IK heb helemaal niks tegen niemand weet niet waar je dat verzinsel nou vandaan haalt.............ga niet conclusies trekken voor een ander heb ik net ook al gezegd.......... ER IS NIEMAND HIER WAAR IK IETS TEGEN HEB!!!!!!!! Einde discussie.........
kan me voorstellen dat je er gek van word. Maar spijk heeft zulke slechte uitvalswegen, moeten er eigenlijk nog een tunnel bij maken, zeker nu ze die elementen wijk aan het bouwen zijn, straks kom je er helemaal niet meer door
He meiden, hou lekker op joh en hou het gezellig! We zitten hier allemaal om gezellig met elkaar te kletsen en onze emoties te delen. Debie, over die tunnel hebben ze het toch al eens gehad, maar zal er wel nooit komen. Ben benieuwd hoe de elementen eruit komt te zien. Weer een mega wijk erbij zeker?
Ben bang dat het een mega wijk gaat worden. Grappig iemand die zo dichtbij woont. Zo, ga mijn bed even opmaken anders heb ik vanavond spijt dat ik dat nog niet gedaan heb.
Haha Deb, ik ga zo denk ik even op bed liggen! Hoever ben jij trouwens? Er zitten wel meer meiden uit de buurt. Twee uit H'vliet en 1 uit rhoon, maar niet allemaal hier.
Nee op hele forum. Maar dan nog erg weinig als er zoveel gebruikers zijn. Nou geniet van je zwangerschap. Ik spreek je vast vaker en nu hup, je bed opmaken.
Meisjes, laten we het alsjeblieft gezellig houden. Als je iets hebt los het dan via pb op. Dan heeft de rest er ook geen last van. Jessica succes bij de vk! Ik ben benieuwd.