Ja,ze is nu 17wkn4dgn zwanger,ze had net een buikfoto geplaatst maar moi buikje al hoor,wou dat ik al zo ver was...
Maar jah ze zeggen dat als het niet je eerste zwangerschap is dat je het dan eerder ziet,als ik s avonds voor de spiegel sta zou je ook zeggen dat ik al 3 maanden heen ben...
Jah indd,eerst was ik zwanger,en toen ik bevallen was wist zij net dat ze zwanger was van haar zoontje nu 6 maanden) 3 maanden nadat haar zoontje geboren was ,was ze wer zwanger en nu ik weer dus lekker kort op elkaar allemaal hebben ze ook wat aan mekaar straks..
Jij hebt ook al een buikje hoor,krijg je niet al opmerkingen van mensen die nog niet weten dat je zwanger bent?
nee dat scheelt ik kom momenteel niet zo heel veel buiten ik werk ook niet en er zijn niet veel mensen die weten dat wij bezig zijn hihihihi alleen de ouders en schoonouders en broers en zussen en heb al wat weidere kleding aan maar het komt puur door dat me darmen vreselijk uitgezet zijn......
Nou ik hooor dat we naar bed gaan meiden die morgen echo hebben succes......... en slaap lekker robijntje
Ja dat van je darmen zou indd heel goed kunnen omdat het s ochtends weer een stuk minder lijkt,en ik kom ook niet veel buiten,net even een boodschap doen ofzo,en je hebt natuurlijk je winterjas/kleding nog aan dat scheelt ook...hier weten alleen mijn 2 zussen het en mijn schoonmoeder...
Hebben we nog niet verteld,weet dat haar reactie niet leuk zal zijn,daarom zie ik er tegenop maar wil het in ieder geval volgend weekend gaan vertellen,ze heeft bij nog geen 1 leuk spontaan gereageerd dus verwacht nu niet anders en daarbij komt nog dat ze het ook niet meer had verwacht dat er bij ons nog een kleine bij zou komen,was ook niet de bedoeling maar het is nou eenmaal zo en wij zijn er in ieder geval heel blij mee en daar gaat het toch om...zo nu ga ik ook naar bedje toe,iedereen die morgen een echo hebben of naar de vk moeten succes...
@Leeuwin, fijn dat je een mooie echo hebt gehad! @Robijntje, wist niet dat je een zoontje verloren had... @Alle meiden met een echo vandaag: SUCCES Ik ga weer werken, na vandaag gelukkig 2 daagjes vrij! En morgen eindelijk de 1e echo!
Meiden die een echo hebben: good luck! en geniet ervan... Ik moest eigenlijk werken maar ik ben zo brak / misselijk en moet gewoon iedere keer bijna overgeven als ik voorover buig dus ik blijf vandaag een dagje thuis aangezien ik veel moet buigen etc etc. en gelukkig kon het ook. Dus ik ga nu maar lekker mijn bedje in....
@Meiden met echo veel plezier. En Jessica ik hoop dat je nu springend en dansend naar huis zult gaan! @Kleintje, wat rot zeg. Nouja een dagje in huis rondlummelen en vooral niet BUIGEN! Dat klinkt als op de bank een filmpje kijken....en dat helpt dan vast! Wisselt het bij jou ook per dag hoe erg de misselijkheid is? @Robijntje, wat een pittig verhaal zeg. Ik hoop natuurlijk dat deze keer alles hartstikke goed zal gaan! Zo ik ga zo werken. Begin iets later vandaag en dat is wel lekker. Dan ben ik niet zo uitgeteld als ik thuiskom hoop ik. Liefs Princi
goede morgen lady's! Robijntje, wat vreselijk...ik hoop dat het deze keer allemala goed zal gaan! Meiden die vandaag een echo hebben of naar de vk mogen, succes en veel plezier! Ik ben de laatste dagen alleen nog maar bang, bang dat het weer mis zal gaan...hubbie heeft er alle vertrouwen in, maar ik ben er echt niet gerust op. Ik weet ook wel dat een kloppend hartje op de echo nog geen garantie geeft dat het goed gaat, maar ik zal toch blij zijn als we de echo hebben gehad...
Hey meiden, Wat hebben jullie toch weer veel geschreven zeg! Las wat over dikke buik nu al begin van de zwangerschap, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook heb. Gister zei mijn man, je lijkt echt een zwangere vrouw! Tegen de avond aan past mijn kleding niet meer en is het niet normaal groot m'n buik.. Maar in de ochtend wat minder
marian succes vandaag en veel plezier Naatje sterkte meid laten we er gewoon vanuit gaan dat alles goed is oke enise dat word dan tijd voor een buikfoto hahaha hier nog niks hoor wel heb ik ontzettende buikkrampen elke keer en dat vind ik toch best wel eng hoop maar dat alles goed is zeg