November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

middag dames

@zeepbel welkom hier er is ook een late november mamas topic mocht je het hier niet bij kunnen houden aangezien wij nog van die kletstantes zijn he dames....;)

nou hier gaat alles rustig ben alleen vreselijk moe kan de hele dag slapen......

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    @Flex.. ja das ook waar, maar de vorige keer hadden we de vk gevraagd om alleen te melden als er iets was waarvoor we evt in het zh zouden moeten bevallen.. (dat dit beter zou zijn) een hazelip bijv. zou ik neit willen weten.. hier ging ze mee akkoord.. nu doen ze dat niet meer op verzoek.. ze vertellen alles of doen geen echo.. en ik weet niet of ik dat wel wil...en ik wilde ook (maar dat was meer secundair) een soort daad stellen.. (dmv 20 wk echo zijn er 60% minder geboortes met afwijkingen en dus de abortussen met 60 % gestegen.. en dan wel na 20 wk. Dit vind ik vreselijk dus door er niet aan mee te doen wilde ik dus mijn mening laten gelden, maar misschien is dit wel wat overtrokken.. echt helpen zal t niet..)

Zou graag zien dat buiten dat ik de termijn veel te ver vind voor abortus.. dat ook de motivatie voor abortus zou veranderen.. enkel en alleen grote medische redenen.. bijv. gevaar bij moeder of niet levensvatbaarheid bij baby.. of erg slechte levenskwaliteit..(nu zeg ik het even zwart wit, en ook daar ben ik het op zich niet mee eens, maar goed.. tis een democratie).. ik vind abortus omwille van een hazelip of omdat het een meisje blijkt te zijn terwijl je een jongetjes wil.. (ik bedoel nu niet jessica's situatie) vind ik ronduit schandalig.. dat zou bij de wet niet mogelijk moeten zijn.. maar nogmaals dat is dan weer mijn mening.. die ga ik niet opdringen aan een ander, ieder heeft recht op eigen keuzes. en hoezeer ik het graag anders zie heb ook ik me te houden aan de regels en wetten van nu.. en laat ik iedereen (voorzover ik dat kan) in hun waarde wat betreft keuze.

Waarom type ik dit eigenlijk allemaal? nou ja.. heb t vast niet voor niets gedaan..

Als iemand zich perongeluk aangevallen voelt.. NIET DOEN!.. is niet nodig.. is ook niet zo bedoelt...en dus bijvoorbaat dan Excuses...

3. Jessica26i

Ha bruisje fijn dat je mij ff vermeld hihih maar bij ons is het ook zo we laten het alleen afbreken als het jongentje ziek is maar er is ook grote kans dat het gezond is ;)

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    had je mn pbtje gehad over de echo's, dat je korting kan krijgen...?

5. Jessica26i

Korting waar ik wil ik ook hihihh ;)

6. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

@ Zeepbel, gefeliciteerd! Wat zul je blij zijn meis!

Ja ik denk dat we uiteindelijk toch beslissen niet die nekplooi te doen. Ik laat het toch niet afbreken. Al zit er een alien.

De 20 weken echo gaan we wel doen. Vond ik bij Robyn ook wel fijn dat ze dat toen deden. Al is het alleen maar om te weten wat we krijgen, hahahaha!

De 3d/4d hebben we bij de tweede ook gedaan. Erg gaaf om te zien! Was duur maar het geld zeker waard. Dus ook deze keer gaan we die wel laten maken.

7. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

Mar 10, 2009
    606
    2
    18
    @Bruisje ik ben het wel met je eens hoor wij hebben nl in het verleden ook een zwangerschap af moeten laten breken na een 20 weken echo waaruit bleek dat het kindje niet levensvatbaar was,en dan nog twijfel je wel aan de artsen of ze het wel goed hebben gezien...moeilijke beslissing..

8. Jessica26i

hey jij kent jolanda ook he uit ijmuiden ;)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bruisje ik snap het helemaal wat je bedoelt :)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja had ik gehad had het zelf ook al gelezen op de site maar w8 nog even met afspraak maken tot ik een goeie echo heb gehad :D

11. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja maar dat is nog steeds op tijd, het moest voor de 31e, dus als je vrijdag een mooie echo hebt, kan je maandag nog een afspraak maken :)

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Moet je dat al zo vroeg beslissen die testen nou zal ik me eens in verdiepen dan

zeepbel welkom

13. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden

Sorry ben niet nieuwsgierig hoor :oops: :) ... maar welke site ?!?!?!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha tis een echo centrum in hoorn ;) mssn beetje ver weg voor je?

15. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ach.. aflsuitdijk over en gaan met die banaan.... :p

Haha neej wordt me toch iets te ver...
    Zoek wel in de buurt ;)... Maar ja als ik eenmaal korting hoor, word ik wild :)

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Hallo lieverds,

Even een update van mij kant uit.....
    Gisteravond begon ik toch wel weer meer te vloeien. Vanmorgen dat ik naar het toilet ging kwam er weefsel uit, opgevangen en mee genomen naar de huisarts waar ik nog een testje moest voor het bloedprikken.

In tegenstelling tot gisteren was de huisarts heel pittig hij liep net voorbij voor een andere patient op te halen voor het spreekuur. Ik gaf toen al aan dat het testje eigenlijk niet meer nodig was. Had het weefsel mee en liet het aan hem zien. Hij zei gelijk al dat het idd nu dit van een miskraam was, en dat het verdrietig was voor me. Hij wilde gelijk een afspraak met me maken voor volgende week en hij stuurd me dan gelijk door dan voor naar de gyn te gaan in het ziekenhuis. Testje deden ze evengoed nog, maar daar kon ik niet meer opwachten aangezien ik bloedprikken moest.
    Bloedprikken hoor ik de uitslag donderdag van.
    Werd weer verdrietig dat hij dat zo opnoemde van een miskraam, zag dat mijn eigen huisarts ook aangeslagen was met hoe ik reageerde. Dus nu was hij weer wel meelevend, de assistente ook.

Me vriend was ook erg aangeslagen....
    Hij zei ook je zag er zo gelukkig uit....
    Af en toe komen de tranen en laat ik ze lekker lopen...Me vriend zat ook helemaal al te fantaseren enzo over de kleine....

Ons vlindertje.... nu ben je bij de andere vlindertjes...wetend dat jullie over mij en je broertje terzijde staan en over ons waken...
    xxx

17. Jessica26i

oh meisie toch het was je zo gegund pfff krijg ff tranen in me ogen we leve zo met elkaar mee gister je opbeurende woordjes naar mij toen en nu moet ik helaas lezen dat jij een vlindertje heb bah bah bah had het je zo gegund meisie kom je wel af en toe nog even spieken bij ons? veel sterkte lieverd dikke kus

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Aww sneu fl3xie dat je teentje zeer doet

@kleintje88 Meid ik wil niks zeggen hoor maar als je veel tandsteen hebt en je poetst perfect dan heb je meer kalk in je spuug
    Dat die tandarts dat niet weet!
    Wat een sukkel!

@Eliesje Ik ga geen nekplooi meting doen want al zou het kindje een down zijn zou ik het niet weg halen
    Zo moeilijk zijn die kindjes niet namelijk
    (zusje heeft down)

@Zeepbel83 Welkom meid!En gefeli!

@Robijntje74 Gefeli met je 7 weken

Ik doe alleen een 3d echo als met de 20 weken echo een meid te zien is want straks zal je zien dat wij dan juist roze spullen kopen maar een jongen krijgen whaha

@mamatje77 ohh meid Heel veel liefs van mij...
    Sterkte in deze zware periode...
    Knuffie...

En ik heb vandaag een afspraak bij de vk meiden om half 3
    Had net mijn agenda erbij gepakt en zag het ineens staan :oops:

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

mamatje heel veel sterkte met dit grote verlies
    heb er veder geen woorden voor sorry

Share This Page