Wat ik alleen nog niet vat is dat die testen van 2 voor 5 euro echt het streepje niet zichtbaar was vandaag en dat die digitale van CB dus aangaf niet zwanger maar dat ik die test dus gesloopt had zag je wel een duidelijk 2de streepje. Dacht dat testen van 2 voor 5 euro zo snel positief testten? Daarom heb ik het idee dat het dus al mis is gegaan zeg maar.
Mamatje wat een onzekerheid zeg. Gatver! Zou niet in je schoenen willen staan. Wel goed dat je een bloedtest hebt afgedwongen. Ik heb afgelopen januari een vmk gehad. Eerst licht positief. 2 dagen later negatief. Heeft 4 dagen geduurd na die negatieve test voordat ik bruinverlies had. Werd 2 dagen na bruinverlies lichtroze. Was niet veel en had nog hoop. 2 dagen weer daarna begon 's nachts het vloeien (zonder kramp). Heb in mijn leven nu 2 mk gehad. 1 bij 7,5 week (geen kramp of pijn) en bij bijna 4,5 weken (wederom zonder pijn). Heb in mijn eerste zwangerschap (van mijn zoon) wel bruinverlies gehad. Dit was 5 dagen lang maar was nihil. De testen werden toen wel steeds duidelijker van kleur. Hoop voor jou dat het meevalt.
meiden ik ben er ff van door kom vanavond weer ff bij lezen ga nu naar mijn schoonouders daar lekker eten want me schoonvader is jarig dus word gezellig tot straks en jolan you are my girl baby
Ten eerste iedereen bedankt voor het meeleven! En meedenken! Mijn temp was nog steeds net hoog 37.2 zelfs 1/10 hoger dan vanmorgen. Misschien raar/vies praatje maar net zelf even gevoeld...er kwam eerst nog wat donker en helder rood bloed naar buiten...toen alleen nog maar slijmerig met lichtroze...Hoop dat het zo blijft en dat ik stop met vloeien en dat er genoeg hcg is! Je temp hoort eigenlijk toch gelijk te dalen ipv te stijgen? En blijf het raar vinden van die kruidvattesten die van 2 voor 5 dat die minder positief het doen bij me...
Nou de + test van kruidvat is juist DE test die gevoelig is De 2 voor 5 euro testen zijn nieuw en er zijn nog bedenkingen of die wel zo goed zijn En je temp hoort juist te stijgen na de eisprong en als je zwanger bent blijft die temp hoog +- 0,5 graden
Wat raar ik lees toch dat heel veel meiden bij die 2 van 5 euro erbij zweren..... Nu weet ik het helemaal niet meer....
en toch zijn de ervaring met de kv testen andersom hier op de site.. maar idd.. de cb + gaf bij mij ook veel duidelijker resultaat dan de kv goedkope.. mamatje.. die kv goedkope teste ik in nov al 4 dgn voor nod hartstikke positief mee.. heel duidelijk.. nu 2 dgn voor NOD praktisch niet te zien.. het verschilt ook per zwangerschap.. Slaapzak had ook pas met 7 dgn overtijd een positieve test met kv goedkoop.. dus dat verschilt per persoon.. niet bij iedereen geven die vroeg positief hoor.. koop anders kv + en cb + doe ze allebei (urine opvangen) met dezelfde urine (wel goed lezen hoelang ze erin moeten.. verschilt per merk) Dan kun je het resultaat goed lezen.. deze moeten zeker positief geven ook al is het licht.. zie mijn album.. das op 1 dag voor NOD.. dag 29.. ook niet heel sterk hoor.. dus meid.. zolang het vloeien niet erger word..hoop houden meis..en ik zou een vk bellen of een gyn en een afspraak maken voor volgende week voor een echo.. dan ben je 5,5 wk en dan moeten ze toch iets kunnen zien.. misschien geen hartje ofzo, maar wel een zwangerschap.. dikke knuf meis..
Ik heb misschien een hele stomme vraag maar stel het toch! Dat de darmen de hoogte in worden gedrukt als je vroeg zwanger bent dat wist ik al maar vroeg me dus af :"Waar blijven de darmen als je 38+ weken zwanger bent?" Ik zit hier al een week mee te tobben namelijk Ik heb crohn en wil graag weten waar mijn darmen blijven haha
Hallo Allemaal, Ik ben vandaag weer gaan werken na een weekje ziek zijn. Ik moet zeggen dat ging best aardig. Ook wel goed, wat afleiding en even aan iets anders denken dan zwanger! Ik heb tussendoor nog even stiekem bijgelezen en dat is maar goed ook want jeetje mina wat een hoop pagina's erbij @mamatje...jee wat rot. Die onduidelijkheid is erg he. En weet je wat het allerergste is....dat wachten nu het enige is wat je kunt doen. Ik hoop echt dat prikken morgen wat meer duidelijkheid geeft. En je was toch bij de homeopaat en dat heeft de vorige keer toch geholpen? Ik zou als ik jou was meteen een afspraak maken! Of je nu wel of niet zwanger bent...hij kan vast helpen! @Enise....JOEPIE! Zo dat staat idd dicht bij elkaar zo vreugde en verdriet! @Bloempjuh....spannend! Ben je nu trouwens in de ziektewet of kun je ondanks en misselijk zijn nog wel werken? @bruisje...tuurlijk ben je moe....je halve mond is vorige week verbouwd! Jee ik hoop dat ik nu niet iemand heel ernstig vergeet...en anders alvast sorry Ik werd er wel eventjes onzeker van van al die verhalen waar het ooit bij mis ging. Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag zeg.... Ik ben hier verder wel moe maar het werken ging toch beter dan ik had gedacht vandaag. Wel misselijk en weeig. En ik hoef niet over te geven en dus ik mag niet klagen vergeleken bij flex en bloempjuh maar toch heb ik er af en toe helemaal genoeg van! Verder lijkt mijn buik harder te worden....waarschijnlijk door de hoger zittende darmen? Zo en nu ga ik ff bijkomen van de werkdag en plof ik op de bank en dan eten we vanavond pannenkoekuh...juh! Tot strakies
Hmmm, mijn ticker zegt dat ik de wc beter schoon moet maken....een ticker met opdrachten....ik weet niet of ik dat nu zo leuk vindt...hahahaha
http://www.kiesbeter.nl/medischeinforma ... osmos/#a23 @Puzz.. ff bij derde trimester kijken.. dan zie je goed waar je darmen heen gaan..
zit net naar t plaatje van het embryo te kijken van 4 wk.. boven aan de pagina van die link.. zo ziet mijn foto van ons vruchtje van nov er exact uit.. alleen dan meer bloed..das wel ff confronterend zeg.. jemig...de vk had al gezegd dat het wonderlijk duidelijk was op de foto, maar toch...
Ohh bedankt en wat eng... Wil je bukken en krijg je windjes of nog erger! Hmm goed in de gaten houden van mijn darmpjes En bruisje Gefeli met 8 weken meid!
Tja... Gelukkig was de wc pot hier goed schoon, heb m net weer ff goed bewonderd! Voelde me ook al de hele dag echt niet lekker in mn maag, dus ben blij dat t er eindelijk uit is... @Lautjuh, dan ben ik s benieuwd wat jou HA zegt, die van mij kon niks voor me betekenen, omdat ik normaal al zware zalfjes gebruik...
zo ff bijgelezen en oef..ik weet t niet meer.. Bruisje wat gaan jouw kids lekker vroeg naar bed! @princi fijn dat werken ook wel afleiding geeft.. @mamatje hoop dat je snel duidelijkheid zult krijgen, Heb ook die 2 voor 5 euro van kruidvat gebruikt en ik vond ze wel ok. testte al 4 dagen voor nod positief maarre dat is bij iedereen anders natuurlijk.. Enne wat betreft de CB in een vorige ronde heb ik hem ook een keer uit elkaar gesloopt en had toen 2 streepjes terwijl ik uiteindelijk niet zwanger bent. Dit zegt CB ook he dat je daar niet naar mag kijken. Meid hoop voor je dat je snel een duidelijke test in handen mag hebben enne dat dat ff duurt dat is vaker zo he! ik nog in afwachting van een mail uit het ziekenhuis, heb me opgegeven om mee te doen aan een onderzoek, krijg ik tot week 12 iedere week een echo enne ja dat wil ik wel. Nu kan ik misschien as vrijdagochtend voor de eerste keer terecht. Ik hoop t zoooo heb ik voor t weekend duidelijkheid: JIHOE!wat zou dat fijn zijn!
Ha Suusje, ja dat zou leuk zijn toch? Lekker beebje kijken! Oh Miracles, wat vervelend zeg. Ben je de hele tijd zo misselijk? En ben je er voor bij de huisarts geweest? Bij mij trekt het aan de eind van de ochtend weg en komt dan aan het eind van de middag weer terug. Maar dan moet ik verder wel op tijd blijven eten want anders dan ben ik ook wel de hele dag misselijk.
hebben jullie ook zon last van vreslijke moeheid? Als ik de ochtend heb gewerkt kom ik al als een wrak thuis en kan alleen maar aan bed denken
hee claire, ik probeer s middags ff te liggen (rond 2-3) zet wel een wekker anders blijf ik slapen en ga dan rond 10 en weer naar bed..zou al veel eerder kunnen maar wil er ook niet al teveel aan toegeven. Dus moe ja ik ook. Heb woensdag kinderfeestje van mijn zoon smiddags, smorgens werken en weet nu al niet hoe ik dat moet gaan doen-erg he maarre dinsdag maar heel vroeg naar bed en hopen dat t een rustige werkdag is!