November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandergijs

vandergijs Actief lid

14 dec 2008
    138
    0
    0
    ow.... nou doet m'n mooie banner het weer niet! Nou ik ga een nieuwe maken, hoor

2. Niet meer actief

mamatje77, ik hoop dat alles nog goed zal gaan, ik zal ook voor je duimen...dikke knuffie!

flx3girl, spannend...veel plezier!

3. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @mamatje 77: het hoeft niet gelijk mis te zijn he?! Juist als je intiem bent kan je bloeding krijgen van je baarmoedermond. deze is heel gevoelig! MAar kan me voorstellen dat je door je eerder eervaringen nu heel bang bent. Sterkte meid!

@bruisje ben ook uurtje bezig met poetsen maar moet nu al pauze houden, ben kapot..
    hoe kan t nou dat je conditie zo snel achteruit gaat? weet iemand dat? enne komt dat over paar weekies weer goed? Bij mijn vorige zwangerschap stond ik gewoon full time voor de klas tot 4 weken voor uitgerekende datum, zou niet weten hoe ik dat nu zou moeten doen als ik gewoon goed naar mijn lichaam wil luisteren..

@flx3girl: krijg je ook gelijk echo? Veel succe smet je afspraak!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nee krijg helaas geen echo :( die krijg ik pas met 12 weken maar ga kijke of ik um met 10 weken ofzo al mag

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Flex.. meis veel plezier..

@Suus.. komt goed..het tweede trimester heb je meer energie.. echt..

@mamatje.. meis.. na geslachtgemeenschap kan het juist heel goed dat je wat bloed verliest.. je bm mond is heel erg doorbloed en juist door seks kun je dan wat bloed verliezen.. heel eng natuurlijk.. snap absoluut je zorgen hoor...(daarom hier ook geen seks.. tenminste niet gemeenschap.. zou me te rot schrikken en me veel te veel zorgen maken..)

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamatje, begrijp je gevoelens heel goed! Hoop echt dat er niks aan de hand is!

Dames,

Heb net naar het ziekenhuis gebeld, mag om 11:15 komen voor een echo. En als het nodig is gaat er ook een arts kijken. Ben super zenuwachtig! Echt fijn dat ze snel actie ondernemen.

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Enise.. zo heej meid.. wat fijn dat je al zo snel kunt komen en dat je ook een echo krijgt.. hoop zooo op goed nieuws.. ga ontzettend voor je duimen..

Sjonge wat een spanning zeg...hele dikke knuf meis..

8. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Enise wat fijn! Duim voor je dat alles goed is. Laat je het snel weten!

Mamatje77, ik heb idd ook vaker gehoord dat je door gemeenschap bloedingkjes kan krijgen, dus wie weet is het niks om je zorgen over te maken. Maar ik zou ook schrikken hoor. Hopen dat de huisarts je gaat helpen....

Hier alles oke eigenlijk!
    Jessica, ik vind het ook heel moeilijk mijn buik te verbergen. Hier weet nog niemand het en dat wil ik eigenlijk tot na de eerste echo even zo houden.... maar wordt wel heel moeilijk op deze manier :(

9. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey hey,

Om even op de sex terug te komen. Ik vind het ook doodeng... Sinds we weten dat ik zwanger hebben we 't dus ook niet meer gedaan. Maar nu begint m'n liefie toch wel een beetje ongeduldig te worden. Pff, ik wil hem niet steeds afwijzen maar ik vind het zooo eng. Ik praat er wel over met hem maar hij zegt dan steeds dat het echt geen kwaad kan. dat is ook wel zo, maar toch.

Nog meer mensen met hetzelfde 'probleem'

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Trieske.. heel herkenbaar..maar we hebben af gesproken nu dat we iig wachten tot na de echo.. als dan alles goed is dan gaan we voorzichtig weer proberen.. en nu hebben we dan wel seks, maar dan wat anders..whahhaha.. meer hand en friemelwerk.. ook wel s leuk voor de verandering..hihihihi..*wat een details weer..*

Hier voel ik weer niets.. voel me ook niet zwanger.. tis dat ik t weet, maar daar houdt t dan ook wel mee op..

11. Happymommy84

Dat zei ik eerst dus ook maar we hebben nu al een goede al echo gehad en kan ik dat dus niet meet als reden opgeven. Ach misschien eerst maar eens hand en friemel werk zoals jij dat zo leuk zegt. Misschien krijg ik dan zelf ook meer behoefte...

12. Happymommy84

O ja, en ik heb vandaag ook zo'n dag dat dat ik me totaal niet zwanger voel. Zullen we er maar gewoon vanuit gaan dat ons lich in een rustpauze zit? Komt wel weer denk ik... Soms zou ik willen dat ze een huis, tuin en keuken echo app hadden. Dat we gewoonz elf echo's konden maken, hihi

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden bedankt! Ben ook super zenuwachtig.. laat het gelijk weten als ik terug ben.

14. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Mamatje, het is echt heel rot maar zou me echt niet druk maken. Het is heel normaal om na de seks een beetje bloed te verliezen. (ik denk echt dat dit het is)

Hoop voor je dat de dokter/ vk je snel gerust kan stellen.

Enise wat spannend! Laat je meteen even wat weten?

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bloedverlies na de seks dat had ik ook de eerste keer dat we seks hadden toen ik wist dat ik zwanger was... En eigenlijk dacht ik niet meteen: nu zit het mis! het eerste wat ik dacht was: ow er is vast een adertje gesprongen.... maar ik kan me voorstellen dat wanneer het al een aantal keer mis is gegaan je je dan zorgen maakt succes ermee!
    Vriendlief zij trouwens tegen mij na dat bloedverlies: nu hebben we geen seks meer tot de 12 weken hoor :p maar daar heeft hij zich niet aangehouden ;)

Enise: veel succes!

Hier is de misselijkheid voor een groot gedeelte over... ben alleen nog steeds erg moe (tja wat wil je na een weekend werken en vanavond moet ik weer :S )

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Nou meiden,

Ik ben niet positief meer hoor....had net een testje gedaan van de kruidvat die van 2 voor 5 euro en daar kan ik bijna niets op meer uit maken. En dan snap ik het ergens niet....CB gad een vaag breed streepje nog binnen de 10 min en ook die gevoelige test van de etos die je 10 dagen na conceptie kan doen. Die laatste heb ik net ff in mijn album gezet, ook in het negatief. Dan had die van de kruidvat die goedkoopste net wel wat moeten laten zien als het goed zou zitten....ga nu helemaal twijfelen of die andere testen wel "echte"positieve testen waren....maar dat moet wel! pfffff nog 1 uur wachten voor ik de huisarts terug kan bellen

17. Happymommy84

@mamatje: Ik heb even naar je test gekeken en bij die je in negatief hebt gezet zie ik toch echt een lijntje hoor. Maar toen ik zo onzeker was heb ik de CB digi met conceptieindictaor gedaan. Die testen ook al vroeg pos, bij mij al een week voor NOD, Miss is dat iets voor je om je onzekerheid weg te nemen.

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    anders ga ik die test nog maar halen denk ik straks....kan ik hem iig aan de huisarts laten zien

19. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Vind het wel balen voor je dat de testen allemaal zo licht zijn en nog niet echt knallen hoop later op de dag wel ;)

20. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    owwww..ik kan niet wachten tot we wat van je horen..toi toi toi..

Deel Deze Pagina