Hier is t ook moeilijk om te stoppen.. lukt me ook niet helemaal nog, maar heel af en toe. 1 per week of zo .. baal er wel van, maar kom van 1 pakje per dag.. dus vind t al een hele prestatie..maar goed..soms ben ik gewoon zoooo opgefokt dat de kids er onder lijden.. zie ze dan echt kijken: mama waarom doe je nou zo.... dat vind ik ook voor hun niet eerlijk.. en dat opgefokte komt steeds minder vaak voor dus t roken ook...zo krijgen mijn kids een gezonde moeder en geen Wrokkig mens...
Ik heb ook last van een trilling in me oog. Waar je zeg maar je oogschaduw op doet. Echt heel irritant. En last van een soort van hoofdpijn...
die trilling heb ik ook wel s.. ook wels in mijn duim of been.. niets ergs.. gaat vanzelf weer over... en hoofdpijn is heel normaal.. ook kwaaltje.. vervelend maar waar... paracetamol mag je gewoon hebben...
meestal ga je bij 8 weken voor het eerst of zo. Ik moet a.s. vrijdag. Maar ga het afzeggen. Heb er geen tijd voor vrijdag en ook geen zin. *bloos* Heb al 2 keer eerder mijn verhaal moeten doen over erfelijke ziektes etc. Er is niets veranderd. Vind alleen een echo leuk en het hartje horen maar dat gebeurd toch niet vrijdag. Dus zit nu echt in dubio of ik moet gaan of niet. Maar mamatje, je kunt gewoon morgen bellen voor een afspraak hoor. Ben je iig lekker op tijd. xxx
meiden ik herken niet zo heel veel kwaaltjes dus kan jullie ook geen advies of herkenning geven helaas. wat ik zelf erg heb op dit moment is met name in de avond een enorm opgezette buik. Mijn darmen hebben het zwaar! Hierdoor lijk ik wel 4 maanden zwanger..................hebben jullie dit ook? slaap lekker bruisje!
en ik ben pas 6 wkn als het goed is even mijn echo vrijdag afwachten....heb ook wijdere shirtjes aan mijn moeder was hier vandaag en die zei het ook gelijk dat ze al kon zien dat ik zwanger ben pff moeilijk om verborgen te houden voor de rest hoor
Goede avond.... Enise: pfff dat is schrikken en nog steeds bloed? mmmm balen meid! goed dat je morgen weer het ziekenhuis op belt sterkte en een knuffel voor jou! Verder ben ik hier al de hele dag misselijk (goh ik begin nu pas echt te denken dat ik misschien wel eens zwanger ben haha) en last van mijn maag bah bah bah! gelukkig niet overgeven, en dat mag van mij ook mooi weg blijven..... Ik duik nu ook lekker mijn bed in want ben kapot na een avondje werken....
Goeiemorgen mama's to be! lekker geslapen allemaal? Ikke niet, heb me toch een nacht van draaien achter de rug, had t nu ineens hartstikke warm! Tewijl ik t overdag alleen maar koud heb! Vandaag 6 weekjes zwanger! De vorige keer kreeg ik met 6 weken 3 dagen ineens bloedverlies, dus spannende dagen deze week... Ben dr weer vandoor, ga werken, tot straks!
Goede morgen meiden! Vandaag een lekker dagje vrij na een heel weekend werken...pppff ben ik ook wel ff aan toe, kan ik lekker bijkomen. Miracles, ik ben morgen 6 weken, voor mij is het ook een spannende week, mijn vorige zwangerschap ben ik onze eerste twin met 6 weken verloren, met 5 weken begon toen het bloedverlies...een aantal dagen later hoorde we dat we ook onze tweede twin het niet ging redden en met 7 weken ben ik toen gecurreteerd...ben zo bang ook dit kleintje te verliezen...
goedmorgen, meiden spannende tijden dus.. pff nog een week of 7 zijn we allemaal voorbij die kritische weken maarre nu ik t zo opschrijf: 7 weken dat duurt echt nog wel ff.. ik heerlijk geslapen, gister om 9uur al in slaap gevallen en werd om 7 u helemaal uitgerust wakker. Erg lekker moet ik zeggen na al t gedroom en gewoel van de afgelopen dagen!
Goede morgen.. Hier ook prima geslapen.. Voor sommigen dus een hele spannende week.. ik probeer t maar van me af te zetten..Ik ga er een poetsdag van maken.. nu de zin ervoor nog ergens vandaan toveren.. eerst koffie en dan aan de slag...
Hoi Meiden, Nou waarschijnlijk is het hier mis aan het gaan.... Gisterenavond intiem geweest met me mannetje... en nu vanmorgen heb ik dus rode afscheiding. Geen krampen. Heb de huisarts al gebeld en moet zo tussen 12 en 13 uur terug bellen. Ik heb in mijn vorige relatie ook prille miskramen gehad en laat me dus niet zomaar afschepen bij de huisarts, ik wil gewoon dat mijn bloed geprikt gaat worden in het ziekenhuis en dan weer doorverwezen worden. Het is nu al te vaak pil niet goed gegaan en ik vrees dat het aan mij ligt. Dus ik wil dat ze er in het ziekenhuis er iets aan gaan doen om de innesteling te bevorderen. Want ik kan dit zo niet aan als dit vaker gaat gebeuren. Waarom nou.... Zit hier te janken en voel me zo K*T Liefs van van een erg verdrietige mama.
goedemorgen iedereen! gisteren de eerste dag dat ik mij echt zwanger voelde.... normaal drink ik erg veel water.. nu krijg ik er niks in... bah! gevolg: hoofdpijn, misselijk.... JAJA, ik ben zwanger, herken het van de vorige keer... voor alle dames die een spannende week hebben: ik zal aan jullie denken hoor natuurlijk succes aan iedereen met een echo ed. verder lig ik er een beetje uit hoor, pfff, tis niet bij te houden Hahaha
Wat vervelend voor je! heel erg goed dat je voor onderzoek gaat hoor! misschien gaat het nog goed, iig zal ik voor jullie duimen dikke knuff