Hey moppie bij mij hetzelfde geval hoor ze konden wel iets zien maar ook nog niks kloppen bij de een groeit het vruchtje sneller als bij de andere hoor dus je hoeft je niet druk te maken
@ Moppie: Ik heb geen idee, heb nog geen echo gehad, dus weet niet wat je wel en niet kan zien en/of horen. Veel succes in ieder geval, dinsdag.
wow jeetje moppie ben er stil van zou niet weten wat je moet denken zou zelf ook in stress schieten het hartje gaat kloppen tussen de 5 en 8 weken, dat verschilt per persoon en zwangerschap ik ga hard voor je duimen! *edit* zie aan je banner dat je 6 weken en 5 dagen bent in mijn album staat mijn echo waarbij ik precies 6 weken en 5 dagen was misschien kan je ietse vergelijken ofzo? bij ons klopte het hartje wel en zelfs zacht te horen maar dat is zo verschillend
heb je ook foto van je echo??? zet hem anders ff in je album en ook ligt het er nog aan hoe het beebje ligt om te kijken of het hartje klopt ik mag morgen en vrijdag voor extra echo morgen bij VK en vrijdag by GYNO
@ jessica wat erg van je zusje zeg mij man kwam er naar effe rekenen hmmmmm we waren 19 of 20 toen we te horen kregen dat manlief nog een oudere halfzus had nou dan sta je te klapperen met je oren en dan niet eens van je schoonmoeder maar van haar ex en zn halfbroer en zus toen hebben we toch wel even vragen na mn schoonmoeders kant gestuurd het meisje is overleden met 9 maanden en we hebben nu al 4 verschillende verhalen waarom / waaraan ze overleden zou zijn
Pfff Jessica, wat een verdrietig verhaal, de tranen rollen over m'n wang, wat erg! Heb er verder geen woorden voor.....
Hey thanks voor je reactie hoor ja ik heb vanaf het begin geweten dat k een zusje heb gehad hoor en ze is en blijft mijn zusje waar ik ook heen ga en ik weet echt wel dat ze helpt om te zorgen dat wij ons wondertje mogen behouden heb ook wel vaak het idee dat ze om me heen is hoor mijn moeder is een tijd voorzitter ook van die stichting geweest en het is voor hun nog een extra klap geweest toen we ook hoorden dat ik ziek was vond het nog niet eens errug voor me zelf maar meer voor hun hoor....maar mijn ouders hebben het een plekje kunnen geven....ik heb ook nog een nichtje verloren op de dag dat ik geboren ben is zij begraven zij verdronk op 3 augustus dus mijn opa bracht 1 kleindochter weg en kreeg 1 nieuwe ook allemaal zo dubbel ik heb nu ook bijvoorbeeld een foto van mijn zus altijd in huis staan met een kaarsje.......maar dat van jullie is ook heftig zeg
@Moppie, helaas heb ik er geen idee van... zou zelf denk ik ook niet weten wat ik ervan moest denken... Verder eet ik helemaal geen vis, ik pak nu dus dagelijks een viscapsule.
oh hhhhh dat was nou ook niet de bedoeling hoor Hug van mij voor jouw......het mooie is allemaal mijn zus is van 6 sept ik 6 aug en me broer 6 mei dus het is altijd een speciale dag hoor......
Bedankt voor jullie antwoorden meiden.. tja...ben wel van slag hoor..was zooo ieniminie..heb wel een fotootje..maar daar is het zo slecht op te zien.. En meid..ik ben blond hoor..een album?..het erop zetten?...ben al blij dat ik dat ik die banner erop kreeg..hahahaha...
hahahah zo moeilijk is het niet hor hihihi ff inscannen of foto maken en dan gewoon naar album gaan en uploaden hoor
tja we weten verder niet wat we ermee aan moeten we weten niet eens of ze begraven is of iets alleen haar eertste naam weten we mn schoonfam zit maar raar in mekaar zoveel halfbroers en zussen en stief familie en hmpffffffffff om t effe gemakkelijk te maken 2 hafzussen en een halfbroer (van zn vaders kant) willen mn man niet kennen en die laten zich ook niet horen of zien aan mn schoonpa en dat snap ik niet want het is een schat van een man recht voor zn raap en eerlijk en een enorme flapuit maar ja blijft moeilijk, vind het erger voor mannetje Wij hebben genoeg perfecte voorbeelden om ons heen hoe het niet te doen
Ik weet het miracles maarhet is nou eenmaal zo en ze heeft een plekje gekregen in het leven van mijn ouders enz en ze kunnen ergoed over praten na 28 jaar hoor en ook door de stichting van lotgenoten.....
@ jessica ja en moet je je voorstellen ik uit een familie waar niemand scheidt en geen buitenechtelijke kinderen of hoe je het wilt noemen en dan in zon fam terecht komen 8) was voor ons beide een rare ervaring haha
Ja ik ben ook zo benieuwd op wie ons hummeltje lijkt zo het zo gaaf voor me moeder vinden als het op haar lijkt.........
Gelukkig maar, dat je ouders en jij zelf (broers/zussen?) het een plaatsje hebben kunnen geven! Het is inderdaad een heel mooi kindje! Ik ga nog ff wat tv kijken, spreek jullie morgen weer!
zou idd gaaf zijn voor jullie hier weten we bijna 1 ding heeeel zeker het word in iedergeval blond/rossig en het moet mijn neus hebben van manlief maar wel zijn tenen