November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lynnes .... volgens mij kan je aan de hand van de buik niet zeggen of het er 2 zouden zijn

mijn moeder toonde eerder dan dat ze positief teste... mssn genen?
    k weet t niet ;)

2. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0

Goeiemorgen Trieske!
    Ik kom wel uit de omgeving, uit Den Bosch, gezellig met een zachte 'g' :D Ben helemaal niet misselijk, maar wel erg moe. Voel me wat wazig al een paar dagen, alsof ik er niet helemaal bij ben. Hebben jullie dat ook?
    Ik slaap wel minder. Ben weliswaar erg moe, maar ook erg zenuwachtig en opgewonden van alles! Dus om zes uur stuiter ik al door het bed, tot ongenoegen van mijn vriend.
    In april ga ik twee keer per week tennissen, ach dat zal wel gaan. Beetje blijven bewegen he? En als het niet meer gaat, dan kap ik ermee. Denk dat je het zo moet ingaan.

Als sportinstructrice lijkt het me wel een moeilijke positie. Je kunt het volgens mij best lang volhouden hoor. En als je je zorgen maakt, dan kun je gerust informeren bij je huisarts of verloskundige of zo. Haalt vast wat zorgen weg.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik alleen aan een vriend van me en mijn zus natuurlijk. mijn ouders horen het morgen. Hebben iets geregeld in de lunchtent waar we gaan eten. Dan krijgen we prosecco (ik nep: 7-UP) met tapas en bij die tapas liggen dan supersnoezige sokjes en een speentje! Verheug me er al op!

Jullie al leuke ideeen?

Groetjes en rustig aan maar dames,
    Kim

3. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    En Passiepaard: van harte gefeliciteerd! Join the club!

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Passiepaard Welkom en GEFELI!

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    welkom passiepaard!

Ik begin de kwaaltjes langzamerhand ook meer te krijgen, moe, vanmorge misselijk , maagzuur, vroeg wakker, zere tepels maar verder valt wel mee, mijn buik begint ook al klein beetje ,aan je buik is nu n og niet tezien of het er 1 of 2 zijn want nu zijn het alleen je darmen die opzwellen

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ passiepaard gefeliciteerd en welkom! :D

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @all.. HIIIIII

Hier ook een buikje.. zal er straks ff foto van inzetten.

ik ben moeeeeeeeeeeeeee

Passiepaard.. GEFELI en welkom!

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Thnx puzz.. ben niet zo'n msner, maar zal me er bij zetten.......

Buikfoto in album.....hihihi..zijn natuurlijk voornamelijk darmen.. beebje zit nog lekker ver weg, maar t blijft leuk...

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    TOEGEVOEGD!

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik ben ff opruimen.. schoonzusje komt zo ff site doen... dus dan moet t er wel iets aangenamer uitzien....

tot later...

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wat is het stil hier dames?

nog plannen voor vanavond?

wij gaan heerlijk uit eten en daarna filmpje pakken! gezellig heb er zin in!

net met vriendin gebeld die heeft 2e miskraam gehad bij 7 weken was weer een leeg vruchtzakje!wat ist toch een wonder als alles goed mag gaan!

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mijn msn kan je krijgen via pb ;)

schoonvader is net weg
    hij is helemaaal in de wolken
    ben half dood geknuffeld en overladen met cadeaus :oops: 8)

hij wordt april 70, heeft wel kleinkinderen van zn kinderen van een andere vrouw maar die heeft ie nooit gezien of gesproken enzo

dus hij is op een hele groote roze wolk weggegaan :)

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ bruisje... jouw buikie gaat ook al lekker :D

@ allemaal .... tja kwaaltjes
    savonds voel ik mn borsten, en t lijken net of ze ogen hebben de hele dag :oops: verder opgezette buik voel t rekken en strekken :)
    eierstokken worden rekstokken
    verder moe moe moe raar slapen en dromen
    maagzuur, gevoel dat mn eten in mn keel blijft hangen en mn buik leid een eigen leven komen de raaarste geluiden uit
    Witte vloed hoge temperatuur savonds rode wangetjes en sneller koud hebben
    en heb al aardig wat overgegeven :D ben dr helemaal gelukkig mee

vorige 2 zwangerschappen had ik rond 3,5 a 4 wk al rare bruine afscheiding
    nu alleen maar mooie witte vloed
    dus ik heb zeer goeie hoop 8)

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ik had rons 3,5 week ook bruine afscheiding heb verloskundige gemaild en zei dat dit innestelingsbloed is, nu is het ook veel en wit,
    nee ik heb gelukkig nog niet overgegeven!

leuk zeg dat je schoonpa zo reageerde!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    vorige keer bleek dat bij mij de innesteling in de eileider te zijn
    vandaar dat ik zo blij ben dat deze keer niet gehad te hebben ;)

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oh ja en ik moet echt absurd vaak na de wc whahahha

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja dat geloof ik maar kreeg je daar al snel last van?

ik ga ook meer als anders naar de wc hor

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ja ik voelde heel snel een heel raar zeurende pijn in mn rechter lies alleen

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Claire, hopelijk ben je door de laatste testen weer meer gerustgesteld?!
    Nou nou, je hebt zeker al een buikje :) In het begin zijn het vooral je darmen hè? Maar misschien wel een tweeling, ben benieuwd!
    Wat een leuke reactie van je 'nuchtere' schoonvader :D

@ Nikki, ik vind het ook lastig bijhouden hier hoor! We moeten elkaar eerst ook een beetje leren kennen, dan gaat het vast makkelijker.

@ Kimke, gefeliciteerd! De term 'binnenpretje' is inderdaad heel erg op z'n plaats nu :) Of ik nu aan het werk ben, de was aan het opvouwen ben, of boodschappen doe, het zit constant in mijn hoofd!

@ Knarboor, ik wil graag meedoen aan MvM, ga komende week bellen. Ik vind het ook erg belangrijk om mee te doen!
    Leuk dat jullie vanavond uit eten gaan, altijd lekker natuurlijk!
    Wij gaan naar vrienden toe! Aan hen vertellen we het ook gelijk, dus dat is spannend! Vaak als we methen hebben afgesproken wordt het wel 4 of 5 uur, ben benieuwd of ik dat vanavond vol hou!

@ Dieren, wij hebben 3 katten en 2 konijnen, dus een aardige beestenboel :)

@ Fl3xgirl, dat is zeker een duidelijke test! Nu al misselijk, hopelijk valt het inderdaad mee de komende tijd!

@ Klachtjes, ik ben gelukkig niet misselijk, maar ik ben wel veel last van mijn buik. Vooral als ik net gegeten heb of druk geweest ben. Gisteren ben ik van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds van huis geweest en toen had ik ook flinke buikpijn. Dus ik merk dat ik af en toe iets rustiger aan moet doen. Ook slaap ik heel onrustig en word ik rond 5 uur wakker, vaak helemaal bezweet :(
    En verder voel ik me alleen maar heel gelukkig :D
    Gelukkig pas ik al mijn broeken nog, alhoewel ik als ik 's avonds thuis ben wel mijn knoop los doe :)

@ Bruisje, wat een grappige droom! Misschien krijg je inderdaad wel een jongetje! En als ik het goed begrijp heb je al twee zoontjes en een dochtertje of niet?
    Zo, ook al een flinke buik :) Bij mij zie je echt nog niets hoor!

@ namen, meisjesnaam weet ik al heel lang :oops: Er moet alleen nog een tweede naam bij. Een jongensnaam vind ik heel erg lastig! Binnenkort maar eens zo'n namenboekje halen.

@ Trieske, is het niet juist zo dat als je sportinstructrice bent, dat je juist heel goed weet hoe je verantwoord kunt/moet sporten. Het lijkt me eerder lastig als je er geen verstand van hebt en zomaar wat doet.

@ Sporten, ik sport sowieso niet :oops: Ik beweeg wel best veel, dat scheelt weer.

@ Passiepaard, gefeliciteerd! En gefeliciteerd met je meisje die nu precies een half jaar is :)

@ MSN, heb ik niet :oops:

Zo, helemaal bij :)

Deel Deze Pagina