Goedemorgen iedereen! Waar is het zonnetje nu gebleven? Wilde zo lekker een was buiten hangen.... Ik heb net even een paar pagina´s terug gelezen )sorry niet alles) en lees veel over vroeg wakker en rare dromen. Dit herken ik heel erg, gisteren was ik om kwart voor zeven klaarwakker en liep ik al om acht uur in de supermarkt op mijn vrije zaterdag... Vandaag ook vroeg wakker maar mezelf gedwongen om tot half negen te blijven liggen aangezien ik vanavond naar dirty dancing ga en daar niet als een blok in slaap wil vallen! haha Alvast een fijne zondag voor iedereen!
Goede morgen dames.. Zat net ff t feb.topic2008 terug te lezen...het begin om te kijken hoe mijn kwalen toen waren.. toen ook na 1 wk misselijk zijn geweest geen kwalen meer.. alleen moe..en dat ben ik nu ook...dus dat stelt me ook weer gerust.. wist niet meer hoe het nu was ....handig zo'n forum... hoe is t hier met iedereen? @Flex.. dat dromen heb ik ook.. heeel erg...
morgen 8 weken.. wat vliegt de tijd zeg.. sjonge.. vind t echt heel hard gaan nu.. @Annie.. ik heb jouw vk gezien in een blad dat ik gister heb gekocht.. wat ziet ze er lief en mooi uit zeg... super hoor.. je boft maar.. Ik heb ook een superpraktijk.. ben er echt heel blij mee.. ze zijn met z'n vijven geloof ik.. MAMI heet de praktijk.. heeft een betekenis, maar vraag me niet welke...whahaha.. met mij mond gaat t wel goed nu.. heb weer minder pijn dus t gaat elke dag een stukje beter.. Nu ga ik wachten op de echo.. nog 5 dagen.. vind t echt super spannend...
Ja leuk he suusje, dat we tegelijk lopen. Morgen 7 weken...en dan nog 8 dagen en dan heb ik de eerste echo. Spannend! Wanneer heb jij die? Dadelijk komen mijn schoonouders. Ik hoop maar dat ze niet zo heel lang blijven want ze zijn best vermoeiend ( en oom lief wel hoor..) en ik voel me nogal wiebelig. Vanmiddag ook maar lekker nog slapen. Ik heb er nou al zin in Groetjes Princi
@ princi ik maandag de 30ste VK ze proberen uitwendig echo te maken..dat is dan ook gelijk? Wat leuk! Meiden ik had me zoooo voorgenomen als ik zwanger was normaal te blijven eten (was voor zwangerschap aantal kilo kwijt) en wat gebeurt er: ik snaai alleen maar EN gister na avondje theater nog naar de mac gereden omdat ik zo'n hamburger behoefte had. Ik schaam me rot en wordt tonnetje rond zo..vanaf vandaag ga ik echt proberen weer gezond te eten..
ja is idd wel handig maar zorgen maken doe ik toch wel..ik probeer t maar van me af te zetten en de echo af te wachten.. kan er niets anders aan doen...als het mis is dan zullen we het dan zien.. en hoe vreselijk ik dat ook zal vinden en hoeveel pijn en verdriet dat ook al geven.. ik kan er helaas niets aan veranderen.. Maar we blijven positief.. HET BEEBJE ZIT GEWOON LEKKER RUSTIG TE GENIETEN!.. PUNT...ik laat me niet van mijn roze wolk aftrekken.. Uch.. ik heb gesproken..
Goede morgen... Hier ook dromen hoor pfff niet normaal En verder was ik gisteren avond erg misselijk en vanmorgen weer maar dat is gelukkig nu alweer over... Verder voel ik nog steeds niet erg veel maar ja het zal wel goed zijn?
hey meiden, afgelopen vrijdag dacht ik dat ik een miskraam had gehad. Had namelijk een heel groot bloedstolsel verloren en een paar dagen daarvoor had ik ook al veel bloedverlies. MAAR... niets is minder waar, mocht vandaag nog komen voor een echo en ons beebje zit er nog! ben zoooooo gelukkig! Het was nu bijna 6mm en hartje klopte zooo mooi! Hier niet heel veel last van kwaaltjes alleen ben ik 's ochtends misselijk en heb zere tepels. Dromen heb ik wel gehad, de eerste week vooral. ook hele vreemde nachtmerries meestal over dat ik mijn kind vergeten was ergens . Nu slaap ik wel redelijk goed. fijne zondag allemaal! liefs loez
Ik word ook vaak midden in de nacht wakker van een nare droom. Ik droom meestal hetzelfde waarbij ik achterna gezeten wordt door iets engs. Hetgeen wat achter mij aan zit is altijd anders maar ik word altijd achtervolgd. Ik ga het maar even opzoeken wat dat betekent.
LOEZZZZZZ, Wat goed! Geniet er maar lekker van! Suusje, ja leuk haha, kunnen we volgende week samen zwijmelen. Enneh over dat eten...verzet je er niet te veel tegen hè. Als het moet dan met het. Ik snap je wel hoor want ik hoop ook vooral niet teveel aan te komen tijdens de zwangerschap. Maar als ik mezelf heel erg op mij kop geef dat ik iets gegeten heb dat ik niet had moeten doen dan wordt het juist erger....heb jij dat ook?
Hé meiden, Ik ben ook een november 2009 mama, uitgerekend op 2 november! Ik wil mezelf graag aan het lijstje toevoegen, maar ik kan tussen de 23- pagina's de meest actuele niet vinden om te quoten. Wie kan me toevoegen? Thanx!
Oh Loezzz fijn om te horen! Hier au au en nog eens au! Mijn tepels doen ineens verschrikkelijk pijn. Don't touch them! Verder slecht geslapen. Ik ben moe, maar word constant wakker. Ach, hoort er allemaal bij.
allereerst welkom hier.... maar we gebruiken hier geen lijst alleen claire85 houd een lijst bij op haar pagina die ze heeft gemaakt dan moet je haar eventjes hier op zoeken en onder haar naam staat de pagina en dan moet je haar ff pben met je gegevens.... groetjes
Meiden niet alles bijgelezen, het is zo veel Nieuwe meiden welkom en gefliciteerd! Enise, hoe gaat het nu met je bloedverlies?Ik hoop dat het beter gaat... Loezz, wat fijn dat alles goed gaat met jullie beebje! Hier een druk weekend, heb het hele weekend avonddienst...pppfff best zwaar, ben erg moe...morgen weer lekker een dagje vrij en dan zal ik alles hier ff goed terug lezen...fijne zondag!
@loezzz: wat super! @ princi hoop echt dat t zwijmelen wordt volgende week. Heb vandaag zo'n superonzekere dag enne moet t allemaal nog zien of t goed zit.. @juenco: gefeliciteerd