November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja goed he.. :D

owh ik wordt echt niet goed.. ga ff liggen..

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

doe rustig aan meid!

3. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    10.10u

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Wat leven jullie mee wat ontzettend lief....
    Nou hoe het was bij de huisarts:

* Had alles uitgelegd...over de testjes het vloeien ed. Vroeg ie of het donker of helder rrod was...dus ik zei...ook wel helder maar voel geen krampen in me buik of rug wat ik normaal gesproken wel heb.

Antwoord: Komt wel vaker voor bij een zwangerschap... Maar als je positief getest hebt, ben je gewoon zwanger.

Dus ik weer: Ik wil me hcg laten prikken.
    Zodat mocht het voor de zoveelste keer weer mis zijn gegaan...in het ziekenhuis hebben ze het al van 2 keer door bloedprikken kunnen waarnemen dat het mis gegaan is.

Antwoord: Dat laat ik nooit prikken op hcg, heb ik nog nooit laten doen. Je kunt aan de waarde niets op uit maken...ja tuurlijk....wat een oelewapper.
    En je kunt de waarde ook niet hoger kijken of dat het meer word...nee dat begrijp ik ook wel grrrrr tuurlijk stijgt ie niet door er naar te kijken.
    Dus ik weer erop geantwoord dat als het door 3 keer aan kunnen tonen dat het mis is gegaan kunnen ze meer betekenen voor me in het ziekenhuis.

Ging ie in zijn boek de referentiewaardes opzoeken whaaaaaa. Noemt zich dat een huisarts....

Maar af fijn ik heb het voor elkaar gekregen en morgenochtend mag ik me hcg laten prikken.

Toen had ik het over die testjes, had ze mee genomen. Heb het ook over die pennenstreepjes gehad. Maar hij zei dus:

Antwoord: Een streepje is een streepje hoe dun die ook is. Dus ik weer geantwoord....dan ben ik heel wat maanden in een jaar ffies zwanger geweest.

Mijn gyn destijds wilde me niet geloven en ze had de testen niet gezien dus die waren allemaal valspositief, die nam me toen helemaal niet serieus...

En mijn huisarts zij ook nog eens als je elke maand aangetoonde hcg met een testje heb is er iets anders aan de hand, maar dat komt bijna nooit voor bij vrouwen, iets ernstigs dus....lekker maakt ie me nog bang ook voor een of andere ziekte...

Daarna vroeg ik nog of ie aan de stand van me baarmoeder kon bepalen of ik zwanger ben of dat het mis gegaan is....tuurlijk dus hij voelen....vraagt ie of zegt ie:"Ben je al eens eerder bevallen"
    Duhhhhhh Hoelang kent ie me me eigen huisarts....Kom er al vanaf me 7de jaar en ben nu 31. Nee Ik heb me eigen kind van marktplaats afgehaald nou goed! Hij was gewoon vergeten dat ik al een zoon van 7 heb, die hij ook kent.
    Duhhhhh kwaaier kun je mij niet krijgen!

Maar hij kon niet voelen of of ik nu wel of niet zwanger ben...Meiden...kun je dat voelen met 4 weken en 3 dagen door een vk of huisarts?

Vertelde me ook over me klachten, ook die erge duizeligeheid....vroeg of het door me bloeddruk kon komen misschien te laag, tja zou kunnen zei hij..maar niet dat hij die even ging opmeten...

Morgenpochtend moest ik ook maar even langskomen voor een testje bij hem.....die zal natuurlijk negatief uitvallen!

Ik dacht na dat inwendig onderzoek...nu zullen de krampen wel losbarsten...maar nee nog niet.

Wie had hier ook al weer 5 dagen gevloeid? Was dat ook helder rood bloed? Zou ik graag willen weten!

Maar dit was dus een update van het bezoekje bij een ***arts

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Wat leven jullie mee wat ontzettend lief....
    Nou hoe het was bij de huisarts:

* Had alles uitgelegd...over de testjes het vloeien ed. Vroeg ie of het donker of helder rrod was...dus ik zei...ook wel helder maar voel geen krampen in me buik of rug wat ik normaal gesproken wel heb.

Antwoord: Komt wel vaker voor bij een zwangerschap... Maar als je positief getest hebt, ben je gewoon zwanger.

Dus ik weer: Ik wil me hcg laten prikken.
    Zodat mocht het voor de zoveelste keer weer mis zijn gegaan...in het ziekenhuis hebben ze het al van 2 keer door bloedprikken kunnen waarnemen dat het mis gegaan is.

Antwoord: Dat laat ik nooit prikken op hcg, heb ik nog nooit laten doen. Je kunt aan de waarde niets op uit maken...ja tuurlijk....wat een oelewapper.
    En je kunt de waarde ook niet hoger kijken of dat het meer word...nee dat begrijp ik ook wel grrrrr tuurlijk stijgt ie niet door er naar te kijken.
    Dus ik weer erop geantwoord dat als het door 3 keer aan kunnen tonen dat het mis is gegaan kunnen ze meer betekenen voor me in het ziekenhuis.

Ging ie in zijn boek de referentiewaardes opzoeken whaaaaaa. Noemt zich dat een huisarts....

Maar af fijn ik heb het voor elkaar gekregen en morgenochtend mag ik me hcg laten prikken.

Toen had ik het over die testjes, had ze mee genomen. Heb het ook over die pennenstreepjes gehad. Maar hij zei dus:

Antwoord: Een streepje is een streepje hoe dun die ook is. Dus ik weer geantwoord....dan ben ik heel wat maanden in een jaar ffies zwanger geweest.

Mijn gyn destijds wilde me niet geloven en ze had de testen niet gezien dus die waren allemaal valspositief, die nam me toen helemaal niet serieus...

En mijn huisarts zij ook nog eens als je elke maand aangetoonde hcg met een testje heb is er iets anders aan de hand, maar dat komt bijna nooit voor bij vrouwen, iets ernstigs dus....lekker maakt ie me nog bang ook voor een of andere ziekte...

Daarna vroeg ik nog of ie aan de stand van me baarmoeder kon bepalen of ik zwanger ben of dat het mis gegaan is....tuurlijk dus hij voelen....vraagt ie of zegt ie:"Ben je al eens eerder bevallen"
    Duhhhhhh Hoelang kent ie me me eigen huisarts....Kom er al vanaf me 7de jaar en ben nu 31. Nee Ik heb me eigen kind van marktplaats afgehaald nou goed! Hij was gewoon vergeten dat ik al een zoon van 7 heb, die hij ook kent.
    Duhhhhh kwaaier kun je mij niet krijgen!

Maar hij kon niet voelen of of ik nu wel of niet zwanger ben...Meiden...kun je dat voelen met 4 weken en 3 dagen door een vk of huisarts?

Vertelde me ook over me klachten, ook die erge duizeligeheid....vroeg of het door me bloeddruk kon komen misschien te laag, tja zou kunnen zei hij..maar niet dat hij die even ging opmeten...

Morgenpochtend moest ik ook maar even langskomen voor een testje bij hem.....die zal natuurlijk negatief uitvallen!

Ik dacht na dat inwendig onderzoek...nu zullen de krampen wel losbarsten...maar nee nog niet.

Wie had hier ook al weer 5 dagen gevloeid? Was dat ook helder rood bloed? Zou ik graag willen weten!

Maar dit was dus een update van het bezoekje bij een ***arts

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    oeps dubbel gepost

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Mamaatje..jemig wat een verhaal.. maarrrrr de conclusie is dus eigenlijk dat je gewoon zwanger bent.. watn je hebt positief getest..
    zie dat je je banner hebt weggehaald...:(

het was Enise met 5 dgn bloedverlies..

hoop dat je morgen beter nieuws krijgt.. maar moet je dan niet 2 x bloedprikken om te kunnen vergelijken?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje wat een rare ha zeg maar fijn dat je wel mag prikken!

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    thnx doe ik.. vind t niet fijn, maar aan de andere kant nu wel even prettig voor mijn gevoel.. laat die misselijk maar komen..*met mate* :)

ik gooi er zo lekker een piza in.. dan ff heel smerig magnetronnen dan wordt ie zacht.. kan ik m zelf ook eten...hihihhi.. kleine stukjes...lijk zelf wel een baby.. ;) maar ook dat gaat steeds beter..

@Moppie.. succes meid..morgen ochtend..

@wie was t nou die vandaag rond 17u mocht? spannend hoor!

10. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Mamatje: Nog niet veel wijzer dus,morgen op hcg laten testen dan...hoop voor je dat daar een goede uitslag uitkomt,het blijft spannend voor je...succes...

11. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Bruisje ik had ook niet echt zwangerschapssympthomen,alleen moe en sinds vanmorgen misselijk weeeig gevoel,en net ook echt wat moeten eten van de misselijkheid...

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Mamatje

Jeetje zeg, wat een vervelende kwallenkop!

Maar wel fijn dat je morgen HCG mag laten prikken!

Ik weet helaas niet of je aan de stand van je baarmoeder kan bepalen of je zwanger bent met 4 weken 3 dagen...

Wil je in elk geval heel veel succes wensen voor morgenvroeg, onzekere tijden... verschrikkelijk...

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb trouwens ook genoeg last van kwaaltjes vandaag, ben zoooooo moe, ben gewoon niet vooruit te branden vandaag.

Heb ook steeds zo'n misselijk gevoel in mn maag en last van zuurbranden!

Lig vanavond op tijd in mn nestje, want er is niks met me aan t vangen vandaag!

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Tja ik weet het allemaal niet hoor...het vloeien is niet zo erg dat het op me maandverbandje zit, heb geen krampen of pijn in me rug of buik....alleen bij het afvegen/plassen komt er een beetje mee zeg maar..

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Miracles; ik ben ook zoooo moe vandaag. Net al even op de bank geslapen, maar dat is niet goed voor me humeur. Net strontchagerijnig tegen manlief gedaan.... :oops: die vervelende hormonen ook. Ik mag trouwens morgenvroeg naar de ha voor mijn eczeem.

Mamatje; ik hoop voor je dat het meevalt en dat je beebje er nog zit. Succes morgenvroeg!

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou toen ik mijn vmk had in dec.. (begon toen met 4,4 wk te vloeien) vloeide ik wel echt meteen flink hoor.. als normale menstruatie.. had op nod licht posi getest, maar wilde nog bevestiging..dat kreeg ik dus op 2e kerstdag op een verkeerde mannier, maar goed.. wat ik ermee wil zeggen, en het zal wel bij iedereen verschillend zijn, is dat ik dus niet een heel klein beetje vloeide, maar t brak bij mij meteen door..

Als ik jouw verhaal lees mamatje denk ik echt dat het een adertje is geweest...

Dikke knuffel meis.. en ff maar niet seksen dan..

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Meid ten eerste, wat een gesprek zeg :( Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

Ik ben dat met 5 dagen vloeien.. Ja had echt helderrood bloedverlies, in de laatste dagen af en toe wat bruinverlies, maar voornamelijk rood.

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ikook erg moe nu..

ik ga ff de pizza in de oven gooien..zoonlief komt zo thuis van t spelen bij een vriendje.. (schoonpapa brengt me terug, heel handig) en dan gaan we lekker eten..

als hubbie dan thuis komt rond 19u ga ik ff koffie leuten bij de buuf en daarna bankhangen/naar bed..

tot straks weer...

19. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh dames,

Heb onwijs last van m'n rug en buik, kan dat door het inwendige onderzoek komen? Ze ging ook nog eens naar mijn eileiders kijken, ze was benieuwd van welk kant ik m'n eisprong had gehad.. ik verga echt van de pijn, ga zo eindelijk naar huis en wat liggen.

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Had je ook echt bloedverlies dat je het op je maandverbandje iedere keer zag zeg maar of ook alleen bij het afvegen?

Deel Deze Pagina