Eliesje: nja ik vind ze een klein beetje op een sportbh lijken.. Ik zal er straks foto's van maken en ze morgen op de computer zetten haha kunnen jullie meekijken! Ja stel je eigen een sportbh voor (zonder beugels dus) en aan de binnen kant zit extra stof en daar is een rondje 'uitgeknipt' waar dus je tepel en je borst voor een groot stuk doorheensteekt (uiteraard wel bedekt door het buitenste stuk stof) en de stevigheid van de bh ben ik ook erg over te spreken.. ik heb best grote borsten (75D) en ik dacht nou dat gaan vast van die puntige koeienuiers lijken maar mooi rond en geen gekke punt (oma bh's) of wat dan ook en heel veel stevigheid. Ik kon alleen geen 75D vinden en heb 80D meegenomen, zitten 4 'haakjes' aan dus je kan hm op 4 standen zetten, bij mij zit ie nou op het strakst.. maar mocht ik aankomen dan kan tie dus nog 3 standen groter (omvang). Het is voor mij een verademing, dan maar wat 'minder' mooi/sexy dan 'normaal' maar ik had zo'n last ervan dat ik wel 'moest' en de gewone BH's van mij die waren gewoon te klein/ te strak.. Raad het dus iedereen aan Groetjes Mo
ik inv met Pcos en 2 eerder buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en mn eileider operatie afgelopen januari darom al met 6 wk en 5 dagen een echo en 2 april weer enzo om de 2 weken tot 12 weken echo en dan zien we wel weer
@Mamatje sterkte! Het is toch zo dat als er met nekplooi een grotere kans voor afwijking gemeten wordt je een vruchtwaterpunctie kan doen voor zekerheid? ik ben dus helemaal geen voorstander voor dit soort onderzoeken (als er geen reden toe is a la ernstige erfelijke ziektes in familie ed)maar wij zijn beide al wat ouder volgens de statistieken..ben bang dat dat nog een pittig gesprek met verloskundige wordt
Ik heb voor de rest helemaal niks tegen down syndroom dat zeg ik ook helemaal niet. Ik heb er zelfs een aantal jaar mee gewerkt en meestal zijn het erg lieve mensen daar zeg ik helemaal niks over! Wij zouden het zelf alleen niet aan kunnen als het ONS EIGEN kind is! Vooral mijn vriend wil heel graag die test. Ik sta er natuurlijk wel achter maar als die nekplooimeting is geweest en je hebt dan een verhoogde kans krijg je inderdaad vervolgafspraken. We gaan heus niet over 1 nacht ijs mocht het zo zijn! En ik laat sowieso niet zomaar een kindje aborteren zonder het eerst tot op de bodem te hebben onderzocht! Dit is een keuze die ieder voor zich maakt en de een vind het wel belangrijk en de ander niet. Ik respecteer ieders keuze en daarom voel ik me nu wel een beetje aangevallen.
Ik heb zelf trouwens mijn eerste echo gepland volgende week vrijdag betaal hem zelf maar kon gewoon niet wachten het is via een pretecho bureau.... Strax wil ik ook een 3 of 4 d echo laten maken rond de 22 - 26 weken...
@Bloempjuh.. niet aangevallen voelen meis... Eliesje bedoeld het zeker niet zo en Puzz wilde alleen het verschil met open ruggejte en Down even duidelijk maken.. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening/gevoel hierover, maar jullie keuze is jullie keuze en of ik of iemand anders hetzelfde zou kiezen doet niet ter zake denk ik. Jullie weten wat jullie aankunnen. en de reden al dan niet hiervoor kunnen wij niet beoordelen.. we kunnen niet in jullie levens en harten en mogelijkheden kijken.. Met Respect mag en kan iedereen haar mening geven.. maar laten we (en dat doen we denk ik ook) wel waken voor de waarde waarin we iedereen laten...!
Ik ook medische redenen. Liep al bij de gyn, omdat het niet lukte om spontaan zwanger te worden. Na 3e IUI wel gelukt. En ik had plots last van bloedverlies, mocht daarom snel komen. Voordeel van het zh, want lees dat sommige het een tijdje moeten afwachten en niet gelijk mogen komen voor een echo.
duidelijk meiden voor jullie dat jullie eerder mogen allemaal dus medische heb ik dus eingelijk geluk dat ik later mag want ben dan niet medische
Ach nee joh Niet aangevallen voelen! Ik wou meer info geven meid Thats it Ja zo kan je het ook zien meid Ik heb ook eerder een echo gehad omdat ik crohn heb Ik ben trouwends net bij de vk geweest! Wat super een gesprekje over beebs! (ik heb geen vriendinnen dichtbij wonen,en hubbie is toch anders dan dinnetjes hihi) Het ging erg goed ze heeft me vanalles gevraagt En ze zei dat ik zoiezo de 20 weken echo moet laten doen Waarschijnlijk de nekplooi meting is ook gratis Maar die doe ik niet We moeten 9 april bloedprikken Mijn bloedgroep is o positief dus ik zal niet in de gaten worden gehouden ivm resusfactor
Dank je wel bruisje! Ik bedoelde hetzelfde maar het staat er een beetje krom. Even iets heel anders. Ik heb net toch alvast het echobureau gebeld en ik mag al 15 april om 17.30 de termijnecho. Ik ben benieuwd! Gister kwam er gister uit mijn echo dat ik 2 dagen minder ver ben. Dus dan ben ik op 11-11 uitgerekend. Verloskundige zei dat ik gewoon de 9e moest aanhouden en de echo afwachten. Heb mijn eisprong ook duidelijk gevoeld. Blegh ik ben moe en heb geen zin meer.. Nog een uur en 10 minuten werken.. EDIT Sorry Puzz ik vatte het inderdaad anders op. Leuk dat je gesprek met de VK zo goed was. Stelt je toch wel weer gerust
Het is erg moeilijk om te wachten tot de 1e echo, dat kan ik heel goed begrijpen. Maar idd is het super dat je niet medisch bent, wens ik niemand
Owwwwhh wat zijn we weer lief...wordt er helemaal emo van.. GOED ZO DAMES! Ik ben trouwens heerlijk geslaagd voor nwe laarzen.. ook voor dochterlief leuke megamindy boots gekocht.. van die soort allstars, maar dan hele hoge.. zoo leuk..tkind is 3 maar nog zo klein..(98 cm) mt 24 heeft ze dus t staat zooo cute... Voor zoonlief kon ik niets vinden.. die moet maar mee uitzoeken.. das altijd zo'n drama met m.. nou ja.. volgende week danmaar... Verder nog ff lekkere milkshake gehaald.. YAMM... euh euh...en nu mag ik nog gaan opruimen, was invouwen.. koken..enz enz.. manlief is dan wel thuis, maar toch.. doe t liever zelf....nou tot later weer... @Knippy.. hier ook ivm mk nu eerdere echo... Ik ga er weer van tussen...see ya all later! @de mom te be die ik wwel ken, maar die zich nog gaat melden hier.. Ik zie je wel spieken..hihihihihihi .. zo ben je maar mooi op de hoogte...knuff
@bruisje Meid ik heb dus gelezen dat softijs ook niet goed is voor ons zwangeren Weet niet de details maar heeft te maken met een stof die in het softijs zit,en normale ijsjes Harde ijsjes mogen we wel Ofzoiets haha Ohh en meiden GEEN ananas eten Verse ananas is wee opwekkend De kern van de ananas dan he
Thasmo, ben erg benieuwd. En dat voor een tientje. Wat een giller! Morgen gaan we dus je bh aanschouwen? Bloempjuh, het was niet aanvallend bedoeld. Hahaha Kleintje, kon je het toch niet laten? Ik zou het ook zo doen als er hier 1 in de stad zou zitten maar die zit er niet dus helaas. Wat betaal je daar nou voor als ik vragen mag? Buzz wat zeg je nou?! ik heb vorige week nog softijs gegeten. Heerlijk! Maar dat is dus niet goed?