November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo meiden !

Ik kan het niet meer bijhouden / bijlezen, zoveel wordt er gepost. Ben gisteravond uren bezig geweest met bijlezen en heb op mensen gereageerd, maar zij reageren dan niet terug. Dat vind ik erg jammer.

Ik lees nog wel mee, en zal af en toe iets laten horen, maar op een laag pitje. Ik ben ook vreselijk moe, dus moet nu even keuzes maken.

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie, prettige en goede zwangerschap tegenmoed gaan.

Groetjes,
    Nikki F

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Noh meid dat kan gebeuren
    Speciaal denk ik op een topic met zwangere vrouwen ;)

3. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Dag dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd! Wat is het spannend he? Ikw eet het zelf pas vanaf dinsdag en ben (volgens een aantal internettestjes) uitgerekend op 4 november. En inderdaad: Schorpioentjes zijn de leukste baby's haha, grapje. Ben zelf ook van november ;) DUs dat wordt verjaardagen proppen!

Geniet ervan meiden! (Dat zeg ik nu wel, maar ivnd het ook best eng hoor. Hoop zo dat het goed blijft gaan allemaal. Tis nog zo pril...Spannend!

x Kim

4. puzzcat24

Jij ook gefeliciteerd!
    Ik weet het sinds maandag ;)
    Ik heb met 5 dagen overtijd getest haha
    Ik hoor bij okt mama's maar mijn dinnetjes van eerdere nod's zijn zwanger en zijn hier!
    Ik heb hun hulp nodig! ;)
    Ik ben 30 okt uitgerekend een scorpioen dus ;)

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    proficiat kimke!

als je op de lijst wilt gebruik de link voor de november mamas bij mijn banner en pb me je gegevens ;)

@ alle.... begin eindelijk mn roze wolk te vinden :oops: 8)

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ga effe tukkie doen en dan naar dinnetje

veel plezier vanaaf allemaal!

7. puzzcat24

Gelukkig meid ben ik blij om :D

Ik heb hamburger gehad uit de oven en uitjes erop :oops:
    Hubbie had het gemaakt en ik had zon honger dat ik het bijna uit zijn handen graaide
    Ipv mij zelf eten maken...

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    gefeliciteerd kimke!

ik heb 5 dagen voor nod positief getest!
    doen jullie ook mee aan MVM?

maandag bellen ze voor een afspraak, vind zo belangrijk om mee te doen! ben zelf ook door hormonen zwanger geworden

9. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Ha wat leuk zo'n forum. Vind het nu al helemaal gezellig! Dankjewel voor jullie felicitaties!

Bij mij ging het wat raar. Ik heb cycli van 44 dagen gehad en dinsdag was pas 35, dus 9 dagen voor NOD. Maar wilde per se testen. en ja hoor, knalpositief! Morgen gaan we het onze (schoon)ouders vertellen. Is supersnel natuurlijk, maar ze gaan vast helemaal los en ik kan mijn kop toch niet houden.

Moeders voor MOeders, hoe werkt dat, Knarboor?

Groetjes, kim (en nu proberen om mezelf op die lijst te krijgen)

10. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Claire, help, ik snap niet hoe ik op die lijst kom...muts he?

Is 1e kindje, uitgerekend op 4 november. Borstvoeding.

Thuisbevalling of zh?Geen idee!

Kun je daar wat mee? Bedankt hoor!

Trouwens, dames: vinden jullie de term 'binnenpretje' niet heel erg op zijn plaats nu?

groetjes, Kim

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ kimke

je kan op www.moedersvoormoeders.nl kijken

je moet je plas in een fles doen die ze 1 keer in de week op komen halen, je helpt hiermee vrouwen die moeilijk zelf zwanger kunnen worden(door hormonen te slikken) ze halen hcg eruit en daar worden de medicijnen van gemaakt!

13. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey Allemaal,

Wow, wat is er weer veel bijgekletst hier. helaas te veel om allemaal weer terug te lezen. voor iedereen die er ook achter zijn gekomen dat ze zwanger zijn: GEFELICITEERD!

Vandaag nog even een digi testje gedaan met conceptieindicator, 3+, JEAH... Eergisteren was het nog 2-3 weken. Je moet er nog wel 2 weken bijtellen, hihi.

Maar hoe gaat het met iedereen? Al kwaaltjes?

XXX

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik hoor hier niet thuis, maar Claire wat een onwijs grote *(@&(#*^$@(*#& .. Wat een onmens zeg pfff.

Jij heb positieve testen, en hun deugen gewoon niet klaar!

Ben kei blij voor je hoor..!

Liefs

15. Happymommy84

Hey Kimke,

Ik lees net jouw berichtje over wanneer je testte. Ik heb afgelopen dinsdag positief getest, ook ruim een week voor mijn NOD! Gaaf he?! Ik ben natuurlijk heel blij maar ik durf pas echt een gat in de lucht te springen als ik voorbij mijn NOD ben, heb jij dat ook?

XX

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zo hee. lekkere beppers..

nog ff een snel berichtje...

hier gat alles goed...
    Nikkie.. heel begrijpelijk.. we moeten er allemaal nog ff inkomen.. geeft niks meid.. klets maar lekker mee als t j e uitkomt.. geen verplichtingen en bij vragen...we zijn er...

@Claire.. joehoe.. en nu genieten he.. kun je je gyn straks lekker de boom in sturen...sukkel

@Vertellen.. nog niet...na de echo...

@MvM.. mag ik helaas niet.. zou t wel graag willen..

@Kimke Welkom..

@Trieske.. maar dan ben je toch meer dan 5 wk en niet 4,1 wk? nou ja. t ding is ook niet 100% nauwkeurig.. je bent iig.. super zwnager..whahahaha..

@Poezekatten.. hier 1 kat.. die zich bij alle zwnagerschappen door stress kaal likt.. eigennaardig dier.. maar met een spuitje zijn de haartjes zo weer terug.. dat scheelt..

eu euhe uhe.. ik ben t kwijt en moe.. tot morgen skatties...

17. Happymommy84

@ Bruisje:

Tja dan zou ik inderdaad 5 weken zijn maar dat kan helemaal niet volgens mij. Ik ga er gewoon vanuit dat het 4,1 is :)

Welterusten mama's,

XXX

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden,

@ Puzzcat, tuurlijk is dat zo, ik neem ook niemand iets kwalijk hoor.

@ Bruisje, bedankt voor je lieve antwoord !

@ Kimke 77, Moeders voor moeders is eenvoudig. Je geeft je daarvoor op en dan komt er iemand bij je thuis die een zwangerschapstest uitvoert om te kijken of je nog echt zwanger bent. Je mag dan ook een cadeau uitkiezen omdat je mee gaat doen. Je kunt van week 6 tot en met 16 meedoen. Je krijgt groene flessen geleverd en een trechter. In de trechter vang je urine op en die doe je in de groene flessen. Een keer per week komen ze die flessen ophalen, je kunt ze gewoon buiten zetten, je hoeft er niet voor thuis te blijven (met het gevolg dat dan wel de hele buurt meteen weet dat je zwanger bent ... ;) ) Ik wil er zeker weer aan meedoen, maar wil beginnen met 10 weken, dat heb ik bij Thijs ook gedaan. Dan weten de meeste mensen het toch al.

Groetjes,
    Nikki F

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    O ja Kimke 77, ik heb overigens alleen thuis urine opgevangen ... heb dat op het werk gelaten ... is ook wel eens fijn om zonder trechter te plassen dan ! ;) :)

20. puzzcat24

Mijn poeskes doen ook een beetje anders...
    Stumpy wil bij me zitten en Poepoe ook...
    En ook hun pootjes op mijn buik neerzetten als ik dat niet toelaat gaan ze weer weg zoooo lief!
    Vreemd niet poeskes!
    Ik denk dat ik me nog kapot ga lachen om die 6 idioten haha ;)

Deel Deze Pagina