November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Loezzz geweldig nieuws meis. Ik hoop dat je nu een beetje kunt genieten.

Juenco; gefeliciteerd en welkom hier!

Hier ben ik 's morgens ook vroeg wakker en droom ik raar. Ik droomde laatst dat mijn vriend vreemd ging op zijn vrijgezellenfeest. Wij gaan dit jaar trouwen haha.

2. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hihihi ik had vanmorgen hier neer gezet dat ik een december mama ben,maar dat is niet waar had een reken foutje :) ik ben nog net een november mama ik ben 30 novmber uigerekend.

blaaa ik ben al de hele dag misselijk pffff,bij mijn laatste zwangerschap werd ik pas met 6 weken misselijk,maarja het hoord er bij.

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ha Suus,

Hé waarom zou het niet goed zijn! Ik probeer maar zo te denken. Ik bedoel de kans dat het goed gaat is zoveel groter!

Liefs princi

4. mama1990

mama1990 Lid

18 mrt 2009
    43
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben 15 november uitgerekend. :D

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Hier de onzekere Enise weer :( Mijn bloedverlies is nog steeds niet gestopt.. vanochtend toen ik naar de wc ging kwam er een bloedpropje van zo'n 1 cm op mijn wc papier. Schrok ervan.. mannetje heeft ook gekeken en hij zei dat het geen vruchtje kon zijn. Voor de zekerheid heeft hij naar de huisartsenpost gebeld en zij vonden dat ook zo.
    Maar ga voor de zekerheid morgen naar het ziekenhuis bellen..
    Snap ook niet waarom ik niet gestopt ben met vloeien. Echt irritant :(

Loezz, meid wat super dat alles toch goed was. Zag jouw bloedstolsel er ook zwart uit? Beetje elastisch?

6. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @Loezz, gelukkig! Fijn dat je zulk goed nieuws hebt gekregen, ik hoop dat alles nu goed blijft gaan..

@de rest, ik weet dat ik heel stoer gezegd heb dat ik ging proberen beide topics bij te houden, maar sinds ik offline ging eergisteren zijn er in dit topic 16 pagina's bij gekomen :D Dat ga ik dus niet trekken ;) Zal af en toe nog wel es spieken hier hoor ;)
    O ja, geniet allemaal van het mooie weer!

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Juenco.. welkom meid.. we zijn even ver....spannend he...en Gefeliciteerd

@Loezzz... ik had t al in je mk topic geschreven en ben blij dat ik gelijk heb gehad.. GEWELDIG nieuws.. zooo blij.. superr

@Enise.. een zwart probpje is doorgaans geen vruchtje maar oud bloed.. een vruchje heeft juist een vleeskleur.. er kan wel wat bloed omheen zitten.. (mocht je nog een keer een stolsel verliezn..vang het op doe t in een bakje en spoel het af.. als het rood blijft of bruin of zwart.. is het geen vruchtje..een gewoon bloedstolsel kun je ook uitelkaar halen.. een vruchtje niet.. klinkt luguber, maar kan veel onzekerheid weghalen) Wel goed dat je morgen naar het zh belt.. ze kunnen vast een echo maken om je ongerustheid weg te halen..dikke knuf meis..

@Jessica.. meid ik zat net een blog te lezen van een collega van hubbie.. hun zoon is vanaf de geboorte al ziek.. is nu 18 maar heeft niet lang meer te leven.. wat lees ik.. hij heeft duchenne.. heb de blogs s teruggelezen en moet eerlijk toegeven dat ik nu ik meer over duchenne weet ook meer je beslissing kan begrijpen.. niet dat ik het hiervoor zou hebben veroordeeld, maar ik zou t misschien aan t lot over hebben gelaten... nu denk ik daar toch anders over.. Deze jongen heeft naar eigen zeggen een mooi en goed leven gehad voor zover hij dat kan inschatten, maar schrijft ook( via zijn moeder) dat het leven met Duchenne ook verschrikkelijke momenten kent..)

Nu mag hij na weken zh weer naar huis.. wel met beademing e.d. (weet niet precies hoe het nu zit) maar veel verbetering is er niet meer.. leef met de dag is het motto nu...

Wilde toch even kwijt dat ik het vreselijk vind dat jullie in deze situatie zitten en dat de keuze onmenselijk moet zijn, maar ook dat je juist wanneer je zoveel weet en deze keuze maakt dat je dit met alle goede bedoelingen en liefde doet... Je offert dan je eigen moeder geluk op en zet jezelf als het ware aan de kant om te kiezen voor je kind.. of in dit geval het besparen van een heel moeilijk leven(tje).. Echt diep respect meid.. en ik ga vreselijk bidden en duimen dat het allemaal goed zal komen....

Dikke knuff

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Fempje.. nog net op de valreep een novembermama.... goed zeg.. hihihihi....
    Nou voor het officiele.. WELKOM HIER MEID..

9. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Bruisje, bedankt voor je uitleg, dat is zeker een opluchting.. hoop dat ik uitgenodigd wordt voor nog een echo of moet ik dat vragen? Want 30 maart heb ik ook al een echo.. ben bang dat ik teveel vraag..

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en hoe stoer ik vanmorgen zo positief probeerde te zijn.. zo onzeker ben ik nu weer.. bah.. ben er bijna van overtuigd dat ik slecht nieuws krijg vrijdag... pfffff...

kan de dagen wel vooruit kijken.. gelukkig is het een drukke week.. dat scheelt..

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou ik denk dat je hier best om mag vragen hoor.. met bloedverlies en 6,5 wk is het eigenlijk meer normaal dat ze je een extra echo geven om t na te kijken dan dat het ongewoon is.. geef gewoon aan dat je al een tijdje bloedverlies hebt en dat dit je doodonzeker maakt..een beetje gyneacoloog zal je laten komen lijkt me..ook al heb je de 30e al staan..

Laat je niet afschepen meid...
    Dikke knufff

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hallo november mama`s,

Ik kan het niet geloven....maar ik ben ook zwanger. Wil graag met jullie meeschrijven...
    Wat willen jullie allemaal weten van me qua gegevens hihi!

Liefs van Mamatje

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamatje, welkom en gefeliciteerd!

@Bruisje, tnx! Zal er gelijk om vragen.

14. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

17 feb 2009
    1.354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Mamatje... Gefeliciteerd....

Ik weet niet of er nog meer bij gekomen zijn?
    (ga niet TIG pagina's teuglezen hoor :oops:, WAT SCHRIJVEN JULLIE VEEL!)
    Alle andere nieuwe mommy's ook GEFELI!

Kan het soms echt niet meer bijbenen hoor!

Fijne avond,

@ Hier op tijd op bed... net terug van weekendje vrienden, wat erg laat is geworden allemaal, ben kapot!

15. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedenmiddag dames

Zo weer ff alles bij gelezen na een heel druk en vermoeiend weeknd mijn ouders zijn net weg en zo goed gesprek met me moeder gehad over die klote gynocoloog van mij in het ziekenhuis en zij zegt ook eerlijk als het je niet bevalt neem een andere....

@ bruisje ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat vind ik dit lief wat je allemaal neer heb gezet pff moest zo wat ff een traantje weg pinken eindelijk ook iemand die me goed begrijpt in wat voor een rot situatie zitten maar ik ook blij ben dat ik zwanger ben van ons wondertje en zelfs me hubbie vond het lief van je heb het hem laten lezen;)..... ben echt blij met die lieve woorden van je maar niet alleen van jouw ook van de andere meiden hier................ en af entoe ben ik misschien wel zon zeikmuts maar toch blij dat ik me af en toe mijn hart kan luchten meiden super bedankt allemaal........en hopen dat we vrijdag ons wondertje weer mogen zien......

dikke knuf

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo heb effe vanmiddag geslapen was zo moe!

@ de enge dromen had een keer gelezen dat je tijdens je zwangerschap droomt over je grootste angsten ook al heb je in je dagelijkse leven die angst helemaal niet. weet niet of dit waar is maar bij mij klopt het als een bus hihi :)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ nieuwe zwangeren gefeliciteerd! :D

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@mamatje GEFELI!

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jessica, tuurlijk...altijd he, kun je je verhaal hier kwijt. Vind ik vanzelfsprekend. Want idd jullie zitten gewoon echt een hele lastig en moeilijke situatie en ook ik vind dat jullie daar erg goed en reeel mee omgaan!

Enneh nieuwe zwangere...welkom!

Voor het lijstje moet je ff een pb-tje naar Claire sturen. Met je naam, leeftijd, uitgerekende datum, of je fles of borstvoeding gaat geven en waar je wil bevallen. Kijk maar even onder een berichtje van Claire daar vindt je een linkje naar de superwebsite en kun je even kijken!

Zo vanmiddag had ik er ineens even helemaal genoeg van, van het moe zijn, misselijk enz. Nu gaat gelukkig al weer beter. Dan bedenk ik weer even waarvoor ik het ook alweer doe en dan weet ik het meteen weer!
    Maareh...hebben jullie ook af en toe dat zo'n paniekerig gevoel komt, dat je denkt: 'O,jee hoe moet dat toch allemaal en wat gaat er allemaal veranderen, als je een kindje hebt maar ook nu in de zwangerschap, aan je lijf etc... Ik bedoel ik ben vooral heel blij maar toch af en toe....

20. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    Hey fempje.... toch hier... nou dan lopen we precies gelijk... Gezellie :)

Deel Deze Pagina