November 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by knarboor, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

hihiih dank je wel hoor er woord heel veel hier gekletst hoor.......en welkom natuurlijk

2. liss

liss Actief lid

Nov 3, 2007
    229
    0
    0
    ja, ik heb het door... maar goed, het is een mooi avondvullend programma zo...

pfff...morgen werken, ben zo moe overdag... zie er een beetje tegen op..
    maar het zal vast goedkomen

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    @ degene die het vroeg over niet zwanger voelen: dat heb ik eigenlijk ook! Net zoals vandaag dat ik me beroerd voel dan denk ik: ow soort van griepje ofzo :p het dringt niet echt door dat ik zwanger ben maar dat komt hopelijk na de eerste echo wel...

Overigens wel via marktplaats een pakket met zw-kleding besteld.... ;) 20 euro voor een heel pakket (ja oké komen nog wel verzendkosten bij) dus ben benieuwd :p niet dat ik het nu al nodig heb maar strax voor de zomer is het wel relax zitten namelijk veel 3 kwart broeken enz bij...

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden
    Zullen we met zijn allen hier op gaan zitten?

5. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

jihiih leuk joh die kleding ik heb ook al 3 shirtjes en 2 broeken kan me eigen broeken niet eens meer aan hier vandaag voor het eerst het hartje gezien

6. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dames, ik weet dat ik jullie verwaarloos, maar wil toch even goed nieuws met jullie delen.

Vandaag voor de echo geweest! Het is er deze keer 'maar' eentje! :) Het hartje klopte mooi, maar ze kon niet zo'n goede meting doen. Het kindje lag tegen de vruchtzak aan en ze kon dus niet goed zien waar het kindje eindigde en de vruchtzak begon.. Over twee weken weer een echo om dan wel een goede meting te kunnen doen. Ben ik wel blij mee, kan ik weer even ons wondertje bewonderen!

Bloedruk was goed, al was hij wel wat hoger dan begin vorige zwangerschap, ook ijzer was goed en geen suiker en eiwit in de urine. Alles dus volgens het boekje!

Ik las dat Gepke in het ziekenhuis ligt. Sterkte meid!

7. liss

liss Actief lid

Nov 3, 2007
    229
    0
    0
    Super goed!

fijn nieuws...

ohohoh... de sirene van zoon lief gaat af... ga even bij hem kijken en dan mijn eigen bed opzoeken... welterusten allemaal!
    heeeeerlijk dromen!

8. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

Mar 10, 2009
    606
    2
    18
    @Marian gefeliciteerd met je goede echo en over 2 weken weer lekker kijken naar je wondertje...

9. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

Mar 10, 2009
    606
    2
    18
  10. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo Allemaal,

Hier ben ik ook eventjes. Ik heb wel alles bijgelezen maar ben echt te moe om verder te reageren. Sorry.
    Ik ga zo werken en het wordt best een druk dagje dus ik zal vanavond ook wel gesloopt zijn. Ik kom in het weekend wel weer iets gezelliger doen!

Liefs Princi

11. Niet meer actief

Wat een goed nieuws!

12. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    Afspraken voor 26 Maart !

26-03-09
    10.00 nathaliejanzen
    Moeders voor Moeders

26-03-09
    10.30 Miracles
    1e echo

Succes vandaag damens!!

13. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    Morgen

Hee bruisje Van harte meid (is toch vandaag?)
    En eet nu 's nachts 2 biscuitjes en uur voordat ik uit bed ga, zetpil erbij en granules van vsm en voel me misselijkmaar nog geen kotsneiging

Echo; Hier ook miskraam gehad voor Ilse, dan krijg je bij mijn vk wel een vroege echo met 7-8 weken maar als die goed is moet je wachten tot de 20 weken echo, dat wil ik niet dus heb zelf afspraak gemaakt bij echobureau en betaal dan 34,40 zelf.

zwanger voelen Bij de eerste was het ook meer van test zegt zwanger dus krijgen een kind, maar echt een voorstelling er bij maken kon ik niet, en was mega misselijk. Nu heb ik meer een idee van wat je ervoor krijgt waardoor ik me meer zwanger voel. En de misselijkheid en wc pot versterken dat gevoel. Maar zelf vind ik het pas echt werkelijk worden als ik de kleine straks ga voelen in mijn buik, tot die tijd weet je wel dat het er is maar voel je het nog niet.

kamertje; verven vind ik zonde, behoorlijk duur kamertje en ziet er top uit, gaan voor nieuw behang en ander dekentje, aankleedkussen enz. Ilse gaat naar een peuter/groot bed waar Paul dan nog wel een hekje voor maakt zelf. Ze is dan bijna 21 maanden. Bij mijn neefje ging dat ook prima.

14. Niet meer actief

Dames succes!

15. Rel84

Rel84 Actief lid

Jan 22, 2009
    103
    0
    0
    Ja, ik woon dus ook in H'vl ja! :D
    Ik wil ook bevallen in het ziekenhuis maar ik denk het Ikazia. Daar loop ik nu ook al omdat ik zwanger ben geworden met Clomid.
    Ik ben uitgerekend op 23 november. Dus 1 of 2 dagen eerder dan jou toch?
    Wel leuk!
    Is dit je eerste kindje?

16. Rel84

Rel84 Actief lid

Jan 22, 2009
    103
    0
    0
    @ Jessica. Wat een super goed nieuws dat je het hartje hebt zien kloppen!

@ Miracles! Veel plezier vandaag! Laat je zo snel mogelijk weten hoe het was?

17. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

@Miracles: Veel plezier vandaag! Ik kom vanavond ff spieken hoe het geweest is hoor :D

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik ben op van de zenuwen!

Heb super slecht geslapen vannacht...

Hoop zo dat alles goed is... nog 2 uurtjes!

19. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemoregen dames,

gister niet meer online geweest moest met manneke naar het ziekehuis 7 hechtingen in zijn scheenbeen was gevallen op het werk
    dus uiteindelijk na 3 uur ziekenhuis helemaal op
    en op tijd naar bed gegaan

Iedereen die vandaag een echo of intake heeft succes

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    @Debie.. THNX.. ja is vandaag.. wat een geheugen zeg...hihihihi..

Hier ook hoor.. Marijn z'n kamertje ziet er nog prima uit.. ga er ook niets aan doen.. wel andere dekentjes en prulletjes.. misschien andere gordijnen.. die waren erg goedkoop.. misschien nu aqua blauw ipv lime groen..net ff anders..

Wel fijn dat de kotsneiging weg lijkt te gaan..hoop dat t zo blijft en minder wordt.. ben blij dat ik daar geen last van heb.. ben wel met vlagen misselijk hoor, maar niet heel erg..waar ik normaal bij een tweede kop koffie nergens last van heb laat ik nu de bodem staan.. dat smaakt dan gewoon niet meer..

Hoe is t nu met Ilse haar drinken? gaat t al wat beter?

@Mommyagain.. meid.. we miss you here.. Naatje.. wil jij het ff tegen haar zeggen? en ook dat ze t rustig aan oet doen.. anders rent ze zichzelf voorbij..

@Miracles.. Succes meid.. en geniet van jullie kleine spruit zo op t scherm..

@Nathalie.. veel plezier met MVM..

@Puzz.. die roze wolk beklim ik hopelijk morgen.. hij drijft wel steeds boven me hoor, maar durf er nog niet op te stappen.. ;)

@Aylin.. thnx voor je succes weer.. jemig wat lief....

@Claire.. hoe gaat ie meis.. volgens mij ben je doodmoe.. gaat ie wel goed?

@HIER: JARIG!... dus voor de lijst.. ik ben nu 29 jr.. mijn laatste jaar als 20-er gaat in.. Doe er niets aan vandaag.. ga vanmiddag werken.. heb ik meteen wat afleiding voor morgen.. ECHOOOOOO...

ik ga ff Marijn in bed gooien en wat kleren aantrekken...Jur is naar schoolgebracht.. ideaal.. dus kan lekker rustig aan doen.. nou ja.. moet nog wel heel wat huishouden voor ik ga werken, maar dat mag de pret niet drukken..

Tot zoooooo

Share This Page