November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Gewoon nog een dagje thuis blijven of 2 en aan je zelf en je beebje denken dat is momenteel het belangrijkste....

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jessica wat fijn dat je echo goed was! :D

@ hier huzarensalade gegeten (zelf gemaakt)

3. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    he Trieske!

Ja..jij zit ook ff in een dippie he meid?
    Weet je..zouden we ons wellicht mega gek aan het maken zijn?..
    Eerst had ik ook allerlei symptonen..hetenige wat ik nu voel is pijn in mn boobies.. :oops: ..en ik ben jankerig..zeg maar gewoon..zo labiel als wat..en ben mega moe..maar dat komt denk ..door de emoties.
    Maarja..voor het zelfde geld hangen we morgen over de wc pot..dus ik roep liever niets te hard..zeg maar..

Ik maak me gewoon zorgen omdat worm downunder gister bij die echo..zo klein was dat we niet konden zien of er nu hartactie was..
    En sinds vandaag dan wat rozig/cremige afscheiding. Dus niet bij het plassen of afvegen..maarja..zit maar te malen.
    Mag dinsdag pas weer voor een echo...dus ja..wordt een shitweek vrees ik..

Hug!

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ha meiden

@ jes joepie een hartje!

@ all ook ik ben hier niet zo vaak te vinden, ook druk en werd erg onzeker van alle 'bange'berichtjes dus ik kom terug als we wat verder zijn ok!

hebbben trouwens allemaal leuke reacties gehad op werk en van familie

5. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Sorry dat had ik nog niet allemaal gelezen. kan me goed voorstellen dat je je daar nu zorgen over maakt, ik maak me nl ook zo snel zorgen. Die kleine groeien zo hard dus dinsdag zal het vast een betere echo zijn. Die rozige afscheiding heb ik ook al een paar keer gehad maar gelukkig is het daar ook bij gebleven.

Tja, als stemmingswisselingen ook bij de symptonen horen dan heb ik die tenminste wel. Vorige week was ik zoooo moe, misselijk en alles bij elkaar. Toen was ik er echt niet blij mee maar nu zou ik alles weer dolgraag even voelen. Maar ja, komt vast goed.

Veel sterkte met de komende week doorkomen, gewoon lekker veel hier kletsen...

XXX

6. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Jessica, meis wat een goed nieuws! Heerlijk voor je deze geruststelling! Geniet ervan.

Alle nieuwe zwangeren welkom! Gezellig!

Hier vandaag gewerkt. VK afgezegd en verplaatst naar 7-4. Zie het nut er niet van 2 keer te gaan als het ook in 1 keer kan.

Morgen naar de HA voor zoonlief zijn oren. Of weer oost indisch doof of oren die uitgespoten moeten worden.

Verder vandaag de kwaamhulp geregeld. Ik krijg de leukste van allemaal! Het is namelijk een vaste klant van me (werkt bij Jona kraamzorg). Ze wilde graag bij ons kramen en ik wilde alleen haar anders zou ik net als de vorige keer mijn man weer als kraamhulp laten gaan.

Ze vond het helemaal geweldig en ik ook!

Verder geen nieuws.

Allemaal een dikke x

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suusje34; leuk, nog een uit de buurt.

Erg he die onzekerheid, gaat bij mij pas over als ik de 12 weken gepasseerd ben denk ik.

moet nog ff inkomen met hier reageren hoor.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ik moet de verloskundige nog bellen, grappig, bij de eerste kon ik niet wachten en nu denk ik met 12 weken eerste afspraak is vroeg genoeg, intake boeit me niet, wil alleen het hartje horen. Erg he

9. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    Trieske..ik vind je echt een mega liefie..je woorden doen me echt zo goed.
    ja..laten we gewoon hier lekker beppen..proberen positief te blijven en als we elkaar ff nodig hebben gewoon een brul te geven..afspreken?!

We gaan er gewoon voor oke? ;)

een mega hug van moi! :D

10. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    ja joh..als ik ff voor mezelf mag spreken..ik vind de eerste 12 weken gewoon hel..hahaaha

Dus join the clup..hihi

gr mop

11. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Deal! Samen komen we er wel doorheen toch?!

Knuffel....

12. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Eliesje hier ook kraamzorg bij JoNa geregeld,kreeg vorige week al te horen dat het tot oktober al vol zat...

13. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Debie, ik heb dat ook.

Maar denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat ook jij al kid(s) hebt.

Ik vind die intake echt boring. Had ook gewoon geen zin om vrijdag te gaan. Hahahaha!

Idd, dat hartje vind ik het enige boeiende. :D

xx

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha ik zei ook dat ik liever pas weet dat ik zwanger ben als ik 12 weken ben, o en de laatste 6 weken kunnen me ook gestolen worden.
    Vind het vooral leuk tussen de 16 en de 30 weken, als ik me goed voel en energie heb, erg he

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Bij de eerste is alles idd spannend en nieuw, nu nog wel spannend maar nieuwigheid is er af. Jammer genoeg het leukste, een baby kamer shoppen hoeft niet meer, dat is toch een beetje jammer

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ga afsluiten, site is ontzettend traag, doei

17. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    meid kan jou het schelen..kopp je toch iets anders?..hihi
    Heb jij niet zo'n geldboom in je tuintje groeien?..hihi

Nee zonder gekheid..kan je je spulletjes niet een soort van opleuken..verfje erover..zodat je toch net ff iets anders hebt?

18. moppie31

moppie31 Actief lid

5 mei 2007
    103
    0
    0
    tuuuuuurlijk..we gaan ervoor!..tjakkaaaaaaaa!

19. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Ja indd,moet alleen wel een bedje kopen voor mijn meisje....ze is in november 22 maanden,wat voor bedje zouden jullie doen...

20. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    We hebben hier zo goed als nieu ledikantje,alleen de commode is al heel wat jaartjes oud dus daar wil ik wel wat anders voor hebben...

Deel Deze Pagina