi Ze snapt het niet zo maar ze kliedert erop los haha (ze heeft het syndroom van down en is 22 jaar nu hihi)
Goedemiddag dames... kwam weer eventjes spieken bij jullie hoe het hier is........ bij mij gaat het redelijk na dat ik van gister van de schrik ben bijgekomen ik voel me vandaag super goed en nog sterker als gister en dat K*Twijf mag zich eigen gaan bergen vrijdag want deze dame zal zkr haar mond even op doen als het me niet zint...hoest met de meiden hier? @ alle nieuwe zwangere mama's welkom... @ fl3xgirl waar woon je aan het ijselmeer ? ik kom daar ook oorspronkelijk vandaang hiiih Dikke kus
Woon in hoorn was heerlijk bij het ijselmeer daarna de stad in gegaan fietstassen gekocht en een zomerjas voor esmay
Mijn ouders wonen in enkhuizen ik heb daar tot 3 jaar geleden gewoond hihi en mijn broer werkt in hoorn bij de block
lijst is bijgewerkt! * agenda de agenda is ietsie verandert om veel scroll werk te voorkomen *nieuwe damens Zie op de website onder links Voor de speciale kortings actie voor alleen november mamas op de lijst.
Voor de meiden die bloesverlies hebben: veel sterkte! Op de vraag of er al iets gekocht is: wij hebben een kamertje op marktplaats gekocht die we erg leuk vonden, en heb ook een badset gekocht die in de aanbieding was.... Je kan het maar alvast hebben en mocht het mis gaan dan kan het eventueel altijd nog voor een volgende kleine.... Hier alles wel oké ben alleen een beetje misselijk na het eten van een frietje met pindasaus :S maar dat gaat ook wel weer over
Dames, bedankt voor jullie welkom heten. Lotje, wat een onzekerheid. En helemaal voor jou, na die ellende van vorig jaar (heb even een deel van je geschiedenis gelezen). Het is je juist zo gegund. Enise, wat vervelend dat het bloeden niet ophoudt. Heb je nog last van je kwaaltjes? Heb je last van je onderrug? Ik ga hard voor jullie duimen ladies! xxx
hallo hallo, Ik mag me sinds vandaag ook bij jullie melden. Ik heb gister al een vage positieve test gehad, maar vandaag een duidelijk positieve (en ook nog eens van een ander merk). Dus na 4 positieve testen van 2 verschillende merken, mogen wij het nu ook gaan geloven! Wel onwerkelijk hoor... Ik ben (als we het goed hebben berekend) 30 november uitgerekend, dus nog net op de valreep van november... Ik ben zwanger van ons eerste kindje
Jippie, vandergrijs, jij ook hier?!?! Haha, nee ik vind dit topic makkelijker omdat hier iedereen bij elkaar zit. Kan best druk zijn, maar wel makkelijker dan 2 topics. Hoe voel je je?
ha ha ha... Ja, ik dacht, laat ik hier ook eens kijken ... Ik voel me super. Nog wel erg onwerkelijk (mede omdat het nog zooooo pril is =een dag of 2 voor m'n NOD=), maar ik heb helemaal geen last van kwaaltjes. Behalve wat zere borsten. Oh ja... en lachen.... Vanochtend ging m'n man de vuilnisemmer verschonen en toen moest ik echt enorm kokhalzen van die vieze lucht... SNEL NAAR DE WC! ha ha ha....
En ik voel juist helemaal niet mijn borsten. Het begint nu wel een beetje te komen. Was vanmiddag weer in slaap gevallen en dan word ik pas 2 uur later wakker. Moe? Welnee, lijkt maar zo. Heb nu ook erge dorst en honger. Eet echt alles wat ik kan vinden, maar gezicht wordt er niet beter van. Haha! Als je een pb naar claire stuurt, dan kom je op de lijst.
@nieuwe zwangeren GEFELCIITEERD.. en welkom natuurlijk.. superrrr @Annie je hebt PB... HIER: en nu ben ik weer misselijk van de lasagne, maar eigenlijk wil ik nog wat, maar zit ook vol.. pfff wat een luxeproblematiek zeg.. en wat een keuze...