Jessica, fijn is dat he! Hoop dat ik morgen ook goed nieuws krijg met de 1e echo! Ben op van de zenuwen...
Hoi dames, Jessica, Geweldig dat alles goed was! Loezzz, Heb net een van je berichtjes gelezen...heb jij veel bloed en stolsels bij deze zwangerschap verloren? Liefs van mamatje
Pfftt... Zie weer een medische misser... Ze moeten meer cursussen geven aan zulke sukkels Misschien sensitiviteits training? Gefeli!
gefeli jessica! argggg word gek van mezelf op t moment manlief is zo lief om straks effe alleen die kratten vanMvM weg te brengen en nieuwe mee te nemen. bood ie zelf aan
haha mijn hubbie springt haast al als ik iets vraag "Uhm hubbie?Wil jij misschien koken vanaaf?Ben beetje misselijk..." *JUMP's UP en begint aan de aard*
hai.. Kom ook weer even neuzen... Fijn he? Die lieve mannen van ons... De mijne doet ook een stuk meer in de huishouding enzo... En op de fiets door de regen naar het station? Neee... ik wordt wel een uur eerder wakker om je weg te brengen, zegt manlief, lief he?! Hier verder niet veel nieuws, voel me een stuk beter als vorige week... Ga wel door de grond als 1 vd kids tegen mijn borsten stoot en dat gebeurt nog wel eens, auwwww...
@Jessica; Superr! Dat het hartje goed klopte! Nu lekker genieten, genieten en nog eens genieten.. Liefs
ja heb helemaal niets te klagen ove mn hubby ook zoiets we haden afgesproken geen babykleding meer te kopen..... waar kom manlief mee thuis geweldig! hij doet nu ook meer in huis Ik wil normaal altijd alles zelf doen ben wat huishoudenbetreft een mierenn**ker maar ben blij dat ie lekker meehelpt zonder discussies ofzo al zou ik de hele dag luieren maakt t hm nog niets uit
hallo allemaal, Ik heb al een week of 2 meegelezen maar nu ga ik mij toch maar tussen gooien. Ik heb 2 weken geleden positief getest! en ben volgens de rekensommetjes 15 nov. uitgerekend. Ik zal lekker met jullie blijven meelezen en af en toe een berichtje plaatsen. Vind het erg leuk om te lezen wat jullie mee maken en hoe je je voelt! grt, anne
Hey allemaal, Ik ben een beetje weinig aanwezig de laatste tijd. Heb het erg druk met werk en studie. Ik lees regelmatig alles bij alleen heb ik helaas te weinig tijd om echt lekker mee te kletsen. Het lukt me dus ook niet om op iedereen te reageren, sorry alvast. Maar ja, ik voeg me er af en toe gewoon tussen. Jessica: Wauw, geweldig! Gefeliciteerd... Nou jouw gyna staat nog wat te wachten dus... @Hier: Vorige week voelde ik me zoooo zwanger en vanaf zondag voel ik echt helemaal niets meer. Echt helemaal niets, ik krijg zelfs weer energie. Eigenlijk maak ik me hier best zorgen om. Zou het allemaal nog wel goed zitten? Iemand die dit ook weleens heeft gehad?
welkom en proficiat!! zie de link bij mij banner voor de november mama lijst Pb mij je gegevens en ik zet je erop!
jezelf en studie en werk gaan voor! ik heb ook dagen er tussen dat ik weinig voel, behalve mn moeheid sinds 2 dagen veel t zuur en t gevoel alsof mn maag achter mn keel hangt je lichaam neemt soms even pauze om bij te tanken
meiiiiid wat heerlijk voor je! Ik ben zoooo jaloers..sorry hoor..zit gewoon zo in een dip.. Maar een dikke knuffel van mij!..Top hoor!
hoi allemaal, dagje niet aanwezig geweest en net bijgelezen: wat een hoop geschreven! @Jessica gefeliciteerd met echo! @Debie en Annie ik ook uit de regio (rhoon) enne die brug ken ik maar al te goed. 7 jaar overheen gefietst naar t voortgezet onderwijs (PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF) @degene met viezig slijm: kan gewoon he laat je niet gek maken! @claire ga zo ook is ff vriend lief aankijken om de mvm potten weg te brengen, wat betreft t opvangen van urine: het is een goed doel maar na 2 weken heb ik t er al helemaal mee gehad pfff. Fijne avond
Jessica: gefeliciteerd met het kloppend hartje Ik ben voor een groot gedeelte bijgekomen... Hele middag eigenlijk als een dood vogeltje op de bank gelegen... paar flesjes water gedronken en mijn vriend net even 2 salades laten halen voor ons had geen puf om te koken... Nu voel ik me een stuk beter Gelukkig! Maar morgen blijf ik denk ik nog mooi een dagje thuis want ze hadden al iemand gevonden voor morgen, als ik het goed had begrepen....