November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

JOEHOE! Goed joh! Gefeliciteerd! Heb je een foto? En hoe groot was jullie ukkie nu?

2. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Enise wat goed!

ik wil ook een foto zien! Ben zo blij voor jullie!

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Fijn Enise! Foto van je ukkie?

Ja ik ben al over me nod heen.....
    Maar wat die HA nu wil bereiken door me alleen te zien? Laat mij me bloed maar prikken dan weet ik zeker hoe of wat.

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    over dat vloeien bij mij....het stroomt er niet uit of zo heb ook geen krampen... ook niet op me verbandje...tot nu toe maar het is wel rood

5. zonnetjeE

zonnetjeE Bekend lid

8 mrt 2009
    786
    0
    0
    Rhoon
    Meiden even snel ego,

heb mijn banner veranderd wil hem even bekijken vanavond lees ik alles op mijn gemakje even bij

tot vanavond

6. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    zo ik heb net een afspraak gemaakt bij de gyn.ik kan er maandag al terecht om 14.30,spannend,

7. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ja maar kun je niet eisen dat je een bloedtest krijgt?

Vind dat hij je op die manier wel gerust moet stellen.

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    mamatje77; ik wil je even sterkte wensen voor straks bij de ha. Mijn ha is ook zo'n botte boerenl*l. Met mijn 1e mk had hij gekeken naar de baarmoedermond en zag dat die open stond. Moest ik daar een zw.test doen en ja negatief. Ja sorry het is een mk. Sterkte ermee en ik stond weer buiten... :( Kom voor jezelf op hoor. Het gaat hier om jullie wondertje!

Enise; fijn dat de echo helemaal goed was . Nu proberen wat te genieten. Daar groeien beebjes ook van...hhaha

Jessica26i; ik hoop ook voor je dat je naar de vk mag. Alleen heb ik even gemist wat er tussen jou en de gyn. is gebeurt. :(:

9. Happymommy84

Het lijkt dus ook niet op een normale menstruatie? Pff, ben benieuwd wat de dokter zal zeggen... Sterkte meid! XXX

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    ga ik zeker wel eisen, hij weet verdorie mijn voorgescheidenis toch....zeker 3 prille miskramen, waarvan 2 kunnen aantonen dmv een bloedtest, heb al in de mmm gezeten, kijkoperatie gehad, spullen voor iui lagen al in huis....tja en toen niet zo lang daarna gescheiden. Weet dus dat het echt aan mij ligt.

Mijn homeopate zei dat ik toen zwanger raakte van de eerste dat het de maand voordat ik zwanger raakte ook niet goed gegaan was met de innesteling. Die maand daarop raakte ik zwanger van me zoontje. Ze zei dat ik te dik baarmoederslijmvlies heb ipv te dun, en dat daardoor de innesteling niet goed gaat. Toen na mijn zoontje bijna 2 jaar dus bezig geweest en met die hele geschiedenis van MMM en prille miskramen gehad.

Denk dat ik haar maar weer ga opbellen.....

11. Rel84

Rel84 Actief lid

22 jan 2009
    103
    0
    0
    @ Enise. Wat een ongelooflijk fijn bericht! Een opluchting!

Ik mag dus as vrijdag ook naar het ziekenhuis, ben benieuwd. Ik ben dan als het goed is nog geen 6 weken. Zullen ze dan al het hartje kunnen horen of alleen kunnen zien hoe groot het nu is?

12. Happymommy84

Goedemiddag dames....

Hier een updatetje van mij van de echo en de gyno
    nou eerst de echo gemaakt maar moest inwendig omdat het nog zo klein is en ze dus niks konden vinden zo snel
    Maar daar kwam dus uit dat ik pas rond 5wkn omdat het nog zo klein is 1.9 mm en nog zonder hartactiviteit dat komt uit op 5wkn zal later vandaag me banner aanpassen...maar goed dat was het eerste toen kregen we het gesprek van de gynocoloog nou wat die zei daar viel me bek echt van open heb nog nooit zon harteloos en achterlijk wijf meegemaakt pffff
    nou het hele gesprek heeft 2 minuten geduurt en ze heeft niet eens de tijd genomen dat stomme mens wist nog niet eens wat ik mankeer terwijl ze al een heel dossier van mij heeft lijkt mij toch dat zo iemand dat hoort te lezen van te voren maar volgens mij moest ze snel weg ofzo maar afijn maar goed en dat mens zegt dus keihard ja als volgende week ernog geen hartje klopt moet je ermaar over denken dat je het moet weglaten halen en dat je maar moet rekenen op een miskraam nou opdat moment drong het niet zo tot me door tot ik thuis kwam en ook ff op internet ben gaan lezen en daar staat duidelijk het hartje gaat pas kloppen tussen de 6-7 wkn hooguit 8 wknen het ligt ook aan hoe het kindje ligt in je buik dus je kan niet altijd alles horen nou meiden je kan wel begrijpen dat ik dus echt heel boos ben op haar waar haalt ze het gore lef van dan om zoiets te zeggen is ze nou helemaal gek geworden ik kan er echt niet met me pet bij hoor.... maar ik ben positief en blijf positief mijn kindje groeit lekker verder in mijn buikie en dat mens krijgt het volgende week wel te horen en als het me niet bevalt neem ik gewoon een andere gynocoloog.... nou fijn verjaardagskadootje voor me hubbie zo :S :S echo staat even goed in mijn album......

groetjes Jessica

Ik heb het vanmorgen ook even terug gelezen...

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Wheee wat zijn jullie hier allemaal zo lief!
    en ja mijn ha is ook een .....
    Ik sta er gewoon op dat ik een bloedtest wil...ik bedoel straks is er een hormoon heel simpel wat de innesteling bevorderd of zo en is dit simpel op te lossen in het ziekenhuis. Of moet het weer een aantal keer zo gaan of zo...En dat zal ik hem zeggen ook!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meidne,

ik ben er ook weer :D

Ging super goed bij de vk! al wast alleen maar een gesprek haha
    Maar ik mag mijn echo eerder hebben tis geen termijnecho maar ze gaan kijken of mijn zwangerschap intakt is en dat gaan ze vrijdag al doen! om 9 uur!

15. lima84

lima84 Lid

15 mrt 2009
    46
    0
    0
    Zwolle
    In middels weet iedereen in de straat dat ik zwanger ben.
    De vrouw van moeders voor moeders was er net.
    En ja die werd herkent. Ik ben de enigste in de straat nog zonder kids.
    En iedereen had mee gedaan bij mvm.
    De reacties waren hardstikke leuk.

16. Happymommy84

That's the spirit, wat denken ze wel niet...

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Jeemig trieske, die gyn spoort echt voor geen meter over botheid gesproken.....dit slaat werkelijk alles! Ik zou overstappen naar een adere gyn!
    Blijf jij maar lekker genieten hoor van je ukkie!
    dikke xxx van mamatje

18. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hhahahha mamatj77 dat is mijn verhaal wat er bij mij gebeurt is vrijdag ;)

19. Happymommy84

Dat wilde ik net gaan zeggen. Ik heb dat even geknipt en geplakt voor Lautjuh omdat ze niet wist wat het verhaal van Jessica nou precies was. Maar wel een lieve reactie hoor, ik neem aan dat Jessica dat ook vind hihi

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Jessica, welk verhaal bedoel je? Over hoe ik den denk dat het gaat lopen bij de ha? Heb jij ook zo erg gevloeit dan?

Deel Deze Pagina