@Gepke.. meis wat een gedoe zeg.. sterkte en beterschap.. laat je maar lekker vertroetelen en SUPERRRRRR dat t kleine hartje nu wel klopte.... geweldig nieuws...
Oh jeee .. Uitdroging! Gossie! Wat rott zeg! Hopen dat ze vlug opknapt. Gelukkig gaat het met de kleinne frummel goed. Ik werd op een baby-groep. Er ligt een kindje van mijn groep in het ziekenhuis, vanwege uitdroging. Zo zielig. Misschien heerst het Rota-virus bij ons! Hopelijk zet het niet door.... Lijkt me echt vreselijk! Ik ga nu naar mn werk. fijne dag dames! Liefs, manon
Nee echt? Goh had ik nou nooit verwacht... Lezen is niet echt je sterkte punt ofwel? @fl3xie Ik heb 6 verschillende nu Zon doek die je om de bezem kan doen,een spons ding,een draadje mop Ik ga denk ik zon swisser (of hoe je dat ook maar schrijft) kopen even kijken of dat wat is
@ puzzcat door mn wekr heb ik genoeg verschillende dweilen gehad vind die van leifheit het beste! heb hm ook thuis voor t laminaat t kost effe wat (ong 20 euro) maar ik ga zoof door t huis hene
Hallo allemaal, Mag ik me bij jullie aansluiten ik ben nu 5+ weken zwanger. En volgens mijn berekeningen uitgerekend op 23 november. Ik ben al een moeder van een prachtige dochter van 1 1/2. Als de zwangerschap net zo gaat als bij mijn dochter dan wordt ik een december mama maar daar ga ik niet vanuit. Groetjes Tanna
proficiat en welkom! zie de link bij mijn banner voor de november mama lijst pb mij je gegevens en ik zet je erop 8)
Ik gebruik hier ook zo n swiffer,je kan hem zowel nat als droog gebruiken ideaal,en je hoeft niet op je knieen in ieder geval...
Ja swiffer dat woord zocht ik hihi Ik ga zo maar even shoppen Boodschappen lijst: -Swiffer -Leifheit -En normale dweil hihi
Gepke: veel sterkte! En ik ga nu maar weer op de bank liggen... en ik moet niet vergeten om toch te blijven drinken anders droog ik strax ook uit... *gaat meteen maar even een flesje water pakken*
Hoi meiden, Pfffff ben echt zooooo moe! Hoe hebben jullie dat op je werk? Ik kan me echt niet concentreren en als ik op moet staan sta ik te draaien voor mijn gevoel.. Ik heb wel gigantische honger. Heb ook al 4 broodjes, 1 appel en 1 banaan achter mijn kiezen en ga zo aan een soepje beginnen. Normaal eet ik nooit zoveel hoogstens 2 broodjes dus ze kijken me hier al raar aan.. Over shoppen gesproken! Bij de kruidvat hebben ze echt hele schattige babyspulletjes! Vind het best moeilijk om nu al iets te gaan kopen.. Ik denk dat we gewoon die 3 maanden afwachten. @ Puzz -> Ik heb ook een leifheit. Die vind ik het fijnst en ook met zo'n speciale emmer om hem uit te knijpen. @ Gepke -> Oww meid wat balen! Ik weet hoe je je voelt.. Gelukkig dat het hartje klopte! @ Jessica -> Weet je al wat? Hoop dat de vk aardiger is/was dan de gyn waar je bent geweest! @ kleintje -> Ja, pas maar op dat je niet uitdroogt. Het is zo gebeurd! @ Robijntje -> Wat heerlijk zo'n groot gezin. Dat zouden wij ook graag willen als het ons gegeven is. Ik roep altijd dat ik er minstens 6 wil Eerst maar eens eentje @ Princi -> Ik denk dat ze hier op kantoor ook zo gaan reageren. Er 'hangt' iets in de lucht in ieder geval. Als de 10 weken echo ook goed is ga ik het meteen iedereen vertellen. Dan heb ik wel lang genoeg mijn mond gehouden Sorry dit was het zo ff uit mijn hoofd! Liefs, Bloempjuh
@Kleintje, voel je je al een beetje beter? @Naatje, ik heb precies t zelfde gevoel, ben zo blij als t morgen 10.30 uur is... ben zo bang dat t weer mis gaat... @Bruisje, wat een buikje al zeg, hier nog niet echt wat te bekennen hoor... @Moppie, nog steeds wat bloedverlies? @Robijntje, kindje num 6, wauw! Lekker druk dus bij jullie! @Gepke, beterschap meid, maar super dat t hartje klopt! @Alle nieuwe november mama's, gefeliciteerd en welkom! Mn exceem is trouwens al wat minder met die nieuwe zalf! Gelukkig maar, werd er knettergek van! Hoezo hormonen!