November 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knarboor, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Er band al een kaarsje voor je! En ik zal heel hard duimen!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Bruisje gefeliciteerd

3. Niet meer actief

GEFELICITEERD met je 29e verjaardag! \:D/ :whistle: !
    Ik hoop dat je morgen een heel mooi cadeau krijgt!

En buufje is nu werken, maar ik zal het vanavond tegen haar zeggen...ik zal haar eens even goed toespreken ;) :)

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

BRUISJE GEFELICITEERD

5. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wow Naatje, ik zie je naam staan bij de bevallingslijsten, ik denk is dat Naatje van het IVF/ICSI topic en jawel hoor! Geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Spontaan zwanger lees ik in je banner, dat is toch helemaal geweldig..

6. Niet meer actief

Thanks!
    Ja het is echt een wonder en nog zo onwerkelijk, maar vooral heel erg mooi! Ik ben meteen na de mislukte ICSI spontaan zwanger geworden...

7. Jessica26i

Jessica26i Niet meer actief

goedemorgen meiden....

Zo alles weer ff bijgelezen hoor en bruisje gefelictieerd metj e verjaardag maak er een leuke dag van oh heb zin in morgen mag ik weer ons frummeltje bekijken hihih de 3de keer in 1 week tijd hiiihih en morgen ff die stomme gynocoloog ff de waarheid vertellen hihhhih

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi meiden,

Bruisje gefeliciteerd met je verjaardag!

Zit hier een beetje met een dilemma meiden...

Maandag begon ik natuurlijk te vloeien, Dinsdagochtend bloed laten prikken en nog een testje gedaan bij de huisarts en had wat weefsel verloren. Al die dagen geen pijn of krampen gehad in me buik of rug...normaal gesproken heb ik daar altijd last van. Maar nu niet, alleen gisteren een beetje last van me buik. Gebeld of ze de uitslag al hadden van me bloed en die hadden ze helaas nog niet, maar het testje was wel negatief bij de huisarts. Maar het rare is nu dat ik nog steeds duizelig ben en mijn temp is vanaf maandag weer stijgende heen. Hij was maandag 37.1 dinsdag 36.8 gisteren 36.9 en vanmorgen zelfs 37.0 Als het niet goed gegaan is hoort me temp toch niet te stijgen?
    Dit snap ik dus helemaal niet. Wat zouden jullie doen?

Liefs van mamatje

9. Jessica26i

misschien dan toch geen mk?? ik zou het ff in de gaten houden en anders eventueel een testje doen nee en normaal zou je temperatuur moeten dalen...... ;)

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ja gek heh, vat het ook niet helemaal....zelfs met een andere thermometer gemeten en die was ook boven de 37 vanmorgen.
    Maar dan had het testje bij de huisarts toch positief moeten zijn na mijn positieve testen....

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Zal het verhaal hier ook even aan de vk voorleggen.

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Thnx all voor de felicitaties.. ik voel me overigens niet jarig hoor.. kadootjes doen we niet aan (hubbie en ik) omdat hij morgen jarig is.. we kopen altijd 1x per jaar iets groots voor ons samen of gaan lekker samen weg..

nu gaan we in juni naar ROme een weekend samen..heerlijk.. kan er erg naar uitkijken..

Ik krijg nu toch wel wat zenuwen voor morgen hoor..

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @mamatje.. ik ben niet heel erg thuis in die tempkaartjes, maar heb begrepen dat je temp moet dalen tot onder de verticale lijn bij een "ongi".. daar is hij met 36.8 nog niet onder geweest... misschien nog een testje wagen? misschien late innesteling en was het vloeien daarvan? weet t ook niet hoor, maar lijkt me idd raar dat je temp blijft stijgen..

misschien nog een testje doen?

14. Jessica26i

Nou MamaT had ook bij de huisarts negatieve test terwijl ie bij haar thuis een dikke vette streep gaf en als nog had ie positief moeten zijn want als je zwanger ben en je krijgt MK blijft er nog wel wat hcg in je urine.....

15. Jessica26i

Ik denk dat jij daar nog wel eens gelijk in kan hebben hoor bruisje dat de innesteling gewoon later is geweest.....

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi Bruisje,

Ja hij hoort idd te dalen onder de verticale lijn....
    Denk idd dat ik nog maar een testje ga halen...al is het wel raar dat ie bij de huisarts negatief was...

17. Jessica26i

kijk mijn boven bericht van mamaT

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Maar dat weefsel dan? Zal er een foto van maken en in me album zetten.....kunnen jullie het ook even bekijken. Heb trouwens nog wel van die rare "klopjes" van onderen...net zoals een spiertje kan trillen zeg maar. Komt ook nog steeds vocht uit me borsten.

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Had hem gelezen over mamaT je berichtje...
    Dat was ook zo ja met mamaT.

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Dat weefsel kan ook wat oudbloed in een stolsel zijn geweest.. dat zegt niet meteen alles..

ik heb ff bij topic tempkaartjes gekeken en RISJE heeft daar ook een vraag geopend.. haar temp is bij nod ook gezakt tot op de vert.lijn en daarna weer gestegen..

De getrainde tempkaartjes kijkers daar "(reacties) vonden ook dit vreemd.. dus dat je dit raar vind is dus niet zo heel gek..

Ik zou nog een testje doen.. en dan 2 verschillende...

Deel Deze Pagina