Yep same here.... daarom is die 9 maanden zo belangrijk, om aan het idee te wennen, alles in orde te maken enz enz enz... (Maar ik probeer het te verhalen op mijn hormonen..) Ik zelf zit heel erg met mijn werk. Omdat ik geen vast contract heb en tegen de tijd dat mijn contract verlengd moet worden kan ik mijn buik niet meer verbergen. (Beginnend buikje zit nu onder de shape-hemdjes, wat eigenlijk niet meer strak te krijgen is) Maar goed, komt allemaal wel goed xXx
Ja die negen maanden zijn idd maar goed ook ja . Tja dat is wel vervelend met je contract ja. Denk je dat je geen verlenging krijgt als ze het weten? Dus dan moet je het nu echt geheim houden? Lastig lijkt me! Bij mij zie je geen buikje maar zie je wel dat mijn gezicht veranderd is en ben zo moe dat een hele dag werken eigelijk te lang is. Volgens mij vermoeden ze het op mijn werk al allemaal.... Wat voor werk doe je?
hehe hier ben ik dan eindelijk drukke dag gehad, tante en oom kwamen uit belgie lekker gewandelt enzo ben alleen helemaal afgedraaid nou @ alle nieuwe mama's... Welkom & Proficiat! Zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop!
meiden hebben jullie het ook zo koud iedere keer? Ik heb steeds het gevoel dat ik niet warm kan worden...
Daar ben ik weer! Terug uit Dortmund! We hebben t erg gezellig gehad, maar ik was niet vooruit te slepen.., zo moe! Net ff alles terug gelezen vanaf gistermorgen en heb er wat dingetjes uitgepikt, niet op alles gereageerd helaas... was een beetje erg veel! @Lima, ik heb wel al wat spulletjes gekocht t afgelopen jaar, wat lieve/leuk pakjes en wat kleine dingen die op de reclame waren en die ik dan toevallig tegenkwam! @moppie, ik las je reactie op t kopen van spulltjes, ik heb nu precies t zelfde... durf ook niks meer te kopen, puur uit angst dat t weer mis gaat... @Claire, heb je ook foto's van t kamertje? @Eliesje, Koala, Vandergijs, Mamatje, Juenco & fempje welkom en gefeliciteerd! @Lautjuh, die afscheiding heb ik ook... en koud heb ik t ook heel de dag! @Enise, wat vervelend dat dat bloedverlies niet wil stoppen, succes morgen! @Fl3x, hoe is t? Enne, dat enge dromen doe ik al vanaf voordat ik positief getest heb! @Loezzz, wat een goed nieuwa meid! hoop dat je wat gerustgesteld bent nu! @Pijnlijke borsten/tepels heb ik ook! Hubbie mag er niet eens naar wijzen bij wijze van... auwaaaa Hebben jullie dat ook dat jullie ineens naar bepaald eten verlangen? Heel gek, heb ik normaal helemaal niet zo erg...
ik ga richting bedje @ miracles... ik heb trek in appels en appelsap moet normaal weinig hebben van appels maar kan er nu over kwijlen haahha!
@Mamatje77.. JAAAAAAAAAAAAAAAHHH..ik wist t wel...gefeliciteerd meis.. en welkom nog een keer... @Lautjeuh.. ik heb t ook zo vreselijk koud de hele dag.. vandaag bijv. hempje, blouse met lange mouw, trui.. en sjaal om.. en dan nog trek ik t liefs mijn vest eroverheen..zul je zien dat ik t van de zomer bloed heet heb... @Claire en Miracles.. drukke maar leuke dag gehad zo te lezen...Fijn meiden.. Claire.. xzo vroeg al naar bed? dat wordt nog wat..whahahahaha Miracles.. ik heb dat ook.. wil de hele dag naar de friettent lopen.. dan kun je beter kwijlen bij appels..whahahahaha... jullie lezen het misschien wel.. ik ben weer wat optimistisch, want ik voel weer de normale krampjes/steekjes onderin..stom dat je door zoiets zo blij kunt zijn.. moet natuurlijk niet erger worden anders schiet ik daarom weer in de stress.. maar goed.. dit is al een mooi begin van de week..
@princi, bij mijn zoon was ik onverwacht zwanger..en toch was ik er na 9mnd echt klaar voor, vertrouw er maar op! @bruisje: positiviteit vasthouden! lautjuh hier ook heel vaak heeeeel koud!
hallo, druk weekend dus weinig tijd om hier te reageren. Hoe is het met iedereen? Alle nieuwe zwangere van harte! fijne avond allemaal.
Ha meiden, een weekendje niet op internet geweest en dan is dit forum echt niet bij te houden! Heb globaal alles een beetje doorgelezen, maar het waren volgens mij zo'n 20 pagina's... Hier alles wel oke. Heb erg last van mijn borsten en inderdaad ook van die rare nachtmerries. Ben ook echt super moe, niet normaal meer! En ik heb sinds een aantal dagen hartkloppingen. Nog meer meiden hier last van?
@Rel.. en ook voor de rest.. als je ht ff niet kunt bijhouden maakt t niets uit hoor.. gewoon weer inhaken.. en die hartkloppingen had ik bij de eerste heel erg.. niet zo vroeg al, maar wat later begon het.. werd wel steeds slimmer en tis niet prettig.. maar schijnt wel normaal te zijn.. als t aanhoudt ff aan je vk vertellen.. kan ze je geruststellen en zo houden jullie het samen in de gaten..
Ze zeggen met de 9de week dat je dan verkouden kan worden en neusbloedingen Nou de volle neus heb ik al haha
Loezzz wat een goed nieuws! Wat zul je blij zijn! Fantastisch meis! Mamatje welkom hier! Lautjuh, hier ook zo'n koud muisje. Ik zit iedere dag en de hele dag te riebelen. Zo irritant! Ik zit bijna in de open haard ipv ernaast. Hier de hele dag bij Landal in Emmen geweest bij mijn schoonouders met de kids. Zij waren daar met vrienden en hun kids. Was erg gezellig. Lekker gezwommen. Geen mooie mannen gezien. Hahahaha! geintje! Verder had ik na het zwemmen wel weer ff de behoefte aan een peuk. Had die behoefte al een paar dagen niet maar nu weer ff wel. Ben inmiddels als ruim 3 weken gestopt (na mijn positieve test, net als bij mijn vorige zwangerschappen). Zijn hier nog meer ex rokers?
ik probeer te stoppen pffffffffff was 2wkn gestopt maar door stress toch weer 5 peukies op een dag grrrrrrrrrr
Oh Jess, het is ook niet makkelijk. Ik weet het. Maar denk aan je kindje en wat het allemaal kan krijgen door die peuken, dan wordt het stoppen heel makkelijk (vind ik). Ik ga hard voor je duimen dat je snel en makkelijk kan stoppen.
Ik ben ook een ex-roker. Ik ben alleen alweer bijna 11 maanden gestopt. Ik ben gelijk gestopt met roken toen ik ben gestopt met de pil. En we er dus ten volste voor gingen om zwanger te raken. Begin best moeilijk gehad, nu zie ik alleen nog maar voordelen. Alhoewel ik 's avonds na het eten met een lekker bakkie koffie soms best nog zin heb in een sigaret.