net dus de huisarts gebeld...die zegt dat bloedprikken nu op hcg geen nut heeft....nou ja bij mijn vorige prille miskramen is dit ook gewoon gedaan. en nu zou het inene geen nut meer hebben. Hij wilde me wel ff zien dus op 10 over 2 heb ik een afspraak.
Jeetje zeg, wat ontzettend KL*TE. Zoals anderen hier zeggen: Geen bloed, houdt moed! Miss is je HCG toch echt nog te laag...
Nou dat is ook bullshit want ze kunnen aan je hcg waarde zien of dat er een mk dreigt of niet.....gewoon er op aan dringen hoor.......
Nogmaals: AAARRRGGHHH, wat zijn doktoren af en toe toch onmenselijke wezens... Je betaald godsamme iedere maand dik voor je ziekenfonds en als je dan een keer echt hulp nodig hebt vinden ze het allemaal niet nodig... Pff, ik zou helemaal zin krijgen om die dokter te verbouwen...
Ik ga om 1 uur ook de VK bellen na het kut gesprek van vrijdag bij die stomme gynocoloog....wil gewoon weten of me beeb groeit of niet...
ik neem die test wel mee die positief was.....durf nu al te wedden dat ie zegt dat het een valspositieve test was, en laat hij me daar nog een testje doen en die is natuurlijk ook negatief en dan zeggen dat ik gewoon het allemaal zo graag wil en dat ik helemaal niet zwanger ben geweest. En dan laat ie me niet bloedprikken en zit het allemaal tussen me oren.....
Ik heb in het begin ook een digitale cb test gedaan en die gaf toen ook niet zwanger aan en heb hem toe ok uit elkaar gehad waar toen wel 2 streepjes op te zien was,heb toen de cblijn gebeld en die zeiden dat zo n test een bepaalde waarde aan hcg moet hebben anders kan hij een verkeerde uitslag geven...dus misschien is je hcg waarde nog niet zo hoog...
Ben benieuwd wat ze gaat zeggen Jessica. Enne voor jullie allebei: Gewoon aan blijven dringen... maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen.
trieske, Ik vloei dus wel! Na gemeenschap te hebben gehad. Maar ik snap er allemaal de ballen niet meer van!
Ja hoor mamatje77 ik ga gewoon eisen aan de VK of ik straks nog langs mag komen het is voor mij maar 5 min lopen dus ben er ook zo natuurlijk.....en anders vraag ik of me schoonmoeder ff meegaat....
Jessica, ga er voor meid! idd gewoon je schoonmoeder mee nemen! Zal nog ff die teststaafjes laten zien van die digitale.
Kan me voorstellen dat je daar erg onzeker van wordt. Eerlijk gezegd zie ik het nu helemaal niet meer zitten om gemeenschap te hebben. Ik ben al zo'n piekeraar en dat zou ik er echt niet bij kunnen hebben. Vloei je nu nog steeds dan?
Tja moeilijk geval meis. Kijk die test van cb kan 4 dagen voor NOD aangeven of je zwanger bent. Dus deze is in staat om al zeer vroeg positief te testen. Ik neem aan dat je al over je NOD zit? xxx
Hey meiden, Ik ben weer terug Jaaaaaa het was allemaal heeel goed, hartje klopte zooo mooiiii.. ben weer helemaal blij en heb er echt alle vertrouwen in.. zo wat een opluchting zeg 30 maart mag ik weer hihi
Oh fijn voor je joh gelukkig hoop dat ik ook ff vanmiddag mag komen bij VK maar super ben errug blijf voor je hoor.... dikke kus