@Miracles wat goed dat je eczeem nu wat beter is geworden meid Goed blijven zalven hihi Ik heb ook een zalf via de ha Cetomacrogol Creme FNA Ik ga nu even kijken of dat wel goed is als je zwanger bent... Ohh het kan gelukkig wel
Miracles, ik denk dat onze gevoelens heel normaal zijn, helaas weten wij hoe breekbaar geluk kan zijn. Maar november moet gewoon een hele goede maand zijn!...Op naar een hele mooie echo voor jou morgen!
he mopske! Lief van je..ja het is ipv mn witte afscheiding een beetje"zalm/creme "kleurig..niet tijdens het plassen ofzo.. Ik voel mn buik wel..maar volgens mij zijn het mn darmen..want mn broek zit eigenlijk te strak en daar krijg ik ook snel buikpijn van.. Wat fijn dat je een nwe zalf hebt..top! Gr mop ( sorry dat ik niet zoveel op alle meiden reageer..ik zie er zoveel..haal alles door elkaar en ik zit op dit moment illegaal te mailen..want zit op het werk...dus doe het niet bewust hoor..)
Het is indd wel erg druk soms(nu al)dan komt er straks nog 1 bij maar ook wel gezellig altijd en ze helpen mekaar overal mee,de oudste dan...en ze hebben altijd iemand om mee te spelen he ...
Oh maakt niet uit, maar ik wist dat ik daar iets over had gezegd. Dus jij woont ook in H'vl. Leuk joh! Dan wonen wij ook vlak bij elkaar. Waar ga jij bevallen? En wanneer ben je uitgerekend? Zie het al helemaal voor me als we samen naar het Ruwaard gaan. Hihi, liggen we daar allebei.
hou ff lekker je mond over mijn lezen en kijk eerst eens naar jezelf joh vor dat je conclusie trekt jij geeft je mond ook maar een douw wanneer het jouw uit komt
Oh spannend meid! Ik zal na het eten gelijk even kijken of je al geschreven hebt. Ik duim dat alles goed is. Wat is dat berichtje hierboven nou? Klinkt zo gemeen.
hee meiden Lees eigenlijk al vanaf de eerste pagina mee maar bang voor meelezers dus heb ik me hier nog niet gemeld. Nou blijkt vriendin al 2 maanden niet meer actief dus ga ervanuit dat ze niet meeleest en anders pech. Heb geen zin in dubbele acount Ben Debie, ook een febr mama 2008, dit word dus het tweede kindje. Houd deze banner nog even totdat ik een goede echo heb gehad 2 april. Sta al op de lijst onder meelezer. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Ben net als sommige hier kotsmisselijk de hele dag en houdt vandaag voor het eerst weer iets te eten binnen, heb al emesafene 3 keer per dag en nog voel ik me beroerd. Heb ik bij de eerste tot 14 weken gehad dus hoop dat het nu minder lang is. Enne bedoelen jullie ruwaard in spijkenisse? Daar ben ik bevallen van de eerste Zal vanaf nu hier ook wel posten.
Ja Debie! Haha, dat hoor ik niet vaak dat er meiden uit de buurt komen, maar nu steeds vaker. Woon jij daar?
hey debie! je stond idd al op de lijst zal je naam vanaaf effe veranderen! maar nogmaals welkom & proficiat!