Aha, ik ken dat! Mannetje heeft er ook 1. Ik heb vanmiddag een paar uur geslapen dus ben nog aardig fit. Al moet ik zeggen dat ik zo weer zou kunnen slapen hoor.
Ikke niet geslapen baal ik van had het veelste druk moest auto wegbrengen toen op verjaardag en om 7 uur kwam me broertje voor het eerst met eigen auto hij eeft net 1,5 maand zijn rijbewijs dus wel gezellig hoor en morgen komen me ouders duss pfff maandag echt lekker ff bijtanken
Drukke dag dus! Ik heb maandag weer lekker adv. Had ik gister ook maar moest toen rapporten schrijven. Morgen eerst lekker uitslapen en dan 's middags even weg. Geen idee waarheen, maar gewoon even eruit.
Heerlijk hoor ik hoop ook uit te slapen maar of het lukt weet ik niet me broer gaat geloof ik uurtje of 12 weg en dan kan ik nog ff bijtanken voor dat me ouders komen hihihh zo maar eens het airobed vol laten lopen voor broeders hhhahaa
Al een beetje de rotopmerking van de gynaecoloog vergeten?! Wat een enge botte mensen zijn dat he? Die van mij vroeg in december of ik wel een positieve test had gehad. Ja duh, ik doe drie vaginale echo's voor jan ....! Kijk dan op die echo! Ja maar dat zag er niet goed uit. Nee duh, heb niet voor niets een mk gehad.
Ja absolut botte mensen op de wereld maar geloof me deze dame laat het niet over haar kant gaan ze hoort het vrijdag nog wel van me en ja ik denk positief het hartje kan tussen de 5de en 8ste week gaan kloppen dus voorlopig tot 9 wkn neem ik echt geen beslissing ze bekijkt het maar lekker en ik ga er vanuit dat ik volgende week zie dat me beeb gegroeit is hoor.....
Goedemorgen allemaal! Zo ik heb verrot geslapen zeg en werd vanmorgen om 7 uur al wakker op mijn vrije zondag... Ik was misselijk dus moest wel even meteen iets eten anders had ik moeten overgeven denk ik. Helaas was ik toen dus ook echt wakker. Maar rustig aandoen vandaag. Hoe is het met jullie allemaal? Groetjes Princi
hallo meiden ik denk dat somige mij nog wel kennen bij het NOD forum van maart, nou ik wou jullie eff laten weten dat ik hartstikke zwanger ben! maar ik ga het topic december mama's openen,omdat ik 1 dec 2009 ben uitgeteld. ik wil jullie allemaal eeen helle fijne zwangerschap toe wensen,en dat het allemaal maar goed mag gaan. liefs femke
Goeiemorgen Princi Ik was om 6:15 al op en ben ook een beetje misselijk. Maar ja het wordt een rustig dagje vandaag.
ow... femke.... gefeliciteerd. Kom je nog wel eens bij ons buurten? Ik hou je in de gaten. Je bent één dag later dan ik uitgerekend... Geniet ervan!
Even op je banner drukken en dan de pagina verversen dan heb je het terug Heb ik soms ook namelijk Als je een banner hebt van babysite tenminste
zijn er al meiden met vreselijke dromen? hier wel droomde dat me mannetje het uitmaakte droomde ik tijdens zwangerschap van esmay ook al steeds
Ja Shean, erg he zo vroeg wakker zijn. Ik ben helemaal moe en duf...nouja t hoort erbij zullenw e maar denken. He van der Gijs, ik had dat eerst ook met een banner van Lilypie. Daarvoor moest ik me blijkbaar registreren en dan blijft de banner wel staan... En fempje, Gefeliciteerd!
Nouja flex, vergeet ik je toch terwijl ik om jou berichtje een antwoord begon...tsss. Wat ik wilde zeg dus...wat akelig zo'n droom. Ik ken dat wel. Vervelend is ook altijd dat dat gevoel dan nog blijft hangen als je wakker bent. Tenminste ik moet dan echt even 'loskomen' van zo'n droom. Zo dat klinkt....
goedemorgen meiden! Oei erge dromen! Ja hier ook, waa gisternacht bij een waarzegger (in mijn droom) die ging met een soort pendel kijken of ik een jongen of meisje kreeg en t werd geen jongen,geen meisje......tss wat moet ik daar nou mee.. Wat tweelingen betreft: bij mijn virend in fam..komt het heel veel voor, zei het net voor de grap tegen hem enne hij was bijna in shock..we hebben daar echt geen ruimte voor. Enne daar heeft hij gelijk in. Kan nu al nauwelijks nog een bedje kwijt MAAR alles is welkom en we kunnen altijd verhuizen..