November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

Die van mij stopt ook hoor als de kleine er is en dan moet ie wel naar buiten en word er helemaal niet meer gerookt binnen ook niet met verjaardagen ;)

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kweet :oops: maar ik snak naaaar apppelssssssssssssap
    nou ben ik van de appelsap al overgegeaan op appel drank
    water met appelsmaak ;)

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ook geen komkommer? En als je m schilt dan?

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    eteeeeeeeeeeeeeee! tot zootjes

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    volgens mij mag je die gewoon hoor :(:
    alleen alles goed wassen

6. Miss Mommy

Oh, ik meende dat jij zei dat je er geen mocht hebben, heb ik me vergist!

7. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ik drink alleen nog maar sinas en als ik koffie drink vind ik het de ene keer lekker en de andere keer kan ik het niet uitstaan...

8. Miss Mommy

Dat heb ik ook, met koffie, ligt vaak ook zo zwaar nu op mn maag...

9. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Hier roken wij beiden niet,nooit gedaan ook en met verjaardagen gaan ze maar buiten roken en dat doen ze dan ook wel hoor ik vind het gewoon stinken...

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hahahahhahahaha. Ja ik dacht nog dat is vast sarcastisch maar ik durfde er niet van uit te gaan. Op mijn werk reageer ik vaak sarcastisch en vaak begrijpen ze mij dan niet :rolleyes: . Dus ik dacht nu ik neem het zekere voor het onzekere...
    En ja eten stinkt....en roken.....en aftershave....een schoonmaakmiddelen met chloor.....en de flessen van MvM. Echt die flessen open ik en ga dan heel bewust door mijn mond in en uitademen zodat ik ze niet hoef te ruiken.

@Mammatje, Jeetje wat rot. Ik had zo gehoopt dat het goed was voor je! Ik wens je veel sterkte en huil maar lekker uit!

Ik denk dat wij alleen een twintig weken echo doen en verder niets. Ik zou de beslissing wat je er dan mee moet veel te moeilijk vinden.

@very happy zeepbel...ik werd ook helemaal happy van jou berichtje. Welkom!

Zo vandaag op mijn werk verteld aan mijn naaste collega's dat ik zwanger ben. Ze vonden het helemaal leuk en iedereen werd vrolijk en iedereen had er al drie weken op zitten wachten totdat ik het ging vertellen :confused: ...
    Hoe kan dat nou toch? Ze hadden dus allemaal vanaf het moment dat ik het zelf wist een vermoeden. Naja...zo liep ik nou toch ook weer niet te stralen. Ik ben in elk geval blij dat ze het weten en iedereen is ineens heel zorgzaam. haha. Lief joh, sturen ze me allemaal op tijd naar huis als ik te wit zie of te moe ben. Wat moe ben ik en misselijk ook....poeh....

Ja die bh's hè. Mijn borsten waren al groter voordat ik wist dat ik zwanger was bijna een cup groter. Ik had dus ook net nieuwe BH's gekocht en die zitten ook nu nog lekker gelukkig. Ik heb dan ook meteen minder last van mijn borsten als die 'grotere' bh's aantrek.

Zo en nu maar weer even een crackertje eten tegen de misselijkheid en dan voor pampus op de bank!

11. Jessica26i

sinas is ook niet goed he ;) koolzuurhoudend..........

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    O, nee koffie drink ik dus niet meer. Terwijl eerst. Ik kon echt naar koffie verlangen. dat eerste kopje koffie 's ochtends....hmmm hemels...nu niet meer dus.

En ja slokjes cola zijn heel fijn als je misselijk bent. Ook als je niet zwanger en wel misselijk bent trouwens. Er zit in cola iets dat bepaalde bacterieen dood of zoiets...

13. Jessica26i

Ja maar wij rookten alle 2 he dus dan ga je niet echt naar buiten haahhaha alleen als het mooi weer is ;)

14. Jessica26i

klopt door het koolzuur en is ook goed tegen maagzuur... ps heb je dvd gebrand hoor alleen morgen nog ff andere envelopen kopen ;)

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh leuk ja! Ben heel benieuwd! Thanks again!

16. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ja indd,probeer ook niet zoveel ervan te drinken :( en dan maar iets zonder koolzuur....wat moet je toch veel laten als je zwanger bent...

17. Jessica26i

dus hoop ze eind deze week op de bus te doen nog ff geduld hihih morgen ook weer druk extra echo bij de VK en vrijdag weer echo in het ziekenhuis bij die KUT

18. Jessica26i

hahhah ja ik weet het ik vind het ook errug bv chips laten staan niet teveel want daar zit weer te veel zout bij en aangezien ik van mezelf door me spierziekte al vocht vast hou is het nu al 2 keer zo errug en kan ik me sieraden niet meer om hoe moet dat over paar maanden pfffffffffffff

19. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    maar ik heb nog wel iets anders waar ik dol op ben sinds ik zwanger ben...chocolademelk,dat mag toch wel :D

20. Jessica26i

hihhihih ja heb ik ook hoor kan pakken wegdrinken maar dat is juist goed hoor ;) kalk voor de botten van de beeb maar kijk wel uit zit ook cafeine in he dus niet al te veel ;) en gewone melk ook lekker hiihhihi

Deel Deze Pagina