@ claire85 zijn ze niet goed bij hun hoofd ofzo? jahoor tsss. nou meis, echt niet gaan twijfelen, je bent gewoon hardstikke zwanger maar jee wat een zielige actie zeg! aan mij zouden ze een slechte hebben hoor! wordt vervolgd? ben benieuwd! Over het slechte slapen, heb net weer een paar uur gelegen, ben echt best wel moe... hebben jullie dat ook erger dan normaal? @ All Weet iemand van jullie dit? ik ben nu 4 weken en 1 dag, dan zit ik toch in mijn vijfde week? of tel je anders?
Ja niet normaal... Ik heb trouwends door waar de beeb zich ingenestelt heeft Daar voel ik een soort spelde prikjes,als ik me opfok... Had net gebeld met nuon,nou dan weet je het wel... Grrrr....
Als het goed is zit je in de 5de week ja Ik nu in mijn 6de hihi Grappig niet? Joh wil het nog steeds uitschreeuwen van de daken! Ohh en heb mijn hyves helemaal gepimpt naar baby hyves haha
Nuon is niet goed voor je bloeddruk idd net als Ziggo, als je die kent ik heb alleen met wilde bewegingen dat ik ff kramp krijg ofzo maar echt heel licht dus ja zie t maar als bevestiging dat er iets zit en hard aan t werk is
Ja ik begrijp je helemaal! maar ja ik hou nog echt even mijn mond, ga wel beginnen met een babysite, alvast wat voorpret
net verschillende testen gedaan! en allemaal kei positief een pluim voor kruidvat waar ik naar aanleiding gratis testen meekreeg!! ook die van de etos allemaal positief dussssssss nu genieten! alles van de operatie was goed dus wat kan er nog mis gaan
als mn katten niet weer de draad van mn oplader hadden doorgebeten zou ik fotos kunnen maken met mn mobieltje maar manlief heeft t nog niet gefixt
hahaha foei poezebeestjes lekker he, had vriend met nieuwe ipod, ook lekker om op te kauwen voor onze katten
de grijze vind t leuk om in de koelkast in te breken de rooie springt deuren open en knaagt graag elastishe toutjes door de bijna hele zwarte heeft t altijd voorzien op mn oplader en de gevelekte is een kakmadammetje hahaha
hahahaha ligt t aan de kleur we hebben zon ketinkje op ons slaapkamer deur voor als we weg zijn t rare is ze komen geen van alle bij de babykamer in de buurt dus dat heb ik ze blijkbaar goed bijgebracht
Onze twee bengels kunnen allebei aporteren,(dat is alleen maar heel leuk) en de gordijnen zijn echt hun favoriet om in te klimmen Daar zijn we iets minder blij mee, aangezien ze net nieuw zijn....
Wow alweer een november 2009 topic! Meiden allemaal van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van en november is een perfecte maand om te bevallen dus doe je best Liefs, Beatrice (november mama 2008)
whahaha hoe heb je ze dat geleerd gekregen!? hier hebben ze maar 1 x in de gordijnen gehangen...... daarna nooit meer
We hadden ze bij de dierenbescherming vandaan, en de oudste had al een eerder baasje gehad en kon het al, en de kleinste heeft vervolgens van haar overgenomen dus nu komen ze constant met speelgoedjes in hun bek aanrennen omdat ze willen spelen hahaa en vooral ijs en lollystokjes aporteren vinden ze leuk geen idee hoe de vorige baas t geleerd heeft maar het is iig supergezellig