pffff vind het wel erg laat en vooral als ik alle verhalen lees dat mensen hier veel eerder mogen komen maar ja dat is medisch heb ik al begrepen maar toch ik zou zo graag eerder willen
Nou het probleem is niet me VK maar de gynocoloog hihiihih ik zit vanwege medische reden daar bij haar maar het is een kutwijf pfff
Howdy all! IK moest en zou de vloer dweilen vandaag (op mijn knieen) en hubbie graait de dweil uit mijn handen en begint zelf te dweilen Ohh zo kan het ook haha Je zou denken dat je een normale dweil zou gaan gebruiken maar ik heb nog nooit een super dweil gevonden namelijk Wie heeft tips?
Hallo allemaal, Iedereen die vandaag voor een echo moet of naar de vk succes.... Even over dat verhaal van mijn zoontje,voor hem had ik al een gezond zoontje gekregen,toen kwam hij dus met een zwangerschap van 21 weken met een open ruggetje en een open schedeltje(is nu ruim 10 jaar geleden)maar den er nog vaak aan vooral nu ik weer zwanger ben,en de angst zit er ook nu weer in tot dat ik een goede echo heb gehad....na hem hebben we overigens nog 4 kinderen gekregen....
Snap dat je eerder zou willen, maargoed wees blij dat er geen medische dingen zijn, waardoor je eerder moet. Toch? Ik hoef zelf ook niet van wege medische redenen, maar dus ivm een korte ongesteldheid. Voor je het weet, mag je je frummeltje bewonderen hoor!
Hey robijntje jij ook weer hier was gezellig gisteravond hwhahwahhaha dus nu word het al 5 de kindje en je weet meis met mij kan je erover praten he heb genoeg ervaring enz omdat ikdit ook best wel van dicht bij heb meegemaakt Dikke kus en hug
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo erg misselijk geweest! Zaterdag was ik wat misselijk zondag ook de hele dag maar ja anders dan nu, dat was meer een soort van maagpijn gevoel zeg maar! Vannacht / Vanmorgen was het echt misselijkheid ik dacht pffff dit is het dus De vervangend manager zei ook toen ik zei ik vind het wel raar dat ik er nog geen last van heb gehad: "Tja maar wat er nog niet was kan altijd komen" en idd Maar nu na een paar uur geslapen te hebben gaat het weer een stukje beter
Oh! Getsie! Je zit met de gyn. Tja .. uhm, geen idee, Wat nu!? Gewoon er het beste maar van maken. Ze wil je vast ook alleen maar helpen. Toch! Goodluck! Ik ga nu eten/aankleden en straks aan de slag! Liefs!
@ puzz ik heb in me werk verschillende soorten dweilen gehad en moet zeggen de oude wetse is toch het beste maar niet op je knieen wat je kan doen ik een gaatje in het midden knippen en dan om een bezem heen doen! werk geweldig ik zsweer erbij iig @ hier toch weer nie lekker denk toch dat ik beetje grieperig ben
Heel veel succes vanmidag hoop dat je nu een mooi klopppend hartje te zien krijgt en vrijdag die gyn dat even onder haar neus kan wrijven....mijn opa s en oma s zij jammergenoeg allemaal overleden...
JA maar goed die gyn denkt dat ik een week korter ben en daarom dus nog geen hartje kon zien maar ik gelof dat niet en daarom ook die extra afspraak vanmiddag me schoonmoeder gaat gezellig mee hihihi heb er nu al zin in .......
ohh ihih zit ik weer verkeerd te lezen gooi het maar op die hormonen zo dan word het even goed lekker druk bij jullie in huis hihihihhih gezellig en hoeveel schelen ze in leeftijd enz???
Lieve damens ik kreeg net een smsje van gepke1979 Ze ligt in het ziekenhuis vanwege uitdroging maar gelukkig klopte het hartje van de uk!
Pfffffffffffffff ik dacht al het is zo rustig ik hoor de al weinig van haar vervelend zeg hoop dat ze snel opgeknapt is en snel bij ons terug is......
Ja indd,ik heb nu 4 jongens van 13,10,7 en4 en een meisje van 1, dus zal leuk wezen als dit weer een meisje zou zijn maar ja als het maar gezond is....