He Jessica, Super meid dat je het hartje hebt horen kloppen! Ben benieuwd wat de gynaecoloog vrijdag zegt. Stom mens!
Even een vraagje voor de dames die voor het eerst zwanger zijn en nog niet bij de verloskundige of gynaecoloog zijn geweest. Voelen jullie je nou echt zwanger? Ik heb dat idee namelijk nog helemaal niet... Ik weet dat ik zwanger ben om dat de test dat aan geeft maar verder ....? Je bent zo zwanger van twee streepjes.....ipv een baby. Ben ik nou de enige die zich zo voelt?
hallo allemaal. Ik heb vandaag de echo in het erasmus mc gehad, ons hummeltje is ongeveer 7mm en heeft een hartslag van 126 per minuut. Kan niet wachten tot volgende week dan weer een echo bij het erasmus en ook de intake bij de vk met waarschijnlijk een echo. Latttterzzzzzzzzzzzzzzzz
jihoeeeee...jij ook gefeliciteerd meid!..Top! Woon je daar toevallig in de buurt?..zoja..woon ik een soort van in de buurt...in Vld...hihi gr mop
Joepie Zon, wat een goed nieuws! Fijn meid. Lima, ik ben wel eens zwanger geweest en dat is uitgelopen in een mk. Ben toen ook bij de gynaecoloog geweest. Maar mag ik toch antwoorden? Voelde me vorige keer meer zwanger door klachten. Nu sinds een paar dagen gevoelige borsten en moe. Het ene moment voel ik van alles en het andere moment niets. Ben ook zo bang dat het straks weer niet goed is.
@Zonnetje jij ook al een mooie echo met een kloppen hartje,we zij even ver zie ik dus dan zou het bij mij ook al een kloppend hartje moeten hebben maar ik moet nog wachten tot 20 april..
Ik snap iets niet. Mijn vk zei dat je na een mk een echo eerder krijg en wel vanaf 7 weken. Waarom moet ik echt tot voorbij de 7 weken wachten en zijn andere meiden al eerder geweest? Wisten jullie niet hoever jullie waren?
Dat snap ik ook niet,ik heb 5 jaar terug een miskraam gehad en daarna wel 2 gezonde kinderen gekregen maar tijdens die goeie zwangerschappen wel veel eerder een echo gehad en nu moet ik wachten tot bijna 11 weken..
Ik maak mezelf gek en dat is ook niet goed. Zoals mijn vk al zei, vanaf 7 weken moet je echt een duidelijke hartactie zien. Rond de 5,4 weken gaat het hartje op gang komen toch? Oh ik vind het zo eng. Raar dat jij na twee gezonde kinderen pas met 11 weken mag terwijl je toch een mk in het verleden hebt gehad.
Ja dat vind ik ook,want toen ik die miskraam heb gehad was ik ook al 11 weken,en toen zat er dus niks alleen een vruchtzakje,dan ga ik nu wel denken stel dat er weer niks zit..
Ah Robijntje, we moeten allemaal positief blijven al is dat soms erg moeilijk. Zo voel ik nu weer heel weinig. Claire, lekker relaxen meid!
meid..waarom bel je morgen niet gewoon..het is JOUW lijf..en anders worden die weken van onzekerheid helemaal ondraaglijk. Dus mopske..hoppa..gewoon bellen..nee heb je..ja kan je krijgen..gewoon je verhaal aandikken..hopsa..kom nou!
Ik ben met vlagen wel misselijk en snel een honger gevoel dat ik dan echt wat moet eten en ik merk dat een aantal broeken niet echt lekker meer zitten,beetje aan de strakke kant...misschien behoor je wel tot de gelukkige die helemaal nergens last van krijgt,maar snap je onzekerheid ...