November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    wow bloempjuh wat een mooie echo

2. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Het is voor een goed doel zei mijn mannetje meteen.. :rolleyes:

Wanneer heb jij ook alweer je echo?

3. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Blompjuh mooie echo hoor,mag zelf pas 20 april voor een eerste echo...duurt nog zooooo lang.

Hier ook steeds een honger gevoel,moet dan ook echt iets eten anders word ik echt niet goed...

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Bloemjuh, ik heb de eerste echo volgende week dinsdag. Mag niet klagen dus maar vindt het vreselijk spannend. Ik hoop zo dat het goed zit....ja duh! Haha.

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hoever ben je dan al? Duurt wel erg lang he?!

6. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Dan ben ik 10+6 weken zwanger,had zelf ook gehoopt dat ik eerder een echo zou krijgen omdat ik in het verleden ook een mk heb gehad en bij mijn vorige zwangerschap had ik wel al een echo met 7 weken..

7. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Waar heb je het over? ik snap het niet?

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb iets over mijn vk gezegd die in een blaadje staat. Ze was verloskundige van het jaar 2008!
    Bedoelt ze dat soms?

9. Jessica26i

Ja annie dat denk ik wel..... hey maar euh woensdag afspraak bij VK voor een echo omdat ik me toch wel beetje zorgen maak.....

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh wat goed dat je dan al mag komen. Hopelijk is het allemaal goed met de kleine.
    In week 6 moet het hartje gaan kloppen. Ik duim echt dat het goed zit.

11. Jessica26i

Ja hoop het ook hoor de gynocoloog in utrecht is een snol gewoon ze vroeg ook aan me of ze me bloeddruk had gemeten en of ze me laatste dag van menstruatie had ingevuld voor echo nou dat hebben ze niet gedaan en ze vroeg ook van welk ziekenhuis en ze zei gelijk oh dan weet ik genoeg daar ben je een nummertje nou lekker weer dan :S:S

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jeetje dat is echt slordig! Wat was jouw laatste menstruatie?
    Heb jij ook je eisprong gevoeld?

13. Jessica26i

6 of 7 feb die ene dag maakt niet zoveel uit en ja heb het gevoel dati k me eisprong wel heb gevoelt en ik heb ook normale menstruatie hoor....

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou, als je dat vertelt, dan kunnen zij toch berekenen.
    Moest je niet je eerste dag van je laatste menstruatie doorgeven? Je schrijft laatste dag. Daar gaat het toch niet om?

Ik moest in december ivm bloeding voor een echo. Ik was toen 6,2 weken. Ze zagen nog geen hartactie dus moest een week later terugkomen voor de zekerheid, want kon een berekenfoutje zijn of een hartje die later op gang kwam. Helaas was dit niet het geval, maar bij jou komt het goed. Mijn duimen doen al pijn van het duimen draaien.

15. Jessica26i

Nou ik zal je zeggen wij hebben ook geen rare dingen en fratsen in de familie dus ga er gewoon vanuit dat mijn hummeltje groeit hoor voel me ook nog steeds super zwanger enz en nog steeds last van kwaaltjes en het lijkt mij als het niet meer groeit of wat dan ook dat ook die symphtomen afnemen of niet?

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Uhmmmmm, moeilijk!
    Sorry, wil je niet bang maken, maar vorige keer had ik ook allerlei kwaaltjes en voelde me zwanger. Totdat ik op kerstavond ineens begon te vloeien. Bij ons komt het ook niet voor.
    Maar toch zit het goed bij jou! Positief blijven, dat is het belangrijkste.

17. Jessica26i

Nou heb het ff nagevraagd aan een kenner met 5 kids hhaha en die zei ook als je kindje enz niet meer groeit nemen je symphtomen af en stoot het zich af en ik vloei helemaal niet ja alleen wit slijm hahahahhah ik ben ook echt wel positief ben blij dat ik woensdag mag en vrijdag weer bij die kut maar dan douw ik het wel ff onder haar neus hahhaha

18. Jessica26i

Meiden ik ben naar me bedje toe tot morgen allemaal en annie slaap lekker.....

19. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    @zonnetjE heb je een pb gestuurd. nu lekker mijn bed in.Meiden tot morgen en iedereen die morgen echo krijgt: succes!

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ mamma: wat een rot situatie zeg! hopelijk krijg je snel duidelijkheid sterkte!

Bloempjuh: moooie echo :)

Hier alles rustig, alleen enorme maagpijn... en ik doe regelmatig mijn bloeddruk meten op mijn werk en merk dat hij wat laag is de laatste tijd... normaal zat ik rond 130 / 80 gisteren op 95 / 65 maar goed zal wel goed komen denk ik....

Deel Deze Pagina