Ik zou zo graag iets willen zeggen waardoor je je beter zou voelen maar dat kan ik helaas niet. Het is gewoon K*T! Op welke dag van je cyclus zou je nu zitten?
Zo daar ben ik heb de VK gebeld en uitgelegt wat er gebeurt is ze vond het belachelijk en zei zelf ook ja je word daar behandeld als een nummertje................dus nu mag ik in iedergeval woensdag bij de VK komen om half 5 en vrijdag bij die stomme kut in utrecht maar geloof me ze gaat de wind van voren krijgen..............
Blijf positief meid hoe moeiijk het ook is. Ik heb het zelf meegemaakt! Heb 5 dagen bloedverlies gehad en het gaat heel goed met mijn kindje.. @Jessica, heb jij ook last van bloedverlies?
ah neee mamatje... wat lees ik nu toch allemaal voor narigheid.. gaat t toch weer mis? ga me ziek duimen dat t toch van de gemeenschap komt meis.. kan nog steeds heel goed hoor.. dat je langzaam hcg aanmaakt.. verklaart meteen je vage testen en dat je ha veranderd in een engel!.. Dit is echt zoooo niet leuk.. weet precies hoe je je voelt meis... Maar je ziet.. er zijn er meer met bloedverlies meis.. kijk enise.. al dagen bloedverlies en toch is alles goed.... Hoe dan ook.. veel sterkte en veel succes.. dikke knuff @Flex.. zo dan.. dat heb je goed geregeld...vrijdag al.. en je mag nog eerder dan mij.. ik mag om 11u.. super hoor.. @ENISE.. JOEHOEEEEEEEE wat GEWELDIG zeg.. superrrrrr.. eerlijk.. ik had er een hard hoofd in, maar jij bewijst maar s dat alles mogelijk is.. dikke knuff en lekker genieten van je roze wolk weer...
Hoi meiden, Jeetje wat een onzekerheid zeg! Ik heb vanmiddag om half 5 een afspraak bij de vk voor een echo. Ik hoop dat we het hartje kunnen zien en horen kloppen! Ik vind het heel erg spannend maar na al dat gekots van het weekend denk ik dat alles wel goed gaat. Het geeft toch elke keer een bevestiging.. Voel me nu op zich wel goed. Beetje weeig maar als dat alles is! Het is wel lekker om weer op mijn werk te zijn. Ik ga alleen dus om 4 uur al naar huis. Zal vanavond wel een update geven! Liefs, Bloempjuh
doe de beebdans! \/ @ bruisje ik heb er niet eens om hoeven vragen ze zag dat ik een keer een mk had gehad en zei dat ik zo snel mogelijk een echo moest laten maken om me gerust te stellen
Fijn dat er nog mensen zijn die je wel normaal als mens behandelen. Krijg je bij de VK ook een echo? Kun je niet een andere gyna krijgen?