November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Annie, dan heb je genoeg kans op een tweeling! Zou wel leuk zijn of niet?

Ik heb bij mijn 2 kids nooit gedacht aan een tweeling maar deze keer heel sterk.

Omdat ik de hele dag door misselijk ben (bij de vorige nooit misselijk geweest) en vreselijk dik!

Iedereen vraagt zonder te weten dat ik zwanger ben of ik in verwachting ben. Ik heb een buik waar je u tegen zegt. Kan geen broek meer dicht krijgen (ben slank van mezelf). Mensen ( vooral mijn klanten, heb een eigen zaak) denken dat ik al een week of 16 ben en moeten hard lachen als ik zeg dat ik nog maar net zwanger ben.

Ben erg bang voor een tweeling. Ben daar gewoon echt geen type voor. Ik heb al 2 kids en moet er niet aan denken nog 2 te krijgen.

7 april heb ik de echo. Wat moet ik nou? Ik vind 7 april nog zolang duren. :(

Zit mezelf echt helemaal gek te maken en dat moet ik niet doen.

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Eliesje.. niet druk maken meis.. als het zo is dan heb je nog tijd genoeg om je te verdiepen en om aan het idee te wennen.. en er iets aan veranderen kun je toch niet.. dus verspilde energie.. snap je wel hoor!

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Waar is je buikfoto? Ben benieuwd! Jeetje, kan je niet verder zijn?
    Ach ja, je hebt er natuurlijk wel al twee.
    Ik zou niet weten of je je anders voelt met een tweeling.
    Ik zou het wel leuk vinden hoor, vooral een jongen en meid!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Bruisje, heb je mijn laatste pb ontvangen? Ging wat fout hier.

5. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Annie en Bruisje, ik zal morgenavond ff foto maken en posten.

Ik heb begin januari dit jaar een vroege miskraam gehad en had een rare maar heftige bloeding op 30 januari.

Daarna ben ik niet meer ongesteld geweest dus heb 30 januari maar als 1e dag van menstruatie aangehouden.

Vind het allemaal maar vaag om weer zo snel zwanger te zijn na een miskraam (wel heel gaaf hoor!). Maar je weet gewoon niet zo goed hoe je cyclus daarna is geweest.

Anyway....ik weet dat ik me niet druk moet maken. Ben gewoon een beetje huiverig.

6. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Annie wanneer is jouw echo? Ga hard duimen dat je een meerling krijgt!

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh, dan kan het heel goed dat je al verder bent natuurlijk. Kon jij niet eerder voor een echo dan?
    Ik ga pas 9 april naar de vk en dan krijg ik de verwijsbrief. Ik kan dan gelijk een afspraak maken voor een echo.

8. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Echt geen idee. Zij (receptioniste) rekende gewoon ook vanaf 30 jan. dus ik dacht "het zal wel, ik weet het ook niet".

Heb wel een foto net van mijn tel. van vorige week (6 weken) op mijn laptop gezet maar hoe krijg ik die in mijn album?

xx

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Op album klikken en dan uploaden.
    Weet niet of je die foto moet verkleinen.

10. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Tis gelukt.

Nou hier was ik dus 6 weken en 1 dag.

Ben zeer benieuwd wat jullie ervan zeggen. Barst los!

xx

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Zodan, dat is een flinke voor 6 weken. Hoelang waren jouw cyclussen voor de mk?
    Ben benieuwd hoor hoever jij bent.

12. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    [quote="Eliesje"
    Lotje, wat een onzekerheid. En helemaal voor jou, na die ellende van vorig jaar (heb even een deel van je geschiedenis gelezen). Het is je juist zo gegund.
    [/quote]

Eliesje, lief van je!
    Heb nu wel weer moed gekregen hoor, want het bruinverlies is een stuk minder geworden. Is nu zelfs ook even gestopt.
    Ik was er alleen heel erg van geschrokken en ik haat die onzekerheid!

13. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik heb een cyclus van 25 dagen dus das iets korter dan normaal.

Ik ben ook benieuwd wat die dikke buik te betekenen heeft. Straks beval ik van een tientonner. hahahaha!

*edit* @ Lotje, gelukkig wordt het minder! ik heb goede hoop. Heb ook bruinverlies gehad bij de zwangerschap van mijn eerste. Ik weet hoe je je voelt maar houd moed!

Dikke x voor jou

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja meiden, ik ben er vandoor. Lekker knus met mannetje op de bank en beeb in buik een film kijken.
    Fijne avond en alvast een fijne zondag!

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hè verdorie wat is het hier stil zeg....tralalalala.....pompidom....

Hebben jullie dat ook dat de hele dag eigenlijk nergens anders aan denkt dan aan zwanger zijn? Haha het neemt mijn hoofd wel behoorlijk in beslag. Vind ik dan weer niet erg alleen gaat de tijd zo langzaam.....

Zo ik ga maar eens slapen. Ik sta nog aardig overeind hoewel ik wel moe ben. Komt zeker doordat ik vanmiddag zo goed als out ben gegaan...

Tot morgen allemaal!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames, hebben veel last van de eerste weken? Ik heb namelijk bijna niets. Ik ben erg moe, maar ik heb niet eens de tijd om normaal 8 uur te slapen.. dus laat staan de extra uurtjes als zwangere.. Hoe is dat bij jullie?

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik slaap ook veel hoor! Verder weinig klachten. Sinds vandaag worden mijn borsten iets gevoeliger.
    Oja, eten doe ik ook goed, maar kan het wel gebruiken.

18. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedenacht dames...

iemand nog wakker hier?

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja ikke!

20. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

gezellig volgens mij zijn wij de enige ik ben nog op omdat me broertje hier is bij ons gezellig en die blijft ook slapen hij zit samen met hubbie op de playstation hihihi

Deel Deze Pagina