November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    @ Mamatje: wat erg voor jullie zeg... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. In ieder geval heel veel sterkte en kracht toegewenst...

2. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Hey lydia zie onze banners hahhahah we lopen echt gelijk hihihh

3. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @mamatje ik weet eigenlijk niks te zeggen,wil je alleen heel veel sterkte wensen...

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ja, jullie ook bedankt voor jullie opbeurende woorden van gisteren! Jullie zijn allemaal lieverds!
    En voor het meeleven ook nu!
    Zit al weer met tranen in me ogen...
    Ik kom zeker even spieken hoor bij jullie!

Ga straks ook bellen naar de homeopate....
    Hoop dat ik snel een kan gaan. Dat is zo`n schat van een mens.

Liefs en een dikke xxx van mij

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mamatje: Ohhh meid, wat verschrikkelijk. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen om dit een plaatsje te gaan geven.
    Liefs!

6. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, wat leuk hè? Alleen ben jij 1 dag eerder uitgerekend....

7. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Hey mamatje,

vind het echt vreselijk voor je. Wat een narigheid nu. Dikke knuffel voor jou meissie!

@Jessica, ja ik ken Jolanda! Zij is een ex collegaatje van me en kwam haar weer tegen op Partyflock, waar ik al heel lang en heel veel zit.

Zit jij ook op partyflock?

Waar ken jij Jolan van?

xxx

8. Jessica26i

hihih ja maar misschien ook wel later hihihh weet ik ook nog niet heb nog geen goede echo gehad morgen mag ik weer ;) dus ben benieuwd heb extra afspraak bij vk omdat ik als een oud stuk vuil behandeld ben in ziekenhuis...

9. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Huh..... Nu is die van jou weer anders, je bent dus net 1 dag verder Jessica, hihi

10. Jessica26i

Ja ik heb ook partyflock maar ben daar bijna nooit hoor en jolan ken ik al bijna euh 6 jaar via haar ex marcel ik heb nu bv haar geboortekaartje ontworpen ;) voel me zeer vereerd hoor

11. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, das klote als je daar zo behandeld bent.... Zou ik ook wat anders zoeken!
    Ik ben ook nog niet voor een echo geweest, dus misschien veranderd het nog... Maandag heb ik eerst een intake bij de VK...

12. Jessica26i

hahhahh das raar dat hij nu in eens veranderd hahahaa wat een gek ding zeg.......maar mag ook vrijdag naar ziekenhuis en dan ga ik ff lekker galspugen daarzo wat ik er van vind.......

13. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ha wat toevallig! Dit is mijn account op pf. Voeg me anders ff toe als vriendje. http://partyflock.nl/user/32664:Elize_s_Rough_Club.html

Wat leuk dat je het kaartje hebt ontworpen. Doe je dat vaker?

14. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Ja, moet je ook doen! Je bent toch ook een mens met gevoel! Stakkers daar dan zeg. Gooi het er maar uit daar, leren ze misschien van!

Ben er weer weg van, moet zo weer werken, doei dames, :whistle:

15. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Was eigenlijk een beetje sarcastisch bedoeld, want had dus helemaal geen zin ;)

@Lautjuh, ik moet om half 2 bij de dermatoloog zijn! hoe is t jou gegaan bij de HA?

@Fl3x, wel lief zijn voor je teentjes he!

@Thasmo, ziek zwak en misselijk dus... hoop dat je snel opknapt!

@Zeepbel, welkom en gefeliciteerd!

@3D/4D echo willen wij ook laten maken, lijkt me echt leuk om je beebje s goed te kunnen bekijken!

Ik ga me ff omkleden, moet om half 2 bij dermatoloog zijn, dus tot strakjes!

16. Jessica26i

Ja ik maak wel vaker voor mensen dingen en ook voormezelf heel veel hoor ander moet je eens op me hyves kijken daar staan aantal creaties heb ook me eigen geboorte kaartje alklaar hoor en vind het ook super leuk om te doen dit is me hyves http://jeslovesed.hyves.nl/

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mamatje: heeellll veel sterkte meid :( *knuffel*

Mijn gebit is weer schoon ik had niet helemaal goed gepoetst want met zo'n rose spul zagen ze hier en daar nog een plekje zitten maar zijn ook echt plekken waar je vrij moeilijk bij komt maar goed daar ga ik nu extra aandacht aan besteden :p
    Heb ook een tandenborstel meegekregen woooeehhoooe :S ;)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ mamatje ow wat vreselijk een hele dikke knuffel en sterkte met dit verlies

19. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Mamatje... heel veel sterkte, ook voor je mannetje, neem de tijd om t een plaatsje te kunnen geven!

20. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben weer 'heerlijk' aan het werk :rolleyes:
    Voel me net een zombie zoals ik er bij zit! Ga dan ook straks ff naar buiten voor een frisse neus anders val ik straks in slaap! Hebben jullie ook last van jeukende borsten? Ik kan echt geen enkele bh meer verdragen. Het jeukt als een gek!

@ Bruisje -> Ik denk dat ik het was met die echo ;)

Over die testen -> Wij laten wel een nekplooimeting doen en een 20 weken echo. De nekplooimeting laten wij doen omdat wij het uit willen sluiten. We zijn allebei nog zo jong dat de kans 1 op 1000 is. Ook heb ik gewerkt met mensen met down syndroom. Wij zouden dat beide niet op kunnen brengen. Het is niet alleen het down syndroom maar vaak hebben ze ook hartkwalen, gespleten gehemelte en meer kans op een open ruggetje. Ik snap ook heel goed waarom mensen het niet doen hoor. En bruisje ik vind jouw pleidoo ook erg goed. Maar dit is dus de reden waarom wij het doen.

@ Mamatje -> Wat verschrikkelijk erg! Heel veel sterkte!

Flxgirl -> Jij moet toch ook naar Eva van Hoorn? Is die een beetje makkelijk telefonisch bereikbaar en weet jij toevallig de tijden waar je tussen een afspraak moet maken?

De rest weet ik niet meer.. Sorry! Voel me net een zeef haha.

Liefs, Bloempjuh

Deel Deze Pagina