November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Wat een wisselvallige dag (qua weer).
    Hier alles nog hetzelfde,,, erg moe maar verder?

fijne dag all

2. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Even een tijdje niet op zw-pagina geweest.. ben erg ziek geweest..
    Nja ziek geen griep ofzo, maar echt soooo misselijk en moe.
    Ik werk van 07.30u-16.00u en dan moet ik een half uurtje naar huis rijden, dus zo rond half 5 thuis.. en half 6 haal ik vaak niet dan lig ik al in diepe slaap.
    Wordt ik heel lief wakker gemaakt voor het eten (wat ik dan ook niet altijd binnen hou) en voor half 9 lig ik al weer op bed.
    Vandaag heb ik ook weer een slechte dag, thuis 2 keer overgegeven en nu op het werk ook al 2 keer. Voel me moe en misselijk en bleh.
    Haha aan de ene kant blij, want ja je bent wel zwanger natuurlijk!
    :oops: maar mag t ietsje minder? :oops: durf t bijna niet te vragen :rolleyes:

Wordt ook moeilijk op mijn werk om niets te zeggen en gewoon weg te lopen als ik moet overgeven. :cry:
    Ga vandaag wel iets eerder naar huis denk ik..

Meiden die vandaag intake/echo hebben, heel veel succes en plezier! :)

Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! ;)

Groetjes Mo

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Goede morgen!

Ik voel me vandaag een stuk beter, een stuk fitter ook, maar misschien komt het door de prenatal nutries ofzoiets die ik nu slik?
    Om 11.30 moet ik naar de tandarts, tandsteen verwijderen :S en die tandarts *heb een nieuwe* zei dat het misschien slim was om een poetslesje te doen (jaja wat denkt hij wel niet ben geen kind :S ) omdat ik zoveel tandsteen heb en dat kon komen door niet goed poetsen ofzoiets? Maar ik heb dat dus altijd! en mijn vorige tandarts zei zelfs dat ik te goed poetstte.... Dus als ze beginnen over een poetslesje dan zeg ik mooi: Ja daaaggg doe het lekker zelf! ;)

Vanavond ga ik naar Dirty dancing en morgen vroeg moet ik weer werken aiiii als dat maar goed gaat komen.....

4. Niet meer actief

Thasmo, vervelend dat je zo ziek bent, ik hoop dat je je snel beter zal voelen!

Kleintje, Dirty dancing is echt heel erg mooi, ik vond de musical zelf veel mooier dan de film!

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Hey Dames,

Ik kom f fsnel vertellen dat we vanmorgen de intake hebben gehad. Best moeilijke vragen over wat voor testen we willen enzo. 15 april heb ik de 2e echo, spannend! Ik moet nu gaan werken en ben laat thuis vanavond dus ik kom morgen weer meekletsten.

Hoop dat alles goed met jullie gaat.

XXXX

6. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    moet je bij de eerste intake dat dan al beslissen... heb ik echt totaal nog niet over na gedacht..
    hier gaat alles prima verder, nog steeds niet misselijk en ook niet heel erg moe, maar slaap dan ook erg lang snachts (gemiddeld 10 uur)

iedereen die vandaag naar de vk moet: heel veel plezier!

7. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Wie gaat er een nekplooimeting laten doen?

Ik twijffel. Ik heb het bij mijn vorige keren niet gedaan.

Wat jullie?

8. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Dat is bij iedereen verschillend hoor al die vragen wij zijn ook al geweest en hebben nog helemaal nergen over hoeven na tedenken boven op het feit dat er andere testen bij mij worden gedaan ivm ziekte van mij zelf...

9. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Wij hebben besloten om niets te laten doen.
    Geen testen.
    Het komt zowel bij ons als bij de donor niet in de familie voor en we hebben zelf ook niets. Allebei nog jong en als het dan wel zo is.. dan is het welkom ;)

Groetjes Mo

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij hebben er niet voor gekozen een nekplooi meting te doen.

Welk hebben we toestemming gegeven dat ze moeten zeggen als ze iets zien aan het kindje wij hebben zoiets van dan weet een vreemde iets wat wij niet weten dat vinden wij maar niks.

11. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    hallo allemaal,

@Dropfruit hier ook nog niet echt misselijk,moet alleen wel op tijd iets eten anders word ik het wel,en een stekende pijn in m n (.)(.) en net of ze heel zwaar zijn..

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Moggel,

@Claire.. meis niet verontschuldigen hoor.. moe is moe.. en geef er maar lekker aan toe (oeh dat rijmt ;) ).. dat de lijst dan op zich laat wachten is pech hebben.. we kunnen zel fook spieken natuurlijk.. dus geen sorry zeggen he..

@Flex.. teen auw?YAK.. rustig aan .. kun je vast het wagglen oefenen.. (sorry flauw..;) )
    Hoop dat t snel over is meis... en lekker gezwommen?

@Trieske.. fijn dat het goed was bij de vk.. en zo te horen heeft ze echt de tijd voor je genomen..

@Naatje.. ik ga in juli naar JOSEF..(musical) ben nogal musicalfreak...heb er zoo'n zin in ...
    Leuk dat het leuk was...

@Thasmo.. oeh bah.. ook al zo beroerd.. als ik zou kotsen (klopt af) dan zou ik echt niet kunnen werken hoor.. petje af voor de dames die dat toch doen.. hoop dat t snel beter gaat..

@ECHO.. nu was er ook iemand met een mooi echo weet alleen niet meer wie... Maar ik heb m vanmorgen al gezein voor ik dus de laptop weer kon inleveren....ERG DUIDELIJK zeg.. moooi
    ik wil er ook zo een..

@Eliesje.. wij doen geen combitest en/of nekplooimeting..vind t teveel een kansberekening.. heb t bij de andere 3 ook niet gedaan..

Dat brengt mij meteen op de 20-wk echo..
    Die zouden wij dus niet doen.. En nu wil manlief m opeens wel weer :(.. *zucht*.. ja want hij vind t toch wel prettig dat wanneer ze iets zien waardoor een zh bevalling aanbevolen wordt dat we er dan rekening mee zouden kunnen houden.. ja dat is misschien wel zo.. maar daar gaat mijn daad.. pfff..

Nou ja.. misschein moet ik er ook niet zo moeilijk over doen..

We hebben t er nog wel over..

Euh.. verder ben ik t geloof ik weer kwijt..

Nog niets van Mamatje gehoord? ben benieuwd zeg......

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bruisje me teen doet gene pijn meer en het zwemmen was heerlijk.

wij doen wel de 20 weken echo al is het alleen maar om te kijken naar het kindje hihi en kijken wat het wordt ;) en verder is het wel erg fijn en gerustellend als je weet dat alles gezond lijkt

14. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Hallo, een nieuweling komt zich melden!
    Ik zal vanavond even de gegevens PBen v in het lijstje

Ik ben dus 9 maanden niet ongesteld geweest, zelfs doorverwijzing naar een gyn hiervoor gehad maar die kon niks afwijkends vinden.
    Iedere maand maar voor de zekerheid een testje, doe ik afgelopen weekend een ovulatietest:knalpositief! en die bleef positief, dus maandagmiddag zwangerschapstest gedaan: positief!Very Happy Very Happy Very Happy
    Ooh ik hoop ZO dat het goed blijft gaan

Heb donderdag en vrijdag een innestelingsbloeding gehad, dus volgens mij 26/27 november uitgerekent
    de CBtest van vanmorgen gaf oo aan dat ik k 2-3 weken na conceptie zit nu Very Happy Very Happy Very Happy

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

GEFELICITEERD! :D

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Wij doen hier geen testen alleen de 20 weken echo....

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ohja wij gaan ook 2x een 3d/4d echo laten maken zijn er meer meiden die dat doen?

18. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Zeepbel welkom en gefeliciteerd....

19. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    O ja,vandaag 7 weken :whistle:

20. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Dankjewel! :D
    Ik zit echt op een roze wolk hoor, krijg het gevoel dat het zowat op mn voorhoofd geschreven staat en dat mensen het aan me kunnen zien haha, dat is natuurlijk helemaal niet zo

oeh zon 3/4d echo lijkt me geweldig, zoiets zou ik zeker weten doen

Deel Deze Pagina