November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Ja mijn VK maakt ook echo's dus die krijg ik woensdag en wil vrijdag eerst nog ff gesprek aan gaan met die gynocoloog dat ik het onrespectloos vind hoe ze mij heeft behandeld en geloof me ze kan zich gaan bergen want ik gooi alles eruit wat mij dwars zit...... en dan vrijdag doe ik even goed die echo bij de gyn maar neem die van de vk wel mee en gooi die onder haar neus.... die stomme kut had ook meoten vragen naar mijn laastste dag van menstruatie en dat doen ze daar niet eens....

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heerlijk Fl3x! nog maar een paar daagjes wachten! en lekker al meteen om 9 uur, kom je net je bedje uitrollen en meteen daarheen! super! :)

3. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Als je zo afgelopen pagina's leest zie je hoe dicht verdriet en geluk soms bij elkaar staan.

Dikke knuffel voor iedereen die nu erg onzeker en verrietig is enne, de moed niet te snel opgeven hoor...

En natuurlijk ook een dikke knuffel voor iedereen bij wie het geluk niet op kan... Wat een bijzondere tijd is dit toch he?!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja super he!

ik belde je nog maar kreeg een boudewijn aan d etel :confused: heb de haak er maar weer gauw opgegooit haha :)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    huh, ik belde je terug en toen kreeg ik je voicemail en toen werd ik 2 minuten later terug gebeld door boudewijn ?

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou das ook vaag :) zaten we allebei tegen een vreemde aan te praten whahahaha :) zeker een dubbele lijn ofzo haha

7. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Oh Jess wat spannend! Zou willen dat ik bij dat gesprek woensdag mocht zijn. Heerlijk, een dikke rel in het ziekenhuis. Ik hou ervan, hihi!

Hormonen de gekste! hahaha!

Laat je ff weten hoe het was? Kun je niet een foto van haar kop maken als je alles eruit hebt geknald?

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    maar mijn tel zei dat jij het was op de nummerherkenning? vaag!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    supervaag ja...

maar goed, ben blij dat je meteen voor een echo mag, toch fijn de bevestiging!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja en de mijne dat jij het was nou wordt ie lekker :) maare wilde vragen of je morgen de tom tom mee wilde nemen bjorn heeft um woensdag nodig ( of gaan we nie meer zwemmen)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zeker wel zwemmen!
    en was het idd al van plan, dus neem m voor je mee.
    heb nu al zin om te zwemmen, en TV ook denk ik (ook al weet ie het niet haha)
    dus ben om half 10 bij je!

12. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hahahha je moet ff wachten tot vrijdag want dan ga ik naar dat K*T wijf en geloof me ik ben echt geen makkelijke en ga echt ff me galspugen.......... en woensdag naar de VK die begreep mij ook gelijk helemaal zo fijn...........

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

ok super tof

enne hoe was je weekeind en hoe gaat het en tv?

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    weekend was leuk, maar vooral praktisch, zaterdag waren we daar pas om 5 uur, toen moest alles uitgeruimd, duurde wel tot 7, gegeten en toen al naar bed 10uur. gisteren was het daar slecht weer en we dachten dat het hier wel mooi zou worden dus om 10 uur alweer in de auto terug, dus vooral heen en weer gereden... maar was wel leuk om het huis weer te zien, wordt erg mooi! en met tv gaat het goed, hij heeft geen last meer van zn waterpokken gelukkig, hopelijk krijgt ie het niet nog een keer , want het schijnt zo te zijn dat als ze het krijgen in het 1e jaar dat ze het nog een keertje kunnen krijgen, maar ja, we zien wel!

hoe is het met Es?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn dat hij er geen last meer van heeft!

met es gaat goed ze gaat al staan in de box ( alleen als ik haar zittend in de box zet)

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    pffff wat duurt dat wachten toch lang.....voordat ik heen mag gaan. Gelukkig komt mijn oppas vanmiddag voor me zoontje kan ik ff een tukkie doen.

zit nu naar de verschillende testen te kijken en ik zie dat ze wel steeds beter te zien zijn....zeker die van de digitale cb van vandaag ook al gaf die aan niet zwanger....

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    en wat een K...weer het waait het hoost hier gewoon. Zijn mijn tranen van vandaag en van anderen die in hetzelfde schuitje zitten....

18. TJB

TJB Niet meer actief

Hey dames,
    Sorry, lang niet geweest en niet bijgelezen. Voel me echt beroerd. Had ik bij Jurre helemaal niet. Dus als iemand tips heeft om het wat minder te maken...graag!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

he bah dat is vervelend spuug je ook veel?

20. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    mamatje77; ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Dikke knuff voor jou!

Jessica; you go girl. Ben erg benieuwd vrijdag hahaha.

Deel Deze Pagina