sterkte lautjuh.. kan wel zeggen..drink koffie om wakker te blijven maar weet niet of het een suc6 is? ik ga naar huis..ben he-le-maal kapot... kuzzzz
hey meiden, hoe is het met jullie allemaal. Jullie hebben zooo veel geschreven dat ik niet alles heb teruggelezen hoor. 20 pagina's ofzo Ik ga vanavond uit eten en daar zie ik wel een beetje tegenop. Kan namelijk geen vlees meer zien :sick: zal maar een salade worden dan waarschijnlijk Heb na al mijn ellende van bloedverlies en stolsels nu al een paar dagen alleen nog wat licht bruinverlies dus ik ga er van uit dat alles nog goed is. Zondag klopte het hartje in ieder geval goed xxx
en wat eten jullie vandaag? ik vind het altijd zo moeilijk ok elke dag weer iets te verzinnen wat we gaan eten,hebben jullie dat ook? maar wij gaan vanavond spinazie met gekt aard en gehaktbal eten mmm jummie
middag dames........... Yiehoeeeeeeeeeeeeeeeee ik maak een vreugde dansje......... het HARTJE kloptttttttttttttttttttt yihoooooooooooeeeeeeeeee en ben gewoon 6,5 week me geluk kan niet op \/ =D> \/ vrijdag weer ons frummeltje zien.................... dikke kus
Geloof me maar ik douw die echo onder de neus wat weghalen zal jou weg laten halennnnnnnnnnnnnnn biatch
Gefeliciteerd meid, en wat zal die gyn van jou raar staan te kijken vrijdag,zij met het eventueel weg laten halen...en nu gewoon genieten hoor...
Ja wat denken jullie dan ik ga extra genieten nu ff gauw frietjes bakken voor hubbie die moet om 6 uur weer weg en ikke ook maar rond half negen kom ik weerh ihihiehhe
Gefeliciteerd Jessica! \/ Ik heb mn volgende op 6 april, maar het zit goed daarbinnen.. ik voel het xxx
oh ik zit zo lekker op me roze wolkje nu pfff das de eerste mijlpaal nu 7 april nog maar keertje duimen of ons frummeltje mag blijven het begin is er......
Die gebruik ik al jaren, naast de hormoonzalfjes die ik normaal dus ook nog smeer... Maar die mag je gewoon onbeperkt smeren, zit verder niks in! @Naatje, daar gaan we voor he! @Debie, nu offcieel welkom dan @Jessica, fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien, kon ik maar stiekum meekijken vrijdag! @Ik eet lekker een broodje gezond vandaag, jammie!