Dat wilde ik net gaan zeggen. Om Jessica een hoop typwerk te besparen heb ik het even geknipt en geplakt voor Lautjuh. zij wist het verhaal van Jessica niet en ik had het vanmorgen net terug gelezen dus ik kon het makkelijk terug vinden. Maar een erg lieve reactie voor Jessica hoor... XXX
oke ik nu helemaal vatten en snappen! pfff jessica ik ga me straks helemaal gek duimen voor je! Maar je hebt niet gevloeid of zo?
Tnx meiden, ben ook super blij, mijn dag kan echt niet meer stuk! Ik heb vandaag weer foto's gekregen alleen heb ik geen scanner thuis en die van werk durf ik niet te gebruiken omdat ze me dan misschien zien.. Zal thuis proberen er een foto van te maken dan zet ik 'm er alsnog op. Ze kon niet exact zeggen hoever ik was, terwijl bij de eerste keer die andere echocopiste alles had opgemeten. Iedereen doet het blijkbaar anders..
Bedankt trieske. Op hetzelfde moment stuurde jessica mij ook een pb met haar verhaal. Ik ben weer helemaal op de hoogte haha.
ben zelf ook helemaal op van de zenuwen en bekaf....ben voor strakkies ook benieuwd..... ga maar weer eens ff checken hoe het ervoor staat met het vloeien. zucht......
Ik ga even naar de drogist. Kijken of ze iets voor mijn eczeem hebben. Morgenvroeg moet ik naar de huisarts.
Hihi, we typen allemaal zo snel hier dat mijn reacties onder de verkeerde berichtjes komen te staan. Sterkte mama'tje! Nog 7 min Jessica... BELLEN!
enise, je echofoto NIET scannen hoor! Na een tijdje hoe je alleen maar een wit velletje over van je echofoto. Gelukkig had ik copietjes gemaakt....maar mijn eerste echo van me zoontje is helemaal wit geworden. Ook niet met dat plastic erover heen lamineren.